is mijn achterdocht terecht

09-02-2010 12:23 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb sinds ongeveer ander halfjaar een vriend, waar ik heel gelukkig mee ben. Ondanks onze verschillen passen we goed bij elkaar. Maar daar gaat het nu even niet om.

Mijn vriend is zaterdag, alleen opstap geweest met zijn vrienden, omdat ik moest werken ging ik niet mee. Zo kwam ik zondag uit mijn werk en ik vond hem wat afstandelijk. Ik vroeg hem hoe het gister was, waarop hij antwoordde gewoon zoals altijd, en ohja ik had ook nog een meisje achter me aan. Nou ik vroeg me dus af wat ze dan deed. en hij zei, nou gewoon aan het ouwehoeren. Nou daar kon ik het dus mee doen. Mijn collega was ook in die discotheek, en die had mijn vriend wel gezien, ze zei, hij heeft volgens mij de hele avond bij dat meisje gestaan ze hebben de hele avond gepraat. Want elke keer als ze hem tegenkwam was hij bij dat meisje, en als ze hem dan aankeek ging mijn vriend naar haar toe, en zei dan je vertrouwd me niet he je houdt me in de gaten of niet. Terwijl mijn collega dat helemaal niet deed. Maar mijn vriend had ook al wat alcohol op.

En ja mijn vriend heeft ook hyves, en dat meisje had hem uitgenodigd om vrienden te worden, ik maakte daar geen probleem van, maar mijn vriend heeft gelijk zijn hyves verwijderd. Ik vind dit vreemd, waarom zou hij dat doen, nu denk ik helemaal dat ie wat achter houdt.

Ik weet ik ben een jaloers iemand, en kan hier niet goed tegen ook al zeg ik van wel, maar ik probeer me gewoon in te houden, maar nu maakt hij mij wel achterdochtig. Nou ja vanavond komt hij en ik wil het er eigenlijk nog wel met hem over hebben.

Wat vinden jullie hiervan, maak ik me om niks druk en moet ik het er gewoon niet meer over hebben of zal ik hem er nog gewoon naar vragen.
Is hij bang dat zij gaat krabbelen op Hyves over hoe geweldig (zoenen oi.d.) ze het hebben gehad zaterdag? Hyves verwijder je alleen als er berichtjes op komen waarvan je niet wilt dat anderen die lezen...
quote:abcdefg2009 schreef op 09 februari 2010 @ 18:19:

Is hij bang dat zij gaat krabbelen op Hyves over hoe geweldig (zoenen oi.d.) ze het hebben gehad zaterdag? Hyves verwijder je alleen als er berichtjes op komen waarvan je niet wilt dat anderen die lezen...

Ik weet het niet, hij zegt van dan weet ik precies hoe het gaat zij gaat mij krabbelen van het was gezellig en kom je volgende week weer in die discotheek enz....

Hij zei van dat hij daar geen zin in had en dat hij dan dacht dat ik hierom boos word, ik heb gezegd dat hij mij hiermee alleen maar meer achterdochtiger maakt. zucht ik weet het niet meer vanavond komt hij dusss ja dan moeten we maar even verder praten....

Ohja en mijn naam FLORA betekent godin van de lente en de bloemen
quote:flora86 schreef op 09 februari 2010 @ 18:40:

[...]

Ik weet het niet, hij zegt van dan weet ik precies hoe het gaat zij gaat mij krabbelen van het was gezellig en kom je volgende week weer in die discotheek enz....

Hij zei van dat hij daar geen zin in had en dat hij dan dacht dat ik hierom boos word,Sorry dat ik het zeg, maar hiervan zou ik toch ook achterdochtig worden en dan ben ik niet eens jaloers aangelegd! Al zou ze dat krabbelen op zijn Hyves en hij heeft niks te verbergen (!), dan zou je er samen om moeten kunnen lachen. Nu zie ik het alsof hij iets te verbergen heeft........
Dat vind ik ook wel een beetje. Hij zegt dat ik achterdochtig ben en dat van alles in mijn hoofd haal.

Zal ik anders gewoon dat meisje zelf vragen......
Ja, waar vreest hij voor? Als het goed is heeft hij verteld dat hij een vriendin heeft.. Dus waarom zou dat meisje hem niet mogen krabbelen? Uit voorzorg voor jou, omdat jij er anders iets achter gaat zoeken? Ik denk het niet, want als dat meisje weet dat jij bestaat, waarom zou ze dan iets schrijven waarmee ze hem probeert te versieren.......? Dan zou ze toch gewoon een heel gezellige vriendschappelijke krabbel schrijven?

Of zou ze niet weten dat hij een vriendin heeft...............
Kun jij haar hyves bekijken? Gekke berichtjes van vriendinnen over afgelopen zaterdag? Je kan natuurlijk eerst op onderzoek uit gaan zonder haar te benaderen.

Lijkt me beter om eerst je vriend face-to-face aan de tand te voelen i.p.v. dat meisje benaderen...
Ik zou zeker niet dat meisje benaderen. Maar dat hij zijn Hyves compleet heeft verwijderd, vind ik raar. Hij hoeft haar toch niet als vriendje te accepeteren? Is hij in meer dingen zo rigoreus of gebruikte hij Hyves sowieso amper en wilde hij er al vanaf?

Maar goed, de enige die het kan vertellen is jouw vriend. En dus of je gelooft hem of niet. Meer smaken zijn er volgens mij niet. Lastig in te schatten of jouw achterdocht terecht of niet terecht is.
Wie is dit meisje eigenlijk? Heeft hij haar die avond leren kennen, kende hij haar al?

Ik vind het maar vreemd. Oke misschien projecteer je een beetje door eerdere nare ervaringen, maar luister naar je intuitie. Misschien heeft hij niks gedaan maar er zit een luchtje aan.
Hee hier weer een berichtje over hoe het gisteravond is gegaan. Dat meisje was een nichtje van een vriend van hem, hij was dus met die vriend en nog een paar opstap. Zo zijn ze dus aan de praat geraakt. Maar hij verzekerde mij dat er niks was gebeurd en ik heb hem er al vaker over gehoord dat hij zijn hyves wilde verwijderen en dat heeft hij dus toen gedaan omdat hij er genoeg van had. Ik bleef volhouden dat ik het toch vreemd vond. Hij zei als je me niet gelooft vraag het haar zelf dan maar. Ik geloof hem nu. Hij geeft toe dat hij wel een beetje fout zat, want hij gaf dat meisje natuurlijk wel valse hoop denk ik dat hij haar ook wel leuk vond maar meer niet.....
flora, ik vind het goed van je dat je het gesprek aangegaan bent met je vriend. Als hij al van plan was om zijn hyves te verwijderen, kun je dat het beste ook aannemen.

Je gelooft hem, dus probeer het nu ook los te laten. Het is helemaal niet vreemd als je eens met een ander meisje praat. Maar ik denk dat het om de combinatie ging: hyves, dat meisje, afstand nemen (waarschijnlijk omdat hij een kater had). laat het dus nu ook los en blijf niet achterdochtig oid! Dat is namelijk funest voor je relatie!
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven