kom ik te dichtbij? help!

09-02-2010 09:38 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
hij durft (nog?) niet bij ouders en vrienden over de vloer te komen.

heeft me al enkele keren laten zitten

maar verlangt anderzijds gruwelijk naar me als we niet afspreken.

ik vroeg 'm voor kerst verkering, hij zei ja

vernam vervolgens 4 dagen niets (incl kerst)

raakten toen weer aan het contact

hij was dik ziek ofzo.

zag 'm toen pas een maand later weer.

vorige week zaterdag liet ie me nog zitten

zag 'm vervolgens zondag op een festivalletje

vernam van dorpsgenoten dat ik voor 'm op moest passen

heb ik voor z'n voeten gelegd

"als ik nu met een andere jongen had gaan zoenen, had je dat leuk gevonden?" NEE was 't antwoord

"dan moet je meiden zoals mij niet zomaar rond laten fladderen want dan raak je me kwijt" -besef begon te dagen.

weer dik aan het contact.

hij vroeg of ik zaterdag voor 'm kwam koken.

waja. gezellig.

donderdag al gezien

en we kunnen zó heerlijk hangen met z'n 2

puur hangen en ouwehoeren. echt fijn. wederzijds.

dat weet ik ècht zeker.

maar sindsdien wederom niets meer van 'm vernomen.

hoewel we zaterdag dus hadden afgesproken te eten.

daar had hij nog dik 'ja' op geantwoord donderdag.

iemand ervaring met zulks?

zou 't kunnen zijn dat ik te dicht bij kwam, hij niet durfde af te bellen, nu bang is dat ik boos ben en helemaal niet meer durft?

of lul ik nu recht wat krom is.

we gaan met mekaar sinds oktober. hij is net 30. niet zeer ervaren op relationeel vlak. bewust? wil 'm niet zomaar aan de kant zetten. dat is te simpel. maar wat zou het zijn? slechte ervaringen in 't verleden? vet onzeker? of playt ie me waar ik bij sta hoe klinkt hij in dit verhaal?
bedankt allemaal!

ik zocht natuurlijk hoop :P

maar kreeg realiteit.

en zo is het ook.

hij zal vanzelf niet zomaar m'n hoofd uitvliegen en uiteraard zal ik sprankjes hoop houden, zo reeël is het natuurlijk ook wel weer, maar ik hou het hierbij. van mijn kant. als hij echt 'into me' is komt het nog wel. en anders is het toch leuk geweest voor zolang als het duurde.

ik ga wat van m'n dag maken. bedankt!!!
Probleem opgelost in 1 uur en 12 minuten. Daar kan het Maatschappelijk Werk een voorbeeld aan nemen!
quote:loomii schreef op 09 februari 2010 @ 10:53:

Probleem opgelost in 1 uur en 12 minuten. Daar kan het Maatschappelijk Werk een voorbeeld aan nemen!
Ik vind florence nog niet zo'n zwaar geval, hoor. Niet persé voor maatschappelijk werk ofzo. Ze laat zich nu gewoon een beetje leiden door haar roze bril.... kan de beste overkomen.

Er zijn ook mensen, die dit binnen hun vriendenkring weer recht trekken.
Only dead fish go with the flow
Neem het compliment nou gewoon aan, Dreamglasses.
Ha ha ha! Daar ben ik dus te dom voor, hè! Om te lezen dat je dit als compliment bedoelde. dank je
Only dead fish go with the flow
Het spijt mij , maar jij komt verschrikkelijk wanhopig over.

Jij zit te wachten op een jongen die geen manieren kent.

Jij neemt het voor hem op - potver het is zo zonde van zo’n jongen

Pardon , wil jij hem soms veranderen en laten zien dat hij veel meer in zijn mars heeft?

Ja hij zit echt op te wachten dat iemand hem een les gaat geven in welk vorm dan ook.

Ik kan wel niet accepteren dat ie zo'n afspraak cancelt.. Dus dan ga jij als een hondje maar zitten wachten tot dat hij beseft wat hij gedaan heeft ? Duuhhh ….

áls ie nog weer eens reageert zal ik zeker in een volgend gesprek eens goed vragen wat dat nou toch is met hem.en ons.

Meid waar ben jij mee bezig ?? Ga je nu achter hem aanlopen en vragen of hij zo lief wil zijn om aan jouw te vertellen wat zijn gevoellens voor jouw/jullie zijn?

Als de jongen nu al afstandelijk is het ergste wat jij kan doen is aan hem gaan vragen hoe hij zich voelt over jullie !!!!!

Dat is een van de grootste attraction killers voor een man om hem vooral in de begin fase vragen wat hij denkt en voelt over ons !!

Met die vraag kom een vrouw op een man ontzettend wanhopig over, als jij dit in jullie situatie gaat vragen gaat hij hollen, bijna gegarandeerd.

Met die vraag voelt hij dat hij jouw om zijn klein vinger heeft wat voor hem betekent dat hij helemaal niks meer hoeft te doen om jouw bij hem te houden.

Meeste mannen willen wel heel graag een vrouw in hun leven maar gaan absoluut het minimum doen om haar bij hem te houden!!!

En hoe makkelijker jij bent hoe minder hij gaat doen om jouw tevreden te houden. Want waroom zou hij zijn energie verspillen als jij toch al berijd bent om alles te accepteren en op hem te wachten.

Pas als zij moeilijk gaat doen en geen tijd voor hem hebt dan pas worden ze actief en beginnen ze uit hun huid te kruipen om er voor te zorgen dat zijn niet weg loopt.

Het is de wet van wiskunde – hoe meer initiatief zij neemt hoe minder actief hij wordt maar andersom ook hoe minder initiatie zij neemt hoe actiever hij wordt.

maar hoe me nu te gedragen. wachten tot hij contact? of een duwtje in de rug omdàt ie bang is dat ik boos ben?

Als jij hem een duwtje in de rug gaat geven door met hem te praten of op te bellen heb jij groot kans dat hij dan terug trekt.

Jij wil dat zijn acties uit zijn haart komen en uit gevoel die hij in zijn hart voor jouw heeft.

Zodra jij gaat duwen door hem op te bellen etc. laat jij heel weinig ruimte voor hem om acties te nemen die hij zelf wil nemen en niet die hem opgelegd zijn.

Ga jij het eerder keer voor hem opnemen geen zin een jongen zomaar weg te schoppen omdat er weet ik veel wat aan de hand is.

Dan wordt eerder vriendje die jij hebt heel erg lui.

Waroom zou hij zich schuldig voelen, actie ondernemen of verontschuldigen als ieder keer als hij afstandelijk,afspraken niet na komt of afzegt jij naar hem toe kruipt om over jullie te praten.

Hij is nu gemotiveerd om zo min mogelijk voor jouw en jullie te doen want jij zit toch op hem te wachten.

Want jij gaat toch zelf bellen, afspreken, naar hem toe gaan etc.

Meiden dat jullie dat soort gedrag van jullie zelf accepteren?

Een gedraag die in mijn ogen zegt - ik ben niet zo veel waard..dus dan bel ik hem zelf maar, want hij heeft al 3 dagen niet gebeld want als ik het niet doe dan gebeurt niks.

Als toekomst van een relatie afhangt van of ik bel of niet dan is hij in mijn ogen niet heel erg gemotiveerd om mij te hebben.

En hem op te bellen en vragen wat hij over ons denkt of een afspraak te plannen is slecht manier om hem te motievieren in mijn ogen.

Waar zijn de koninginnen gebleven die van een man verwachten dat hij haar ook als een koningin zou behandelen ?

Dat hij gerust zijn best mag doen om haar te krijgen. En dat als hij minder dan zijn best doet dan krijgt ie haar niet.

Dat zij een vrijer vogel is tot dat hij haar claimt . Dat zij niet om zijn telefoontje zit te wachten en gerust met anderen afspreekt tot dat hij zegt dat hij met haar exclusief wil zijn.

Zo zou hij veel meer gemotiveerd zijn om mij te bellen en af te spreken dan als ik zelf achter hem aan zit.

Een man is veel meer gemotiveerd als zij zich vrij gedraagt en weinig initiatie neemt om contact met hem te leggen (laat staan gesprekken over ons houden) dan als zij zelf veel initiatief neemt.

Jouw relatie wordt veel sterker als hij meer actie (voor jullie) onderneemt dan jij.

Is het andersom dan is het bijna gegarandeerd te mislukken.

Meid vergeet hem. Ga andere daten. En gedraag jezelf als een koningin want dan wordt jij ook als een koningin behandelt.

En verwacht niks minder dan als koningin behandelt te zijn. Dan pas heb jij kans dat hij schrikt en de bergen over zou willen klimmen om maar bij jouw te komen. En doet hij dat niet dan is hij jouw niet waard.

En zeg eens eerlijk zou dat niet fijnere gevoel geven weten dat een jongen zijn best doet om jouw te krijgen dan als jij steeds op zijn telefoontje zit te wachten.
true.

thnx.

ik houd me in

laat me idd leiden door de roze bril. hmpf.

laat dat jochie (ja want dat is 't) nu maar eens naar mij toe komen.

voel me beter en beter. vannacht nog liggen woelen.

missch vannacht nog even. maar laat hem nu maar komen.

ik ben verdomme veel te leuk om zomaar aan de kant te zetten.

hij komt nog wel.

en zo niet, is 't 'n domme koe, en zal een andere vent (vent!) gelukkig (ble) worden met mij.

haha. vette girlpowerrrr

kus!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven