Werk & Studie alle pijlers

LOI, NTI of NHA?

08-02-2010 20:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er over te denken om een cursus boekhouden te gaan volgen, gewoon om mijn kennis wat te verbreden (ik ben administratief medewerkster, doe geen boekhoudkundige werkzaamheden) en wil een schriftelijke cursus volgen. Ik weet dat het LOI wel goed bekend staat, maar het prijsverschil is wel heel groot. LOI of NHA scheelt zo ongeveer de helft! Ik vraag me af of het verschil tussen die instituten nou zo groot is, dat het prijsverschil het waard is.
Ik weet uit ervaring dat een thuisstudie boekhouding pittig is. Wellicht dat je eens kunt informeren voor een avondopleiding, daar heb je face-to-face begeleiding bij.

Enne.. bij de LOI betaal je de naam...
Ik kies juist voor een thuisstudie, zodat ik het in mijn eigen tempo kan doen. Ik heb al eerder een thuisstudie gedaan en heb daar wel de discipline voor. Het is wel mijn bedoeling bij het begin te beginnen, dus niet meteen pdb of zo. Ik vraag me dus ook af of je niet bij het LOI voor de naam betaald en of NHA niet net zo goed is. Als ze het huiswerk maar een beetje snel & netjes nakijken en het lesmateriaal up to date is.
Ik doe een opleiding bij LOI en ik betaal graag iets extra's voor die goede naam en de prima begeleiding die ik tot nu toe krijg.

(Hbo Communicatie en Multimediadesign)
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 88&t=54386
Dank je voor de link, Hangmat. Ik ben er nog niet uit.... ga er nog maar even over nadenken.
Bij LOI kan je proeflessen downloaden.

Ik weet niet of dat bij NTI of NHA ook kan? LOI is ook vooral de naam inderdaad, mooie map en dergelijke. Zelf zou ik ook, als het maar enigszins kan, de voorkeur geven aan opleiding face-to-face. Ook zeker in verband met uitleg.
Hoi, ik heb cursus medische terminologie gedaan via de NHA en heb nog een cursus van ze liggen, maar bevalt mij goed. Je krijgt map(pen) thuis gestuurd met je lesmateriaal. Je kan zo snel of zo langzaam als je wil de opdrachten maken. Huiswerk kan je online of over de post versturen naar je leraar en ik krijg het altijd snel weer terug, met een cijfer.

Met LOI en NTI heb ik geen ervaring maar de NHA kan ik je aanraden. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad (gelukkig ;) )

Succes met kiezen en je cursus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven