Zooo geen zin-topic :)
dinsdag 9 februari 2010 om 14:13
Je kent het vast wel; je moet iets gaan doen wat best nuttig is, maar je hebt er zó geen zin in! Deel het hier met ons, dan kunnen we je moed inpraten of een schop onder je kont geven
Ik begin;
Ik heb niet echt iets van avondeten in huis, dus ik moet naar de winkel. Maar het is koud! En om te wandelen is het te ver.
Wie heeft er een geweldig idee waardoor ik toch zin krijg?
Ik begin;
Ik heb niet echt iets van avondeten in huis, dus ik moet naar de winkel. Maar het is koud! En om te wandelen is het te ver.
Wie heeft er een geweldig idee waardoor ik toch zin krijg?
dinsdag 9 februari 2010 om 14:25
dinsdag 9 februari 2010 om 14:27
quote:Starshine schreef op 09 februari 2010 @ 14:24:
En waar heb ik geen zin in:
Straks kind ophalen bij school. Niet dat kind niet lief is hoor, maar het is inderdaad koud en ik heb geen zin om daar (weer) doorheen te moeten.
Maar ja, kind gaat niet zelf naar huis, dus ik moet wel Haha achgos.. ik was net op stage en daar waren ouders vergeten om een kind op te halen. Dat is wel sneu hoor, dan staan ze daar zo verloren en verdrietig... (motiveert dit? )
En waar heb ik geen zin in:
Straks kind ophalen bij school. Niet dat kind niet lief is hoor, maar het is inderdaad koud en ik heb geen zin om daar (weer) doorheen te moeten.
Maar ja, kind gaat niet zelf naar huis, dus ik moet wel Haha achgos.. ik was net op stage en daar waren ouders vergeten om een kind op te halen. Dat is wel sneu hoor, dan staan ze daar zo verloren en verdrietig... (motiveert dit? )
dinsdag 9 februari 2010 om 14:27
quote:zusenzo schreef op 09 februari 2010 @ 14:25:
Ik ga het ook niet doen Steph, maar het zit wel in mijn hoofd dat ik het moet doen, snappu?
Maar gewoon lekker gaan, voel je je ws een stuk beter en heb je lekker eten, anders zit je binnen, voel je je bleghh en heb je ook nog eens geen lekker eten.........gaan dus.
Ahhhh oke
Mjah je hebt wel gelijk. Ik ga maar... Tot later! (zal even vertellen welke heeeeerlijke dingen ik gekocht heb )
Ik ga het ook niet doen Steph, maar het zit wel in mijn hoofd dat ik het moet doen, snappu?
Maar gewoon lekker gaan, voel je je ws een stuk beter en heb je lekker eten, anders zit je binnen, voel je je bleghh en heb je ook nog eens geen lekker eten.........gaan dus.
Ahhhh oke
Mjah je hebt wel gelijk. Ik ga maar... Tot later! (zal even vertellen welke heeeeerlijke dingen ik gekocht heb )
dinsdag 9 februari 2010 om 14:29
dinsdag 9 februari 2010 om 14:55
@Noez, kun je niet gaan youtuben?
@Kwarktaart, ik ken dat ook! Of dan kom ik nog een leuk schriftje, fotoboek, watdanook tegen en dan ben ik weer een uur afgeleid. Bij mij helpt het om even een kop koffie te drinken en daarna de muziek keihard aan te zetten en verder te gaan (kan niet lezen met harde meezing muziek).
Ik heb dienst en moet nog tot 18u. Heb de hele nacht gewerkt en 'zit de tijd uit'. En moet vanavond eigenlijk ook sporten, maar heb echt echt echt geen zin.
Kom maar op met de pepers, trappen of toverstafjes
@Kwarktaart, ik ken dat ook! Of dan kom ik nog een leuk schriftje, fotoboek, watdanook tegen en dan ben ik weer een uur afgeleid. Bij mij helpt het om even een kop koffie te drinken en daarna de muziek keihard aan te zetten en verder te gaan (kan niet lezen met harde meezing muziek).
Ik heb dienst en moet nog tot 18u. Heb de hele nacht gewerkt en 'zit de tijd uit'. En moet vanavond eigenlijk ook sporten, maar heb echt echt echt geen zin.
Kom maar op met de pepers, trappen of toverstafjes
dinsdag 9 februari 2010 om 15:09
quote:Gebakkie schreef op 09 februari 2010 @ 15:04:
Ik heb geen zin om te werken straks maar als ik straks al die oude zeurende bejaarden ziet, dan word ik straks vast weer helemaal vrolijk Hier nog een zeurende bejaarde, want die moet straks te voet naar huis want zijn auto deed het niet vanmorgen. Uuuuuren tegen de koude gure wind in lopen, zoooveel zin in.
Ik heb geen zin om te werken straks maar als ik straks al die oude zeurende bejaarden ziet, dan word ik straks vast weer helemaal vrolijk Hier nog een zeurende bejaarde, want die moet straks te voet naar huis want zijn auto deed het niet vanmorgen. Uuuuuren tegen de koude gure wind in lopen, zoooveel zin in.
dinsdag 9 februari 2010 om 15:26
quote:Kwarktaart schreef op 09 februari 2010 @ 14:29:
Ik ben begonnen met een grote schoonmaak in de slaapkamer...gordijnen wassen, kleren uitzoeken (veel!), stofzuigen...en nu ben ik ongeveer op de helft en het is zooo'n rotzooi en ik heb geen zin meer om verder te gaan. Maar stoppen kan ook niet....zucht.Ooooh gadverdamme! Dat ga ik de komende dagen doen staat op de planning, maar daar heb ik al helemaal geen zin in. Sterkte
Ik ben begonnen met een grote schoonmaak in de slaapkamer...gordijnen wassen, kleren uitzoeken (veel!), stofzuigen...en nu ben ik ongeveer op de helft en het is zooo'n rotzooi en ik heb geen zin meer om verder te gaan. Maar stoppen kan ook niet....zucht.Ooooh gadverdamme! Dat ga ik de komende dagen doen staat op de planning, maar daar heb ik al helemaal geen zin in. Sterkte
dinsdag 9 februari 2010 om 15:27
quote:blumpke schreef op 09 februari 2010 @ 14:55:
@Noez, kun je niet gaan youtuben?
@Kwarktaart, ik ken dat ook! Of dan kom ik nog een leuk schriftje, fotoboek, watdanook tegen en dan ben ik weer een uur afgeleid. Bij mij helpt het om even een kop koffie te drinken en daarna de muziek keihard aan te zetten en verder te gaan (kan niet lezen met harde meezing muziek).
Ik heb dienst en moet nog tot 18u. Heb de hele nacht gewerkt en 'zit de tijd uit'. En moet vanavond eigenlijk ook sporten, maar heb echt echt echt geen zin.
Kom maar op met de pepers, trappen of toverstafjes Pff... klinkt vermoeiend. Wat moet je gaan doen voor sport? En is het ver weg van je huis?
@Noez, kun je niet gaan youtuben?
@Kwarktaart, ik ken dat ook! Of dan kom ik nog een leuk schriftje, fotoboek, watdanook tegen en dan ben ik weer een uur afgeleid. Bij mij helpt het om even een kop koffie te drinken en daarna de muziek keihard aan te zetten en verder te gaan (kan niet lezen met harde meezing muziek).
Ik heb dienst en moet nog tot 18u. Heb de hele nacht gewerkt en 'zit de tijd uit'. En moet vanavond eigenlijk ook sporten, maar heb echt echt echt geen zin.
Kom maar op met de pepers, trappen of toverstafjes Pff... klinkt vermoeiend. Wat moet je gaan doen voor sport? En is het ver weg van je huis?
dinsdag 9 februari 2010 om 15:30
quote:geve schreef op 09 februari 2010 @ 15:09:
[...]
Hier nog een zeurende bejaarde, want die moet straks te voet naar huis want zijn auto deed het niet vanmorgen. Uuuuuren tegen de koude gure wind in lopen, zoooveel zin in.
Haha, hoe lang moet je lopen?
Ik ben overigens terug! En voel me een klein beetje voldaan. Ik was naar een andere supermarkt gegaan die hier in de buurt scheen te zitten. Vol goede moed op pad, maar nergens een supermarkt te bekennen...
Uiteindelijk kwam ik bij het andere einde van de straat waaruit ik begonnen was aan.
Vanuit daar wist ik het gelukkig weer, dus toen het hele eind teruggelopen en boodschapjes gedaan. Ik had nergens zin in maar heb meegenomen:
- Bami met babi pangang
- Chocodreams
'- Meloen
- Peren
- Appels
- Ham
- Sultana's.
En tóch voelt het alsof ik tassen vol mee had moeten nemen
[...]
Hier nog een zeurende bejaarde, want die moet straks te voet naar huis want zijn auto deed het niet vanmorgen. Uuuuuren tegen de koude gure wind in lopen, zoooveel zin in.
Haha, hoe lang moet je lopen?
Ik ben overigens terug! En voel me een klein beetje voldaan. Ik was naar een andere supermarkt gegaan die hier in de buurt scheen te zitten. Vol goede moed op pad, maar nergens een supermarkt te bekennen...
Uiteindelijk kwam ik bij het andere einde van de straat waaruit ik begonnen was aan.
Vanuit daar wist ik het gelukkig weer, dus toen het hele eind teruggelopen en boodschapjes gedaan. Ik had nergens zin in maar heb meegenomen:
- Bami met babi pangang
- Chocodreams
'- Meloen
- Peren
- Appels
- Ham
- Sultana's.
En tóch voelt het alsof ik tassen vol mee had moeten nemen
dinsdag 9 februari 2010 om 15:34
Ik heb ook geen zin. Moet nog drie uur werken maar eigenlijk is de dag al afgeschreven, vandaag doe ik alleen het hoogstnodige.
Het stomme is, als ik gewoon eens mijn inbox en die stapel papieren hier af zou werken, vliegt ten eerste de tijd en ten tweede kan ik dan een prachtig leeg bureau achterlaten straks.
Waarom, waarom doe ik het dan niet?
Nou ja *zucht* ik ga maar weer eens koffie halen.
Het stomme is, als ik gewoon eens mijn inbox en die stapel papieren hier af zou werken, vliegt ten eerste de tijd en ten tweede kan ik dan een prachtig leeg bureau achterlaten straks.
Waarom, waarom doe ik het dan niet?
Nou ja *zucht* ik ga maar weer eens koffie halen.
dinsdag 9 februari 2010 om 15:37
quote:Stephanietje schreef op 09 februari 2010 @ 15:30:
[...]
Haha, hoe lang moet je lopen?
Ik ben overigens terug! En voel me een klein beetje voldaan. Ik was naar een andere supermarkt gegaan die hier in de buurt scheen te zitten. Vol goede moed op pad, maar nergens een supermarkt te bekennen...
Uiteindelijk kwam ik bij het andere einde van de straat waaruit ik begonnen was aan.
Vanuit daar wist ik het gelukkig weer, dus toen het hele eind teruggelopen en boodschapjes gedaan. Ik had nergens zin in maar heb meegenomen:
- Bami met babi pangang
- Chocodreams
'- Meloen
- Peren
- Appels
- Ham
- Sultana's.
En tóch voelt het alsof ik tassen vol mee had moeten nemen Volgens mij moet je terug naar de winkel... Je hebt nl nog steeds geen boterhammen gekocht om morgen mee te nemen...
[...]
Haha, hoe lang moet je lopen?
Ik ben overigens terug! En voel me een klein beetje voldaan. Ik was naar een andere supermarkt gegaan die hier in de buurt scheen te zitten. Vol goede moed op pad, maar nergens een supermarkt te bekennen...
Uiteindelijk kwam ik bij het andere einde van de straat waaruit ik begonnen was aan.
Vanuit daar wist ik het gelukkig weer, dus toen het hele eind teruggelopen en boodschapjes gedaan. Ik had nergens zin in maar heb meegenomen:
- Bami met babi pangang
- Chocodreams
'- Meloen
- Peren
- Appels
- Ham
- Sultana's.
En tóch voelt het alsof ik tassen vol mee had moeten nemen Volgens mij moet je terug naar de winkel... Je hebt nl nog steeds geen boterhammen gekocht om morgen mee te nemen...