Zooo geen zin-topic :)
dinsdag 9 februari 2010 om 14:13
Je kent het vast wel; je moet iets gaan doen wat best nuttig is, maar je hebt er zó geen zin in! Deel het hier met ons, dan kunnen we je moed inpraten of een schop onder je kont geven
Ik begin;
Ik heb niet echt iets van avondeten in huis, dus ik moet naar de winkel. Maar het is koud! En om te wandelen is het te ver.
Wie heeft er een geweldig idee waardoor ik toch zin krijg?
Ik begin;
Ik heb niet echt iets van avondeten in huis, dus ik moet naar de winkel. Maar het is koud! En om te wandelen is het te ver.
Wie heeft er een geweldig idee waardoor ik toch zin krijg?
dinsdag 9 februari 2010 om 17:23
quote:Starshine schreef op 09 februari 2010 @ 16:01:
OMG, dus over een stukje waar je een half uurtje over loopt neem jij normaal gesproken de auto?Tuurlijk! Je denkt toch niet dat ik een uur per dag ga stappen en een auto op de oprit laten staan? Ja, als het niet anders kan maar normaal is dat niet hoor.
OMG, dus over een stukje waar je een half uurtje over loopt neem jij normaal gesproken de auto?Tuurlijk! Je denkt toch niet dat ik een uur per dag ga stappen en een auto op de oprit laten staan? Ja, als het niet anders kan maar normaal is dat niet hoor.
dinsdag 9 februari 2010 om 17:25
www.just-eat.nl betalen met i-deal idd heb ik laatst ook gedaan toen ik eeeeeeeeeeeeeecht geen zin had. normaal is zondag de chinees/pizza/patatdag... maar ach ... dan maar een keer op woensdag. geen schande