Voetballiefhebbers hier?
dinsdag 9 februari 2010 om 19:09
dinsdag 9 februari 2010 om 19:11
dinsdag 9 februari 2010 om 19:14
Prulleke, Dus mijn club heeft jouw club aardig geholpen afgelopen zondag 
Ik durf het niet te zeggen wie er aan het eind met de schaal zal staan, kan nog alle kanten op.
2jaar geleden boekte wij een vakantie tijdens de laatste wedstrijd. Ajax stond 11 punten achter dus wij dachten dat wordt niks meer... naja het einde van die competitie weet je vast nog wel
volgende maand moeten ze weer tegen elkaar
Dus naja ik denk het kan nog alle kanten op. Maar heb eigenlijk al enkele maanden geleden tegen mijzelf gezegd Ajax wordt geen kampioen.
En dat denk ik nog steeds trouwens... maar wie weet
Pinkwin, wat jammer zeg! welk vak had je een seizoenskaart?
Ik op 128
Ik durf het niet te zeggen wie er aan het eind met de schaal zal staan, kan nog alle kanten op.
2jaar geleden boekte wij een vakantie tijdens de laatste wedstrijd. Ajax stond 11 punten achter dus wij dachten dat wordt niks meer... naja het einde van die competitie weet je vast nog wel
volgende maand moeten ze weer tegen elkaar
Dus naja ik denk het kan nog alle kanten op. Maar heb eigenlijk al enkele maanden geleden tegen mijzelf gezegd Ajax wordt geen kampioen.
En dat denk ik nog steeds trouwens... maar wie weet
Pinkwin, wat jammer zeg! welk vak had je een seizoenskaart?
Ik op 128
dinsdag 9 februari 2010 om 19:25
Hey leuk een topic over voetbal
Voetbal zelf ook, maar vind het ook leuk om te kijken! Dan vooral de champ. league en inderdaad WK's en EK's..
En eigenlijk ook elke zondag met vriendlief om 19.00 uur op de bank..
Zou het leuk vinden als Twente (keer anders dan de standaard clubs) een x kampioen kan worden, maar.....afwachten, er kan nog zoveel gebeuren!
Voetbal zelf ook, maar vind het ook leuk om te kijken! Dan vooral de champ. league en inderdaad WK's en EK's..
En eigenlijk ook elke zondag met vriendlief om 19.00 uur op de bank..
Zou het leuk vinden als Twente (keer anders dan de standaard clubs) een x kampioen kan worden, maar.....afwachten, er kan nog zoveel gebeuren!
dinsdag 9 februari 2010 om 19:46
voetballen zelf doe ik ongeveer 20 jaar bij dezelfde club.
Mijn club PSV
Ga vaak naar thuiswedstrijden ( competitie - beker - europa league etc) en ga regelmatig naar de trainingen toe om te kijken en op de foto te gaan met al die spelers. Heb alle spelers meerdere keren gescoort hahaha
Ik geloof dat een van mijn eerste foto's was met Hans van Breukelen en Romario
Mijn club PSV
Ga vaak naar thuiswedstrijden ( competitie - beker - europa league etc) en ga regelmatig naar de trainingen toe om te kijken en op de foto te gaan met al die spelers. Heb alle spelers meerdere keren gescoort hahaha
Ik geloof dat een van mijn eerste foto's was met Hans van Breukelen en Romario