Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Hallo bruidjes..

Leuk dit topic(denk ik)

Mag ik meegluren??

Ik ga het eens doorspitten straks.

Na 4jaar bij elkaar te zijn, willen wij ook wel trouwen. Mijn aanzoek moet nog komen hoor,haha. Zo ouderwets ben ik wel. Maar we hebben het er steeds vaker over, en willen het beide heel graag. Vriend wil het liefst gisteren..

Het wordt voor ons beide een 2e huwelijk.

Het is ook duidelijk wat wij willen, en dat zijn 2 opties.

1-in het buitenland op het strand

2-In nederland aan het strand

Betreft 1, is natuurlijk best kostbaar, wij willen nl ook mijn dochters mee.

Betreft 2, zijn er ook best een aantal mogelijkheden hierin, alleen weersafhankelijk.

Mevrouwdekees, ik zag een prachtige foto van jullie lokatie voor het feest. Waar ga je trouwen, en van welke lokatie is de foto?

Wellicht dat je het hier al neer hebt gezet.

Maar er zijn zoveel paginas die ik door moet spitten..

Ik hoop hier een aantal tips/ideeen te krijgen.

Gr v Jilzz..
MdK inmiddels heb ik al gelezen dat je op het stadshuis trouwt..en wat een prachtige jurk..mooi model ook..

Mag ik wel vragen welke strandtent jullie je feest geven?

Ik ga vanavond hier verder gluren..
Welkom Jillz, de strandtent waar wij ons trouwfeest geven is Beachline (check vooral meer foto's!). Je kunt ook op deze locatie zelf trouwen als je dat wil. Dit kan sowieso op meerdere plekken in Z-H, met name de gemeente Den Haag heeft heel veel strandtenten waar je dat kunt doen.
Mijn jurk staat hier trouwens niet in het topic, misschien dat je die van iemand anders in het hoofd hebt?
welkom jillz

lekker is dat he kastanjez, wegzwijmelen met zijn tweetjes

Wij gaan vandaag taart proeven. En ik heb er zo een zin in.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Welkom Jilz!

Kastanjez onze dag is 19 Maart. Dus duurt nog wel eventjes, maar komt toch ook al wel snel dichtbij!

Wat heerlijk he om met zijn tweetjes zo te dromen over jullie trouwdag.

Oh lekker it's me taarten proeven. Wat een vervelende taak

Ik ga zo de deur uit om mijn make up te bespreken!
Zijn jullie trouwens niet bang met plaatjes van je jurk hier neerzetten of naar elkaar sturen, dat je vriend het toevallig ziet??

Ik durf echt geen plaatje van mijn jurk op de computer te zetten of hem op internet op te zoeken

En ik zou hem juist aan de hele wereld willen laten zien hoe mooi die is
Wij hebben ieder onze eigen computer!

(en Kees heeft de jurk binnen 1 uur na aankoop gezien en de jurk hangt boven, maar goed, qua computer maakt dat natuurlijk niet uit.)
Ik ben wel bang dat hij mijn jurk ziet, daarom heb ik alle foto's op een usb gezet en deze zit in mijn handtas. Wij hebben het besloten om de kleding van elkaar niet te zien. Verder doen we weinig volgens de oude regeltjes, maar dit wilde we wel graag. Is wel moeilijk, maar als het moment van ophalen daar mooier op wordt is het t waard. Het is voor mij iig een stuk specialer als ik van te voren niet weet wat hij aan heeft. Ik denk dat dat voor hem ook geld over mijn jurk.
wij hebben ook onze eigen computer, dus dat scheelt duffie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Eerst dacht ik dat het mij niet uit zou maken als lief mijn jurk zag. De 'niet zo spannende jurk' die ik eerst op de foto had heeft hij dan ook gewoon gezien. Nu ik echter ZO'N mooie jurk gevonden heb, wil ik dat hij het pas ziet als ik helemaal in vol ornaat ben (en niet op een slecht belichte foto met mijn groene kousevoeten er onder uit... ).

Dus. Hij heeft alleen de kleur gezien, zijn moeder de foto en het jasje ligt bij haar .Als ze een pak gaan kopen, neemt zij dat mee. En zijn pak ga ik dus ook niet zien... Sssssspannend!!
Spannend, maar wel leuk dat je het niet van elkaar weet.

Mag hij het jasje wel zien Kastjanez? Of doet je schoonma het stiekem erbij houden?
Bij ons ook ieder zijn eigen computer, maar mijn vriend zit in de IT en is dus veel met computers bezig. En als er iets is met mijn computer of hij zit er op om iemand anders zijn computer te maken kan hij het nog zien.

En daar komt bij dat hij zo nieuwschierig is als de pest Ik en mijn moeder en schoonmoeder hebben ons allemaal al een keer verlult tegen hem

Ik heb zijn pak ook niet gezien. Dus hopelijk wordt het voor ons echt een verrassing.

Mogen ze ( de mannen ) trouwens wel weten hoe jullie je haar doen en je make up enzo?

Mijne weet wel dat ik acryl nagels ga nemen en dat ik een french pedicure krijg en hij heeft mijn sieraden al gezien.

Kleding van de kinderen heeft hij al gezien en de bloemen hebben we samen uitgezocht.

Wij trouwen trouwens niet vanuit huis maar vanuit ons eigen huis waar we al vier jaar samen wonen. Mijn ouders wonen aan de andere kant van Nederland en zijn ouders wonen ook een half uur rijden verderop. Dus ik ga met de meiden boven tutten en hij is op beneden aangewezen
Ik vind het zo heerlijk om de berichtjes hier te lezen

Wij zijn nog niet heel concreet, maar mijn vriend zegt wel steeds dat ie heel graag wil trouwen met mij en dat het aanzoek nog komt Hij heeft het er zowat dagelijks over
Aaargh.. ik moet doorgeven wie ik op mijn vrijgezellenfeest wil en wie Kees op de zijne wil. Kees weet niet dat hij een vrijgezellenfeest krijgt, bovendien is zijn vriendengroep nogal onsamenhangend (groepen dus) maar ik ken ze ook niet allemaal even goed. Wat is een normaal aantal op een vrijgezellenfeest?
Ik denk ongeveer 10 á 15 man. Ligt er natuurlijk ook aan wat er gedaan wordt. Voor sommige dingen kunnen er meer mensen komen/ meedoen.

Ik zat er vanmiddag aan te denken en ik vind dat vrijgezellenfeest gebeuren eigenlijk helemaal niet zo'n leuk idee. Kijk iets leuks organiseren omdat je gaat trouwen prima, maar hoop niet dat ik in een biggenpak door het centrum moet lopen en aan vreemde voorbijgangers vragen stellen oid. Hmmz. Zou ook niet leuk vinden als mijn vent de bananenbar wordt in genomen.
quote:Mevrouwdekees schreef op 09 februari 2010 @ 15:52:

Aaargh.. ik moet doorgeven wie ik op mijn vrijgezellenfeest wil en wie Kees op de zijne wil. Kees weet niet dat hij een vrijgezellenfeest krijgt, bovendien is zijn vriendengroep nogal onsamenhangend (groepen dus) maar ik ken ze ook niet allemaal even goed. Wat is een normaal aantal op een vrijgezellenfeest?

Hee MdK; dat hebben wij laatst ook moeten doorgeven aan de cm's. Ik heb 12 meiden op mn lijstje staan, vriend 10 vrienden.

Tja, wat is normaal? Geen idee. 2 vriendinnen die al getrouwd zijn hadden er 7 op hun vrijgezellendag.
Oh biggenpakken, hell no! Dat krijg ik ook sowieso niet. Het moet wel een beetje leuk blijven. Zal me overigens koud laten als ze hem naar een stripper sturen dus dat scheelt. Best wel veel dus? Ok, ik zat zelf te denken dat 10 wel zo'n beetje het maximum was, valt reuze mee dus.
Weet niet of de verhalen een beetje verzonen zijn hoor, maar zou jij je vent van een banaan laten eten in die in de doos van de stripster zit? Misschien ben ik dan wel jaloers ofzo, maar wil echt niet dat mijn vent meegenomen wordt naar een stripster. Waar trouw je dan?
Ik zou ook zoiets denken van ongeveer 10 man.

Ik zou denk ik kijken met wie hij het meeste om gaat of die het belangrijkst voor hem zijn.

Als het verschillende groepjes zijn zou ik denk ik wel even kijken dat er niet uit een groepje maar 1 iemand komt maar dan 2 want dan kennen die elkaar in ieder geval.

Pfft best moeilijk eigenlijk.
Ben zelf pas één keer op een vrijgezellenfeest geweest, van de aanstaande van mijn oudste vriend, alias 'grote broer'. We waren met 8-10 vrouwen, waarvan ik alleen de aanstaande kende, en verder kende iedereen elkaar. Het was loeigezellig en ik dacht dat het ook een leuke opmaat zou zijn voor de bruiloft (helaas, toen klitte iedereen met mannen erbij weer in zijn eigen groepje... maar ik heb nog steeds goede herinneringen aan die middag! )
quote:Heupje schreef op 09 februari 2010 @ 16:26:

Weet niet of de verhalen een beetje verzonen zijn hoor, maar zou jij je vent van een banaan laten eten in die in de doos van de stripster zit? Misschien ben ik dan wel jaloers ofzo, maar wil echt niet dat mijn vent meegenomen wordt naar een stripster. Waar trouw je dan?

Nou denk ik dat Kees dat niet zou doen (of dat ding afbijten ver voor doos stripper) Maar ik zou er niet warm of koud van worden, nee.

Overigens ben ik eerder degene die de stripper krijgt .
Een stripper voor mijn man zou mij ook echt niks kunnen schelen. Misschien komt dat ook omdat ik weet dat mijn lief niet zou weten waar hij kijken moest en er ook echt helemaal niks aan zou vinden... hij was nog maagd he, toen wij een relatie kregen!
Knap dat je dat zo kan denken mdk. Nouja, is ook maar net hoe je het bekijkt. Ik vind het lastig. Hij doet verder niks met dat wijf, maar waarom zou je al naar die doos kijken. Als die een hap neemt, dan is het voor mij eigenlijk al te ver. Waarom zou een man die op het punt staat te trouwen dat doen? Ik zal vanavond eens voorzichtig er achter proberen te komen hoe mijn vriend hierover denkt.

Ik zou zelf totaal geen behoefte hebben aan een stripper. Ja, mag mijn vriend doen dan! :P

Ik ben vaak voor veel dingen in, maar zoiets als dit zie k echt de lol niet van in.
quote:Kastanjez schreef op 09 februari 2010 @ 16:49:

Een stripper voor mijn man zou mij ook echt niks kunnen schelen. Misschien komt dat ook omdat ik weet dat mijn lief niet zou weten waar hij kijken moest en er ook echt helemaal niks aan zou vinden... hij was nog maagd he, toen wij een relatie kregen! De mijne ook en misschien maak ik mij daarom ergens een beetje zorgen da thij misschien ooit wel eens iets anders (lees een tweede) wilt proberen. Maar goed, zal het zo super goed als nu blijft gaan moet ik daar mar neit vanuit gaan. Zoiets gebeurd als het gebeurd en kan je beter maar niet over ga nadenken, want straks gebeurd het helemaal niet. Hmzz, wat een gel*^(#$^(#* sorry dames, maar ik ben daar gewoon een beetje bang voor. Zeker omdat we geen goed contact hebben met een van zijn broers, dus ik hoop dat hij niks organiseert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven