Jezus te paard!!!
dinsdag 9 februari 2010 om 22:48
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 22:45:
Hey Tia Dalma, net op tijd. We zitten in het zweverige uurtje en daar pas jij zo gezellig bij , ik moest al aan je denken en voila, de forumtelepatie lijn ligt weer open
Zweverig, ja zo voelde ik me al en daar heb ik maar een paracetamolletje voor genomen: die gezellige neusverkoudheid is zeker ook via de forumtelepathie aan komen waaien... *snork!*
Ik ga mijn vermoeide hoofdje echter nu neervleien op mijn hoofdkussen dames!
Hey Tia Dalma, net op tijd. We zitten in het zweverige uurtje en daar pas jij zo gezellig bij , ik moest al aan je denken en voila, de forumtelepatie lijn ligt weer open
Zweverig, ja zo voelde ik me al en daar heb ik maar een paracetamolletje voor genomen: die gezellige neusverkoudheid is zeker ook via de forumtelepathie aan komen waaien... *snork!*
Ik ga mijn vermoeide hoofdje echter nu neervleien op mijn hoofdkussen dames!
dinsdag 9 februari 2010 om 22:50
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 22:49:
Ik kan hartstikke goed doosknutselen, Nor. Denk ik. Ik heb in íeder geval voldoende ervaring met naaien en ook met papier maché en behanglijm enzo, dus je zou wel denken dat het goed zou komen dan hè?Komp helemaal goed. Wat jij niet gemacheed krijgt, brei ik aan elkaar...
Ik kan hartstikke goed doosknutselen, Nor. Denk ik. Ik heb in íeder geval voldoende ervaring met naaien en ook met papier maché en behanglijm enzo, dus je zou wel denken dat het goed zou komen dan hè?Komp helemaal goed. Wat jij niet gemacheed krijgt, brei ik aan elkaar...
Ik wil bij deze trouwens voorstellen dat ik nu plat ga. Ik ben van de ochtendshift en als ik niet ga kan ik Djoels morgen niet met raad en daad bij staan. We zijn de virtuele doela's en moeten op ieder moment klaar staan om tot actie over te gaan
Q ik reken op een samenvatting morgenochtend bij de overdracht
Ik wil bij deze trouwens voorstellen dat ik nu plat ga. Ik ben van de ochtendshift en als ik niet ga kan ik Djoels morgen niet met raad en daad bij staan. We zijn de virtuele doela's en moeten op ieder moment klaar staan om tot actie over te gaan
dinsdag 9 februari 2010 om 23:00
Nou, ik ben ook weer helemaal bij hoor. Dus als ik het goed begrijp zitten we nu allemaal met onze vinger in onze yoni met een gescheurde lap op ons hoofd ananassen te eten zodat Djoels een voorspoedige bevalling heeft?
ik moet zeggen, het is toch bést veel gedoe, zo'n kind baren. (ook voor de meelevers)
ik moet zeggen, het is toch bést veel gedoe, zo'n kind baren. (ook voor de meelevers)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
dinsdag 9 februari 2010 om 23:00
Djoels gaat baren
dat weten we wel,
hopelijk komt JBG snel.
Haar doos zal nooit meer hetzelfde zijn,
dat ding doet weken vreselijk pijn.
Als je pech hebt gaat 'ie jeuken
en kun je maanden lang niet n**ken.
Alles komt goed
dat is een feit,
en die toeter ben je kwijt.