kom ik te dichtbij? help!

09-02-2010 09:38 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
hij durft (nog?) niet bij ouders en vrienden over de vloer te komen.

heeft me al enkele keren laten zitten

maar verlangt anderzijds gruwelijk naar me als we niet afspreken.

ik vroeg 'm voor kerst verkering, hij zei ja

vernam vervolgens 4 dagen niets (incl kerst)

raakten toen weer aan het contact

hij was dik ziek ofzo.

zag 'm toen pas een maand later weer.

vorige week zaterdag liet ie me nog zitten

zag 'm vervolgens zondag op een festivalletje

vernam van dorpsgenoten dat ik voor 'm op moest passen

heb ik voor z'n voeten gelegd

"als ik nu met een andere jongen had gaan zoenen, had je dat leuk gevonden?" NEE was 't antwoord

"dan moet je meiden zoals mij niet zomaar rond laten fladderen want dan raak je me kwijt" -besef begon te dagen.

weer dik aan het contact.

hij vroeg of ik zaterdag voor 'm kwam koken.

waja. gezellig.

donderdag al gezien

en we kunnen zó heerlijk hangen met z'n 2

puur hangen en ouwehoeren. echt fijn. wederzijds.

dat weet ik ècht zeker.

maar sindsdien wederom niets meer van 'm vernomen.

hoewel we zaterdag dus hadden afgesproken te eten.

daar had hij nog dik 'ja' op geantwoord donderdag.

iemand ervaring met zulks?

zou 't kunnen zijn dat ik te dicht bij kwam, hij niet durfde af te bellen, nu bang is dat ik boos ben en helemaal niet meer durft?

of lul ik nu recht wat krom is.

we gaan met mekaar sinds oktober. hij is net 30. niet zeer ervaren op relationeel vlak. bewust? wil 'm niet zomaar aan de kant zetten. dat is te simpel. maar wat zou het zijn? slechte ervaringen in 't verleden? vet onzeker? of playt ie me waar ik bij sta hoe klinkt hij in dit verhaal?
Ik denk niet dat hangen en ouwehoeren het enige ingrediënt is van een relatie. Leuk dat jullie dat samen zo fijn kunnen, maar volgens mij is er bij hem niet veel meer dan dat.

Trouwens, mijn haren gaan al recht overeind staan bij zijn vraag of jij voor hem komt koken! Een echte vent vraagt toch of je bij hem komt eten en gaat dan zelf kokkerellen!
dat ken ie niet

het jongetje..
En dan nog? Als er wat achter zit? Dan moet je jezelf toch nog steeds gaan afvragen of je dat wel kunt/ wilt.

Met iemand zijn, die niet voor jou wil gaan.

Ik snap het ergens ook niet: met kerst geen contact en daarna wel weer? Of sindsdien dus niet meer en bij toeval weer tegen gekomen? Leg eens uit...
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 09 februari 2010 @ 10:18:

Ik snap het ergens ook niet: met kerst geen contact en daarna wel weer? Of sindsdien dus niet meer en bij toeval weer tegen gekomen? Leg eens uit...

2 dagen na kerst weer in contact gekomen via de telefoon.

uit zichzelf ja.

en dit hield aan tot uiteindelijk weerzien eind januari.

dat is toch ook wat...
quote:2florence schreef op 09 februari 2010 @ 10:18:

dat ken ie niet

het jongetje..

Jee florene... zit jij dan echt wel te wachten op een relatie met een 'jongetje' van 30?? Wat wil ej dan voor hem zijn? Zijn moeder?

Ik zou er echt op afknappen als een man anno 2010 niet eens kan koken voor zichzelf!
Nou ja, desnoods haalt ie Chinees

Ik zou het contact lekker van hem laten afhangen en er geen moeite meer voor doen, in ieder geval. Misschien komt ie nog tot het inzicht dat hij jou leuker vindt dan hij dacht en gaat hij alsnog moeite doen, maar ik zou er in ieder geval niet op gaan zitten wachten.
quote:2florence schreef op 09 februari 2010 @ 10:20:

[...]

2 dagen na kerst weer in contact gekomen via de telefoon.

en dit hield aan tot uiteindelijk weerzien eind januari.

dat is toch ook wat...

Meen je dit serieus??

Ik vind het best wel raar om elkaar ruim een maand niet te zien als er iets zou zijn...

Jullie hebben duidelijk nog geen relatie (wat hem betreft)... Dit is hooguit nog een beetje om elkaar hjeen draaien en wie weet...komt er wat uit... Maar daar zou ik vooralsnog maar even niet vanuit gaan.

Ik ben misschien een beetje een ouderwets meisje, hoor. Maar een beetje moeite mag hij wel doen, vooral in het begin!
vind 'm te leuk om op zuks af te knappen.

hoewel zulks als nu weer natuurlijk hard meewerkt.

i will wait.

thnx!

ik ben veel te goed voor die jongen. ik merk 't.
Dus het gaat hier niet over tieners?

En je hebt 'een relatie' sinds oktober?

Ik vind het maar een vaag verhaal.

Zou er niet meer de moeite voor doen! Hij klinkt alsof hij het allemaal maar liet aanleunen en het wel best vond.

Ben je daar niet te goed voor? Wil je zoiets?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoe oud ben jij zelf eigenlijk?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:2florence schreef op 09 februari 2010 @ 10:18:

dat ken ie niet

het jongetje..Hij wordt steeds aantrekkelijker...
ha ha ha flip! Maar dan nog: hij zal toch ook eens wat anders moeten eten dan dat? Kan me best voorstellen dat je voor de gelegenheid piza of chinees haalt bij een eerst eetdate. Daar zal ik ook niet direct op afknappen (misschien een pietsie beetje dan).

En ja, je hebt gelijk: ik zal zeker niet achter zo'n jongen aanlopen.
die jongen, het jongentje.... we hebben het hier toch over een volwassen man van 30????
quote:2florence schreef op 09 februari 2010 @ 10:22:

vind 'm te leuk om op zuks af te knappen.

hoewel zulks als nu weer natuurlijk hard meewerkt.

i will wait.

thnx!

Maar de vraag blijft nog steeds of dat andersom ook zo is dus! Een relatie beginnen moet van twee kanten komen, anders heeft het natuurlijk helemaal geen zin.

Ik zou ook zeker niet gaan wachten op zo'n jongen. pak lekker je eigen leven op! En laat niets van hem afhangen en of hij contact gaat zoeken met jou.

Als hij een afspraak afzegt, etrwijl jullie elkaar al ruim een maand niet hebben gezien, is dat gewoon een teken dat hij niet serieus in je geïnteresseerd is!

ALS hij je dan al wel leuk genoeg vindt, komt hij vanzelf wel. terwijl je dus leuke dingen voor jezelf aan het doen bent!
quote:liselore schreef op 09 februari 2010 @ 10:27:

die jongen, het jongentje.... we hebben het hier toch over een volwassen man van 30????gezien de posts van TO is het duidelijk een jongen of jongetje.
Iemand die je meerdere keren laat zitten? Daar zou ik niet eens een relatie mee WILLEN hebben.

Niks geen contact opnemen en gewoon verder zoeken tot je iemand tegenkomt die wel weet hoe hij een relatie moet aangaan.
to? (ben hier nog erug nieuw ;))

hij gedraagt zich inderdaad als een jongen.

het is echt geen man.

om zich heen ook alleen maar vrijgezelle vrienden.
quote:Dreamglasses schreef op 09 februari 2010 @ 10:31:

[...]

gezien de posts van TO is het duidelijk een jongen of jongetje.dat vind ik dus een behoorlijk afknapper jongetjes met de leeftijd van dertig......
to = topic opener (jij dus)

Het hele geheel aan dit jongetje van 30 klinkt steeds onaantrekkelijker.
quote:liselore schreef op 09 februari 2010 @ 10:33:

[...]

dat vind ik dus een behoorlijk afknapper jongetjes met de leeftijd van dertig......

al die afknappers (niet kunnen koken, nu weer 4 dagen geen contact, het feit dat het nog geen man is) wegen niet op tegen..

ja ik ben blind. haha

pfff
Ik weet zeker dat hij vroeger heel erg belazerd is door zijn ex en dat hij ook een slechte band heeft met zijn moeder omdat die zich alleen maar bezighield met zijn stiefvader en dat hij daarom niet meer durft te geloven in de liefde maar als jij heel geduldig bent en hem niet afschrikt en hem niet aan afspraken houdt en lekker voor hem kookt en niet lullig doet over die ene fan, want daar kon hij tenslotte ook niks aan doen, en alles voor hem doet dan zal hij vanzelf wel moeten inzien dat jullie voorbestemd zijn en dan zal hij ook kinderen willen met je.

*gelukt: een empathische reactie*
quote:wuiles schreef op 09 februari 2010 @ 10:36:

Ik weet zeker dat hij vroeger heel erg belazerd is door zijn ex en dat hij ook een slechte band heeft met zijn moeder omdat die zich alleen maar bezighield met zijn stiefvader en dat hij daarom niet meer durft te geloven in de liefde maar als jij heel geduldig bent en hem niet afschrikt en hem niet aan afspraken houdt en lekker voor hem kookt en niet lullig doet over die ene fan, want daar kon hij tenslotte ook niks aan doen, en alles voor hem doet dan zal hij vanzelf wel moeten inzien dat jullie voorbestemd zijn en dan zal hij ook kinderen willen met je.

*gelukt: een empathische reactie*bedankt voor de relativering
quote:2florence schreef op 09 februari 2010 @ 10:33:

to? (ben hier nog erug erg nieuw ;))

Topic-opener; individu dat het topic gestart is...

hij gedraagt zich inderdaad als een jongen.

het is echt geen man.

om zich heen ook alleen maar vrijgezelle vrienden.Lijkt mij echt een zeer aantrekkelijk manspersoon...
quote:2florence schreef op 09 februari 2010 @ 10:22:

i will wait.

thnx!

Yo!

En waar ga je psies op waiten dan?
quote:2florence schreef op 09 februari 2010 @ 10:35:

[...]

al die afknappers (niet kunnen koken, nu weer 4 dagen geen contact, het feit dat het nog geen man is) wegen niet op tegen..

ja ik ben blind. haha

pfffIk denk dat het je erg zal helpen als hij je rechtstreeks zou zeggen: 'I'm not into you!'. Wees er echter niet verbaasd over als hij dat niet doet. Veel mannen - die dit soort ontwijkend gedrag vertonen - houden niet van dit soort confronterende gesprekjes. Die houden liever de optie open om met jou nog eens af te spreken, als ze omhoog zitten (lees: zin hebben om te n**ken).

Luister, hij zal je absoluut een aardige en leuke meid vinden. En jij bent nu verliefd op hem aan het worden. Maar houd er nu maar rekening mee dat het niet wederzijds is. Als een jongen verliefd is, wil hij je vaker zien en spreken. En vraagt hij je zeker niet om voor hem te koken, want hij wil immers jou binnen hengelen. Dus zal hij zich anders opstellen naar jou toe. Nl. voor jou koken, leuke dingen met je willen doen (behalve in je onderbroekje graaien).

En dit alles, florence gebeurt tot nu toe helemaal niet. Jullie hebben alleen een beetje gezellig samen gehangen en gepraat. Nou, ik heb ook andere mensen in mijn omgeving waarmee ik dat kan. Maar daar hoef ik verder geen relatie mee, hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven