Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
O ja, pastoor op locatie, vaak zijn de simpelste oplossingen het moeilijkst te verzinnen!

Ik zie het helemaal gebeuren, prachtig oud pand met zo'n mooie oude kamer waar we trouwen, lunch in prachtige tuin, pastoor die ons trouwt in de buitenlucht, omgeven door groen en bloemen

*Zucht*
neercanne is mooi, maar wel heeeeel erg duur. Woon je in de hoofdstad, dan weet ik namelijk ook meteen over welke bruidszaak je het hebt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
MdK, ik vind je elke dag een grotere held. Dit is mijn plaatje, uit jouw eerste suggestie!
Haha, nou da's mooi, ik heb alleen maar vagelijk in mijn locatieboek gebladerd hoor! Maar fijn dat jouw droomlocatie iig bestaat!

Ik krijg net de gastenlijst met adressen gemaild van Kees, 73 mensen totaal, keurig toch?
Neercanne lijkt wel een filmlocatie! Maar geloof direct dat dat heel duur is.

Misschien een stomme vraag, maar ik vind Kasteeltje Hattem helemaal prachtig, behalve de decoraties. De kunst aan de muur, zeg maar, vind ik erg jammer, dat moderne in zo'n mooie oude sfeer, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Denken jullie dat je dan zou kunnen bespreken dat de schilderijen in jouw zaal bijvoorbeeld tijdelijk weg worden gehaald oid, of ben je dan echt een Bridezilla? Anders staan ze dalijk op al je foto's.
Vragen staat vrij lijkt me. (Mooie kunst, dat wel. )
Haha, smaken verschillen he

Ik ben verkocht.
Maar goed, wij waren het er toch al wel over eens dat wij ongeveer het tegenovergestelde type bruid zijn?
Maar dit hoeft niet op mijn foto's

En dit vind ik niet bepaald leuk om bij wakker te worden, 2 van die halve mummies

Tutta zit te glijen op locaties

Onze locatie (die lelijke stoeltjes heeft ie gelukkig niet meer)

Wauw MdK, daar zou ik ook voor vallen hoor! Alleen is de kust voor ons veel te ver weg, anders zou ik dat direct doen. Ik ben echt helemaal gék op de zee. En dan trouwen op blote voeten in een wapperende witte jurk!
Bij ons is het 25 minuten rijden. Wapperend paars is vast ook leuk.
hahaha, ik vind het zo geweldig om die verschillende smaken te zien. Wij trouwen ook niet aan zee, maar hebben wel heelveel buiten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 08 februari 2010 @ 21:21:

Wauw MdK, daar zou ik ook voor vallen hoor! Alleen is de kust voor ons veel te ver weg, anders zou ik dat direct doen. Ik ben echt helemaal gék op de zee. En dan trouwen op blote voeten in een wapperende witte jurk!

Aahh, jij bent ook van de wapperjurken!! joepie!

Hier een locatie op loopafstand terwijl het strand op fietsafstand is

Sorry, moest effe opscheppen en jaloers maken enzo.

Dus, houden het feest in de binnenstad en maken foto's bijna bij het strand

aqui:

Oe, da's ook wel een goeie fotograaf Mevrouw! (mooie lokatie ook! )
ja locatie is mooi, fotograaf ken ik niet helaas, foto gejat van google earth

Was even om te laten zien waar we gaan fotos maken, maar geloof er heilig in dat mijn mama ook zulke mooie fotos kan maken.

En ze creabea kan fotoshoppen.
Ik las vandaag in een boek van Scott Kelby over dat soort foto's, ik geloof dat je rond de schemering (voor donkere luchten) met een geel filter moet schieten om zoiets voor elkaar te krijgen.
Heel erg prachtig, als je zulke trouwfoto's krijgt, ben ik eeuwig jaloers!
Ga de tip doorgeven aan mn moeder (die dat als overactieve hobbyfotograaf natuurlijk allang weet, maar misschien niet) en dan tuttebelle heel jaloers maken
lees Scott Kelby Digitale fotografie, deel 2, heeft ook een hoofdstuk over trouwfotografie. Leuk voor de fanatieke hobbyist.
though pretty American, t ligt precies in moeder's straatje, (hè bummer, ze is net jarig geweest).
Als bedankje voor het fotograferen van jullie huwelijk

(wij geven ook helemaal niet uit eigenbelang een externe flitser cadeau aan mijn schoonzus )
He, wat is het hier ineens weer gezellig!

@Duffie, leuk dat je zo aan het stuiteren bent! Ben ff kwijt wanneer je dag is, maar ik herken het gevoel wel (en ik mag pas over 5 maanden.... ) Lief en ik hadden gisteren 'bruiloftsvergadering' met zijn tweetjes, en dan hebben we samen zoooooo'n zin

Onze locatie ziet er zo uit:

[EDIT iemand ervaring met google map plaatjes inplakken?? Het lukt niet!]

Het leuke is, dat er inmiddels een nieuw rieten dak op zit. Wij houden het feest aan de achterkant hoor, dit plaatje komt van Google.
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 08 februari 2010 @ 21:05:

Neercanne lijkt wel een filmlocatie! Maar geloof direct dat dat heel duur is.

Misschien een stomme vraag, maar ik vind Kasteeltje Hattem helemaal prachtig, behalve de decoraties. De kunst aan de muur, zeg maar, vind ik erg jammer, dat moderne in zo'n mooie oude sfeer, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Denken jullie dat je dan zou kunnen bespreken dat de schilderijen in jouw zaal bijvoorbeeld tijdelijk weg worden gehaald oid, of ben je dan echt een Bridezilla? Anders staan ze dalijk op al je foto's.

Moet je wel oppassen dat er geen vlekken op de muur zijn waar de schilderijen weg worden gehaald.

@Kastanjez, ik kan het plaatje/ de link niet zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven