3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
maandag 8 februari 2010 om 20:44
quote:noanne schreef op 08 februari 2010 @ 20:29:
Tsja, Appeltje, dan is ze hopeloos verloren voor de ondergrondse. Handig inderdaad, dan kan ze hier de wacht houden quote:appeltjesgroen25 schreef op 08 februari 2010 @ 20:31:
[...]
Iemand moet de wacht houden toch? Tssss en nu mij uitlachen, nou en voor die wacht zoeken jullie ook maar iemand anders en een hameropjekop smiley
Tsja, Appeltje, dan is ze hopeloos verloren voor de ondergrondse. Handig inderdaad, dan kan ze hier de wacht houden quote:appeltjesgroen25 schreef op 08 februari 2010 @ 20:31:
[...]
Iemand moet de wacht houden toch? Tssss en nu mij uitlachen, nou en voor die wacht zoeken jullie ook maar iemand anders en een hameropjekop smiley
maandag 8 februari 2010 om 20:44
maandag 8 februari 2010 om 20:45
maandag 8 februari 2010 om 20:46
Hallo, ben er nog even.
Heb nu al de zenuwen voor de 24e
Ik zie er ook niet uit, ben een heel eng mens, en eigenlijk een heks.
@Iry, doe gewoon je carnavalsmasker op joh!
@Noanne, als het bij jou dichtbij is en je wilt alleen even mee een bakkie drinken,als je je die dag goed voelt. Dan komen we je toch even halen en weer on demand terug brengen? No problem.
@Bi, ben jij dan nog steeds in Egypte de 24e?
Wauw!!
Heb nu al de zenuwen voor de 24e
Ik zie er ook niet uit, ben een heel eng mens, en eigenlijk een heks.
@Iry, doe gewoon je carnavalsmasker op joh!
@Noanne, als het bij jou dichtbij is en je wilt alleen even mee een bakkie drinken,als je je die dag goed voelt. Dan komen we je toch even halen en weer on demand terug brengen? No problem.
@Bi, ben jij dan nog steeds in Egypte de 24e?
Wauw!!
maandag 8 februari 2010 om 20:47