Zooo geen zin-topic :)

09-02-2010 14:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je kent het vast wel; je moet iets gaan doen wat best nuttig is, maar je hebt er zó geen zin in! Deel het hier met ons, dan kunnen we je moed inpraten of een schop onder je kont geven



Ik begin;

Ik heb niet echt iets van avondeten in huis, dus ik moet naar de winkel. Maar het is koud! En om te wandelen is het te ver.

Wie heeft er een geweldig idee waardoor ik toch zin krijg?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het ook niet doen Steph, maar het zit wel in mijn hoofd dat ik het moet doen, snappu?



Maar gewoon lekker gaan, voel je je ws een stuk beter en heb je lekker eten, anders zit je binnen, voel je je bleghh en heb je ook nog eens geen lekker eten.........gaan dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 09 februari 2010 @ 14:24:

En waar heb ik geen zin in:

Straks kind ophalen bij school. Niet dat kind niet lief is hoor, maar het is inderdaad koud en ik heb geen zin om daar (weer) doorheen te moeten.

Maar ja, kind gaat niet zelf naar huis, dus ik moet wel Haha achgos.. ik was net op stage en daar waren ouders vergeten om een kind op te halen. Dat is wel sneu hoor, dan staan ze daar zo verloren en verdrietig... (motiveert dit? )
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzo schreef op 09 februari 2010 @ 14:25:

Ik ga het ook niet doen Steph, maar het zit wel in mijn hoofd dat ik het moet doen, snappu?



Maar gewoon lekker gaan, voel je je ws een stuk beter en heb je lekker eten, anders zit je binnen, voel je je bleghh en heb je ook nog eens geen lekker eten.........gaan dus.

Ahhhh oke



Mjah je hebt wel gelijk. Ik ga maar... Tot later! (zal even vertellen welke heeeeerlijke dingen ik gekocht heb )
Alle reacties Link kopieren
Hahaha jij bent lekker, zelf niet naar buiten willen maar anderen wel willen motiveren
Ik zou niet durven niet te gaan

Ik heb wel eens dat ik 1 minuut te laat ben en dan verwijt hij me al 'Je bent laat!'.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begonnen met een grote schoonmaak in de slaapkamer...gordijnen wassen, kleren uitzoeken (veel!), stofzuigen...en nu ben ik ongeveer op de helft en het is zooo'n rotzooi en ik heb geen zin meer om verder te gaan. Maar stoppen kan ook niet....zucht.
Alle reacties Link kopieren
Oja, dat moet ik ook nog doen: kleren uitzoeken *schrijft op to-do*
Kwarktaart, herkenbaar. Ik heb halverwege ook meestal geen zin meer.



Met deze kou heb ik ook geen zin om naar buiten te gaan. Wanneer wordt het lente??
Alle reacties Link kopieren
21 maart
Ha, bedankt!



Gelukkig ga ik voor die tijd al een weekje naar de zon
Alle reacties Link kopieren
Ik ga toch maar weer verder, zit al te lang andere dingen te doen.

Succes iedereen met de 'geen zin' dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet werken, maar heb geen zin. Heb een baaldag achter mijn bureau..
Alle reacties Link kopieren
@Noez, kun je niet gaan youtuben?



@Kwarktaart, ik ken dat ook! Of dan kom ik nog een leuk schriftje, fotoboek, watdanook tegen en dan ben ik weer een uur afgeleid. Bij mij helpt het om even een kop koffie te drinken en daarna de muziek keihard aan te zetten en verder te gaan (kan niet lezen met harde meezing muziek).



Ik heb dienst en moet nog tot 18u. Heb de hele nacht gewerkt en 'zit de tijd uit'. En moet vanavond eigenlijk ook sporten, maar heb echt echt echt geen zin.

Kom maar op met de pepers, trappen of toverstafjes
Ik heb nu eigenlijk wel zin in een stukje kwarktaart.

Een klein stukje, niet de hele taart natuurlijk!

Met een kopje koffie erbij, niet vervelend hoor.
*Schopt Blumke*
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen zin om te werken straks maar als ik straks al die oude zeurende bejaarden ziet, dan word ik straks vast weer helemaal vrolijk
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uit verveling mn eigen topic helemaal volgekletst Zie topic hieronder
quote:Gebakkie schreef op 09 februari 2010 @ 15:04:

Ik heb geen zin om te werken straks maar als ik straks al die oude zeurende bejaarden ziet, dan word ik straks vast weer helemaal vrolijk Hier nog een zeurende bejaarde, want die moet straks te voet naar huis want zijn auto deed het niet vanmorgen. Uuuuuren tegen de koude gure wind in lopen, zoooveel zin in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Schravelvot schreef op 09 februari 2010 @ 14:28:

Hahaha jij bent lekker, zelf niet naar buiten willen maar anderen wel willen motiveren Haha achja ik dacht misschien helpt dit.. ik ben wel gegaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwarktaart schreef op 09 februari 2010 @ 14:29:

Ik ben begonnen met een grote schoonmaak in de slaapkamer...gordijnen wassen, kleren uitzoeken (veel!), stofzuigen...en nu ben ik ongeveer op de helft en het is zooo'n rotzooi en ik heb geen zin meer om verder te gaan. Maar stoppen kan ook niet....zucht.Ooooh gadverdamme! Dat ga ik de komende dagen doen staat op de planning, maar daar heb ik al helemaal geen zin in. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:blumpke schreef op 09 februari 2010 @ 14:55:

@Noez, kun je niet gaan youtuben?



@Kwarktaart, ik ken dat ook! Of dan kom ik nog een leuk schriftje, fotoboek, watdanook tegen en dan ben ik weer een uur afgeleid. Bij mij helpt het om even een kop koffie te drinken en daarna de muziek keihard aan te zetten en verder te gaan (kan niet lezen met harde meezing muziek).



Ik heb dienst en moet nog tot 18u. Heb de hele nacht gewerkt en 'zit de tijd uit'. En moet vanavond eigenlijk ook sporten, maar heb echt echt echt geen zin.

Kom maar op met de pepers, trappen of toverstafjes Pff... klinkt vermoeiend. Wat moet je gaan doen voor sport? En is het ver weg van je huis?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen geluid en een tergend langzame pc op het werk, dus het forum biedt uitkomst! En als ik maar lekker blijf tikken is het net of ik werk!
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 09 februari 2010 @ 15:09:

[...]



Hier nog een zeurende bejaarde, want die moet straks te voet naar huis want zijn auto deed het niet vanmorgen. Uuuuuren tegen de koude gure wind in lopen, zoooveel zin in.

Haha, hoe lang moet je lopen?





Ik ben overigens terug! En voel me een klein beetje voldaan. Ik was naar een andere supermarkt gegaan die hier in de buurt scheen te zitten. Vol goede moed op pad, maar nergens een supermarkt te bekennen...



Uiteindelijk kwam ik bij het andere einde van de straat waaruit ik begonnen was aan.



Vanuit daar wist ik het gelukkig weer, dus toen het hele eind teruggelopen en boodschapjes gedaan. Ik had nergens zin in maar heb meegenomen:



- Bami met babi pangang

- Chocodreams

'- Meloen

- Peren

- Appels

- Ham

- Sultana's.



En tóch voelt het alsof ik tassen vol mee had moeten nemen
Ik heb ook geen zin. Moet nog drie uur werken maar eigenlijk is de dag al afgeschreven, vandaag doe ik alleen het hoogstnodige.

Het stomme is, als ik gewoon eens mijn inbox en die stapel papieren hier af zou werken, vliegt ten eerste de tijd en ten tweede kan ik dan een prachtig leeg bureau achterlaten straks.

Waarom, waarom doe ik het dan niet?



Nou ja *zucht* ik ga maar weer eens koffie halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stephanietje schreef op 09 februari 2010 @ 15:30:

[...]



Haha, hoe lang moet je lopen?





Ik ben overigens terug! En voel me een klein beetje voldaan. Ik was naar een andere supermarkt gegaan die hier in de buurt scheen te zitten. Vol goede moed op pad, maar nergens een supermarkt te bekennen...



Uiteindelijk kwam ik bij het andere einde van de straat waaruit ik begonnen was aan.



Vanuit daar wist ik het gelukkig weer, dus toen het hele eind teruggelopen en boodschapjes gedaan. Ik had nergens zin in maar heb meegenomen:



- Bami met babi pangang

- Chocodreams

'- Meloen

- Peren

- Appels

- Ham

- Sultana's.



En tóch voelt het alsof ik tassen vol mee had moeten nemen Volgens mij moet je terug naar de winkel... Je hebt nl nog steeds geen boterhammen gekocht om morgen mee te nemen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven