** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt ook echt wel een hele strenge winter te pakken Fille. Misschien had je beter in de zomer kunnen gaan? Ik hoop dat het hier niet gaat sneeuwen/regenen. Ik heb geen zin in ijs op de stoep en zo.

Ik ben alweer heeeeeeel lang terug uit Argentinie hoor...... En dit jaar gaan wij ook niet nog groots op vakantie. Warm zal het er nog niet zijn trouwens. Twee jaar geleden hebben wij precies hetzelfde reisje gedaan en toen viel er sneeuw.
Ja zomer in Berlijn is het beste wat er is. Maar het is niet anders. Aan de andere kant, mijn liefde voor Berlijn is niet gedoofd na deze vreselijke winter, dus dat zegt ook iets. Ware liefde denk ik. Misschien moet ik een valentijnskaart voor de stad knutselen. En naar Klaus Wowereit sturen.

Wat noem jij warm? Oh sneeuw in Turkije? Hoe kan dat nou? Dus toen heb je een week in de hammam gezeten?

Sauna, daar zou ik zin in hebben!
Ik ben ook wel klaar met de winter. Maar vanavond weer op de fiets naar squash, brrrr! In t AD stond vandaag dat het winterweer tot april aanhoudt... da's dus nog wel even. Maar dat we daar een geweldige zomer voor terug krijgen. Nou, die hebben we dan ook wel verdiend, dacht ik zo! Es, toe maar, lekker, Turkije! Jaloers!!!!!!!!!!!!!!! Voor mijn gevoel ben je idd ook net pas terug uit Argentinië, maar dat is idd al weer een poosje terug.

Punica, wat heerlijk cheesy, dat pakket! Ik ben ook geen voorstander van Valentijn, maar ach, stiekem hoop ik toch ieder jaar weer dat er een kaart van een anonieme aanbidder in de bus valt...helaas, tot op heden was de brievenbus de 14e altijd leeg (op een kaart van m'n moeder na, die stuurt vreemd genoeg heel trouw ieder jaar een kaartje...) Fille, denk dat Klaus t wel kan waarderen als je zijn stad de liefde verklaart
En ja, Fille, inderdaad, het v-woord. Ik durf het eindelijk toe te geven
Ohja, en Nemo, heerlijk, donderdag toy boy date. Iets om naar uit te kijken. En ook heerlijk om er iets wekelijks van te maken.
quote:Jooles schreef op 08 februari 2010 @ 17:50:

In t AD stond vandaag dat het winterweer tot april aanhoudt... da's dus nog wel even.Niet! Niet?!NIEIEIEIEIEIET!!!!

Dan is het bij deze mooi besloten, ik boek verdorie vandaag nog een ticket naar Canada. T is hier kouder dan daar, moet niet gekker worden!

I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 08 februari 2010 @ 17:54:

Dan is het bij deze mooi besloten, ik boek verdorie vandaag nog een ticket naar Canada. T is hier kouder dan daar, moet niet gekker worden!

haha dat viel mij ook op Spijker! het is wel erg wisselend waar in canada natuurlijk, maar waar (bij mijn vriend) ze normaal toch wel een 40 cm sneeuw hebben, ligt er nu NIKS

Hij wist niet wat m overkwam

Hij moest trouwens wel erg lachen om hoe we hier van dat beetje sneeuw in december/januari in de paniek schieten

(ik zelf ook, ik HOU van sneeuw)

oh en Jooles, ik hou van cheesy hehe Hij gelukkig ook
Tot april? Kut man. Ik bedoel, ik ben er aan gewend, maar het is hier al koud vanaf oktober! Ik wil zon en een dun jasje aan! Geen legging onder mijn broek en schoenen die niet passen vanwege de vele sokken! Aan de andere kant, als dit Spijker er toe brengt om EINDELIJK een ticket te boeken, dan tolereer ik het misschien wel. Ik ga toch over twee weken naar NL en daar is het sowieso minder koud dan hier.

Spijker heb je al geboekt? Doe het, doe het, doe het.
quote:fille schreef op 08 februari 2010 @ 18:03:

Spijker heb je al geboekt? Doe het, doe het, doe het.Doe het doe het en kidnap mij op je weg naar Toronto!
Tot april!!!!!! Dat kan niet.

Volgens mij is het rond Antalya op dit moment zo'n 10 graden. Althans ik dacht dat dat de normale temperatuur daar was.

Twee jaar geleden idd veel binnen gezeten. Behalve de verplichte (want iedereen moest het hotel uit) uitstapjes. En een keer naar Manavgat geweest. Eens kijken of wij nu meer gaan doen. Probleem is dat wij in zo een groot luxe all-in-resort zitten en je dus behoorlijke afstanden moet afleggen om ergens te komen. En als het dan ook nog koud is... Waarschijnlijk gaan wij weer voor een hammam-arrangement, iedere dag zwemmen en heel veel lezen.

Dat all-in resort is eigenlijk dicht in de winter. Wij hebben dan ook alleen maar ontbijt en avondeten. Dat was twee jaar geleden best lekker, maar niet erg spectaculair. En drinken moet je betalen. In de wintermaanden zetten ze in de resorts allemaal dat soort reisjes als dat wij doen. Mijn moeder heeft een aanbieding gehad via een postorderbedrijf en er waren toen ook mensen van de boekenclub en andere postorderbedrijven. Deze bedrijven kopen plekken op en geven die dan 'gratis' weg aan leden. Je betaald alleen een klein bedrag (rond 100 euro) onkostenvergoeding. En er horen dan uitstapjes bij en ze proberen je allemaal troep te verkopen. Vanwege deze uitstapjes waarmee ze dus profijt hopen te maken, maar ook omdat de turkse overheid dis blijkbaar op de een of andere manier sponsoort is het zo goedkoop, omdat anders al dat personeel werkeloos is in de wintermanden. Mijn moeder en ik vonden dat twee jaar geleden wel geinig, hebben zo min mogelijk mee gedaan en vooral genoten van de rust die dagen dat er niet een verplicht uitje was. En nu gaan wij met mijn tante en nicht nog een keer. Van mij hoefde het niet zo nodig, maar mijn moeder had al geboekt voor ik ja of nee kon zeggen. En zij betaald, dussssss.
quote:fille schreef op 08 februari 2010 @ 18:03:

Aan de andere kant, als dit Spijker er toe brengt om EINDELIJK een ticket te boeken, dan tolereer ik het misschien wel.

Je hebt heel wat over voor mijn lovestory!

Ik heb nog niet geboekt omdat ik Bassist niet meer gesproken heb na het gesprek met het rare 'waarom kom je niet een half jaar bij mij wonen' voorstel. Ik was zondag dus ziek, en vroeg mn bed in gegaan. Ik dacht dat ik wel wakker zou worden van de telefoon, want normaal word ik echt wakker van ieder ieniemienie piepje. Maar nee: hij heeft gebeld en gesmst en ik ben overal dwars doorheen geslapen. En ook door mn wekker heen geslapen, dus ik sliep erg diep.

Ik heb hem vandaag een smsje en een mail gestuurd met de verklaring waarom ik niet opnam, want straks hebben we weer een soort raar-geen-contact-misverstand, dat gaat me niet nog eens gebeuren.

Toen ik de laatste keer bij Bassist was (in oktober) hadden we het erover dat ik hem misschien rond de kerst zou komen opzoeken. Toen was ik helemaal blij: dan ga ik jou zien én sneeuw! Hij vroeg: vind je sneeuw zo bijzonder dan? Ik: ja, wij hebben nóóit sneeuw, ja misschien dat het eventjes sneeuwt, maar het blijft echt niet liggen. Een echt pak sneeuw en daarin rondstappen, oh dat zou ik deze winter graag willen!

Nou, je moet voorzichtig zijn met wat je wenst want ik kreeg precies wat ik wenste. Alleen viel er bij hem geen sneeuw, en bij mij een heel pak!
Idd spijker, dat had jij helemaal vekeerd ingeschat met de sneeuw.
Hahahah ik had dus precies(!) hetzelfde xD Ik zat dit jaar met de kerst (en eerste 2 weken van januari) bij mijn vriend in canada, en zei van tevoren "dit wordt geweldig, en bij jou, en een hoop sneeuw!"

Maar hier in NL lag meer lol, daar lag ook wel iets, maar echt niet veel, terwijl ze het jaar ervoor nog hun auto iedere dag uit moesten graven
Nouja, die ene maand kan er nog wel bij. Dus dat heb ik graag over voor jouw lovestory. Bij gebrek aan een eigen verhaal moet ik teren op dat van anderen.

Al krijg ik zojuist (weer) een huwelijksaanzoek per sms. Maar van een homo, dus of ik daar nou veel mee opschiet.
Fille!
quote:fille schreef op 08 februari 2010 @ 18:51:

Al krijg ik zojuist (weer) een huwelijksaanzoek per sms. Maar van een homo, dus of ik daar nou veel mee opschiet.

Wát hadden we nou verdorie afgesproken in dit topic? Niet van die halve zinnetjes achteloos opschrijven waar een heel verhaal achter zit!

Dus.

Vertel. Fille en het huwelijksaanzoek.
Helemaal met Spijker eens: Fille, vertel!

Ik heb even een motivatiedip.. Moet eigenlijk nog een half uurtje ofzo werken, en dan nog een uurtje of 3 studeren, maar wil niet.. Ik wil zó graag naar m'n bed met een goed boek, of gewoon de hele avond op t forum hangen ofzo..

Beetje rare drukke chaotische dag gehad op m'n werk, en de chaos continues nog wel een paar dagen

Het mag wel duidelijk zijn dat ik niks aan Valentijnsdag doe.. Vond het sowieso toch al stom, ook al stuurden we wel ieder jaar vreselijk zoetsappige kaartjes.. die ik natuurlijk ook nog eens bewaard heb. Genoeg daarover..

Jooles, het V-woord. De eerste stap is gezet :-) Al meer gehoord van hem? En al iets minder teleurgesteld? Sluit me aan bij de rest, geduld hebben is denk ik het beste (maar ook wel zó ontzettend moeilijk!)

Is het trouwens alweer iets minder druk op je werk?

Fille, tot wanneer bleef je ook alweer in Berlijn? Ik ga denk ik vandaag of morgen boeken voor het weekend van 5 maart denk ik. Hoe zit het met de Paloma Faith tickets? Hebben jullie ze al?

Ga nu maar echt eens aan het werk.. Kom later terug!

Liefs
Whaaat! Winter tot april... you're kidding me? Denk dat ik dan misschien toch maar niet naar Duitsland moet gaan maar naar een warmer oord... Heb nu al een chronisch te kort aan zonlicht & warmte, dus die winter mag wel over zijn.... tenzij tenzij ik toch nog een keertje op de ijzers kan staan want door drukte met mijn studie is het daar nog niet van gekomen..

Hm, spijker je was er toch al eerder mee bezig geweest om een half jaar naar Canada te kunneng aan? Misschien kun je dat plan weer uit de kast halen... extra reden om die kant op te gaan

Es.. argentinie? Volgens mij heb ik wat gemist...
Meisjes, ik lees gewoon mee hoor, maar ben eigenlijk te lui om te reageren. M'n conditie is geloof ik 0 en als ik een stuk met de hond heb gelopen ben ik al bekaf.

Jooles, ooo verliefd! En ik vond het ook allemaal niet zo slecht klinken hoor, het date-verhaal met je collega. Hij vind je leuk, anders zou hij echt niet nog eens met je willen afspreken. Wel goed dat hij netjes met je om wil gaan. Geduld denk ik ja, maar kan me voorstellen dat dat moeilijk is als je eigenlijk al zo lang wacht.

Lekker Es, nog even eruit. Dan maar geen zon, maar je kan wel heerlijk uitrusten.

Spijker moet natuurlijk gewoon gaan boeken (maar ik begrijp je twijfels ed.)

Spees, volgens mij heb jij het steeds zo vreselijk druk. Heb je al een keer vakantie of vrije dagen in het vooruitzicht?

Waar ging het verder ook alweer over? Oja Valentijnsdag. Heb ik nooit zo heel veel aan gevonden. Afgelopen twee jaar zijn we wel uit eten geweest op die dag, op initiatief van vriend (en wie ben ik om dan te weigeren he?). Denk dat we dit jaar eens overslaan, we moeten even op de centen letten.
Oh er valt eigenlijk niet zoveel te vertellen, hoor. Hij vraagt mij, en elk ander Europees meisje, regelmatig ten huwelijk. Hij is Canadees dus voor verblijfsvergunning in Europa enzo. De onderhandelingen zijn trouwens al stuk gelopen op het feit dat ik op de bank moest slapen. We waren het wel eens dat we in Berlijn gingen wonen en ik andere mannen mocht daten. Maar toen kwam hij met de bank..... Maar misschien probeer ik het nog eens, want een (nep)bruiloft zou een goede reden zijn om tien kilo kwijt te raken. Wat zeg ik, twintig. Dan kan ik er daarna weer wat aan eten.

Spees, dan ben ik al weg. Dus niet meer noemen. Als je gaat mag je er niks over zeggen, want dat maakt me aan het huilen. (Heb ik al gezegd dat mijn labiele fase officieel gestart is? Nee? Oh, hierbij: ik huil vanaf nu af aan om alles. Dus.) Spijker en ik hebben (naar mijn weten) kaartjes voor Paloma, maar je kan kijken of er nog kaartjes zijn. Tegen die tijd ben ik hopelijk gestopt met huilen (of is het erger geworden, dan moet je me gewoon kwijtraken en met Spijker gaan feesten).
O ik zit lekker te suffen hoor, vraag ik aan Spees of ze al bijna vakantie heeft....lees ik nu nog eens en zie Berlijn staan (en ik had t eerder ook gewoon gelezen!). Lekker suf, ga maar naar bed.
Bassist heeft niet gebeld gisterenavond En dat is eigenlijk wel logisch, want de tijden enzo passen niet op maandag, maar ik hoop toch dat ie dan wel die mail heeft gelezen. En waarom dan niet even een reactie? Pfff, nou ja, dat dus.

En ik heb koppijn, migraine komt eraan. Kan niet slapen, voel me klote, wil gewoon een weekje verdwijnen

Fille, ik zeg: trouw die Canadees. Ze zijn leuk.
Hier hetzelfde Spijker, denk dat het iets Canadees is om niet terug te reageren >.>

Hij zou me bellen vanavond om te laten weten hoe eea is gegaan (iets belangrijks) en dan word ik 's ochtends wakker met de telefoon naast me en dan heeft ie niet gebeld :(

Geen mail, geen msn, niks

*zucht* mannen....

waaah! ik neem mn woorden terug! heb ik dit net gepost belt ie

Ik moet van mn vooringenomen mening af hoor

Hij moest naar het ziekenhuis Ze dachten dat hij zn kruisbanden had gescheurd .... Hij was erg akelig gevallen Gelukkig gaat het nu goed :-)
Ik mis m!

Ik mis m! Ik mis m! Ik mis m!

Het is nog maar anderhalve week geleden, ik dacht dat ik het redelijk van me af had gezet maar alles is compleet terug. En het duurt me allemaal te lang, het duurt me allemaal veel en veel te lang. Dit is toch geen doen, mensen kom nou? Dit is gewoon een nieuw soort marteling.

Tijdsverschillen moesten afgeschaft worden, en afstanden ook, en verplichtingen ook. En mensen die aan kunnen tonen dat hun afstandsliefde hun labiel maakt zouden op valentijnsdag een gratis vliegticket moeten krijgen! En ik zou dat vrij makkelijk aan kunnen tonen: zet mij nu op schiphol en ik weet zeker dat ik ga huilen, lachen, bibberen, trillen, giechelen en grijzen tegelijk. Als dat geen bewijs van labiliteit is weet ik het niet meer.
quote:Spijker schreef op 09 februari 2010 @ 10:09:

Ik mis m!

Ik mis m! Ik mis m! Ik mis m!

Het is nog maar anderhalve week geleden, ik dacht dat ik het redelijk van me af had gezet maar alles is compleet terug. En het duurt me allemaal te lang, het duurt me allemaal veel en veel te lang. Dit is toch geen doen, mensen kom nou? Dit is gewoon een nieuw soort marteling.

Tijdsverschillen moesten afgeschaft worden, en afstanden ook, en verplichtingen ook. En mensen die aan kunnen tonen dat hun afstandsliefde hun labiel maakt zouden op valentijnsdag een gratis vliegticket moeten krijgen! En ik zou dat vrij makkelijk aan kunnen tonen: zet mij nu op schiphol en ik weet zeker dat ik ga huilen, lachen, bibberen, trillen, giechelen en grijzen tegelijk. Als dat geen bewijs van labiliteit is weet ik het niet meer.

Ik voel met je mee Ik heb precies hetzelfde

Laten we effe lekker huilen over hoe we onze lieve Canadezen missen

Ben ook labiel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven