** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ooo wat leuk al die series van vroeger waar jullie het over hebben. Keek ik ook allemaal. Toen m'n broertje hier was in november en ik nog niet echt in staat was allerlei uitstapjes te maken, hebben we op internet allemaal filmpjes van die series gekeken. Het was net zoals vroeger, op zater- en zondagochtend vroeg voor de tv. Ach waar blijft de tijd....

En over de post. Ik ben alweer spuit 11, maar moet even m'n gal spuien. Ik vind het een klein drama hier. Zoveel post die niet bij me is aangekomen. Gelukkig nooit echt belangrijke papieren of pakketjes, maar toch. Een simpel kaartje uit NL duurt zeker minimaal 3 weken, kom op zeg, alsof de Canarische Eilanden t andere eind van de wereld is. Trouwens post die vanaf het Spaanse vasteland komt duurt ook tijden. Heb eens 3 maanden op een dvd gewacht. Ik denk dat ze hier op de Canarische Eilanden zo suf zijn. Je wilt ook niet weten wat er voor types er op het postkantoor achter de balie zitten, dus ik vrees voor de rest van de medewerkers.

Toen ik hier net woonde werd de post nog niet hier aan huis bezorgd, maar moest ik eens in de zoveel tijd naar het postkantoor om wat op te halen. Hoe vaak er niet tegen me is gezegd dat er niets is en dan kom je de volgende keer en krijg je post die er die keer daarvoor ook al lang was (ze schreven de datum van aankomst op het postkantoor op de post, ook net zo lief op de voorkant van een kaartje). Ik denk dat als ze dat pand ooit eens ontruimen er van alles uit allerlei hoeken en gaten gaat komen.

Nou ja, genoeg gespuid. Lucht even op.

Spijker, oo herken je gevoelens zo. Wat Marg al zegt, als de LDR-periode over is, lijkt het allemaal heel lang geleden en kun je het je bijna niet meer voorstellen dat het ooit zo was.

Weet nog wel dat het eerste waar ik destijds aan dacht als ik wakker werd 'hem' was en vast ook het laatste voor ik in slaap viel. En dan hele dag door tig keer door m'n gedachten. Heeeeel slopend. Maar het komt goed Spijker, ik voel het aan m'n water dat jullie heel gelukkig gaan worden.
La Moon, volgens mij zijn die postkantoormedewerkers wel een internationaal bekend verschijnsel hoor!

Wat lief, je laatste stukje, dank je! Inderdaad, als ik wakker word grijp ik de laatste week steeds als eerste naar mn telefoon. Soms om te kijken: verbeeld ik me maar dat we weer contact hebben? Soms in de hoop dat ik s nachts nog een berichtje heb gekregen.

Ik heb geen idee hoe ik verder moet. Rustig aan, stap voor stap, het zal waarschijnlijk vanzelf wel ergens naar toe gaan.

Je weet toch nooit of iemand die liefde van je leven is, of niet. Helemaal niet na zo'n korte tijd. Ik wist alleen: het voelt zo onaf. Dus ik ben al lang blij dat er nu iets van een vervolg is.

Het contact is zo vaag, ergens ben ik wel heel blij dat we soms ook op 'rare' tijden contact hebben. Zoals dat hij een smsje zaterdagnacht om 3 uur stuurde, of dat ik hem vanochtend sprak toen hij nog een bed lag. Niet om heel achterdochtig te klinken, maar dat is toch wel een soort 'bewijs' dat ie dan in ieder geval kennelijk alleen is. Niet met ex in bed is beland of zoiets stoms.

(dat zou ook echt te achterlijk zijn, maar goed, dat vond ik de vorige keer ook..)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Als je doodgaat weet je wie de liefdes van je leven waren.
Weet je wat overigens echt super is om te doen als je ergens wilt zijn en dat is te ver weg om echt even heen te gaan? Google map-en. Streetview. Alsof je er middenin staat.
quote:Spijker schreef op 10 februari 2010 @ 08:19:

Weet je wat overigens echt super is om te doen als je ergens wilt zijn en dat is te ver weg om echt even heen te gaan? Google map-en. Streetview. Alsof je er middenin staat.

Jaaaaa zo heb ik mn grootouders laten zien waar mn vriend woont, en de omgeving en zo ^.^ Vonden ze erg leuk :-)

Binnen NL vind ik dat trouwens ook zo leuk
Effe terug naar de post: ik ben er vandaag achtergekomen dat als je een pakket verstuurd naar de VS je tot het einde kan tracken met hetzelfde nummer als dat je hier hebt gekregen! Dus even voor de duidelijkheid, binnen grenzenloos Europa worden de nummers in elk land veranderd en in een nieuw systeem ingevoerd, en naar de andere kant van de wereld kan het blijkbaar wel. !!!!!1
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 09 februari 2010 @ 17:15:

GAAN! Gewoon boeken...

Oh ja, ik vond Alfred J. Kwak altijd heel eng. Weet niet waarom, maar er zat zo'n andere enge eend in.

Sneeuwitje vond ik ook eng. En van Bambi moest ik altijd huilen (nog steeds eigelijk). Stiekum vind ik disney films nog steeds leuk eigenlijk...

Ik niet alleen maar stiekem. Volgende week gaan vriend en ik naar The Pricess and the Frog.

Ik heb een baal dag. Ik voel me niet lekker. Vanochtend wel heel fijn geskyped, maar ik mis hem gewoon zo ontzettend erg. Het samen opstaan s ochtend, s avond samen wijntjes eten, leuke tirpjes maken, samen koffie drinken. gewoon lol maken en de dingen die je bezig houden met elkaar delen. En ook 't zoenen, knuffelen etc... Damn Ik mis hem. En ik ben mijn positieve modus kwijt want het duurt nog drie maanden voordat ik hem weer kan vasthouden.
Wie weet wat er leuke series of films zijn voor kinderen van een jaar of 10? En voor kinderen van een jaar of 3? Ik wil namelijk graag een paar dvd's maken en opsturen naar Cuba.
Kjong? Jij had vorige keer zukle goede tips (over cadeautjes)!
Ik heb Kjong sowieso al héééééél lang niet meer hier gezien!
Of Cadi.

Ik ga twee films zien tijdens de Berlinale. Jippie. (Isiss: Berlinale is filmfestival. Heel groot en heel bekend. Ik dacht ook in NL, maar dat blijkt niet helemaal het geval).

Jammer dat ik alleen het woord Berlinale al met de barman associeer omdat ik het er met hem over had en hij dan heel druk is.

Als het zo koud is kan ik zo blij zijn dat ik thuis ben en de deur niet meer uit hoef!
Ow, dames met de reiservaring, help me! Als er een ticketaanbieding is.... Hoe lang geldt zoiets ongeveer?

Oh klote, het laatste weekend deze maand zou ik heen en weer kunnen voor 395. Koopje! Alleen... we hebben het grote 'ik wil je terugzien gesprek' nog niet gehad en ik heb hier ook geen creditcard.

Ik hoop Bassist eigenlijk vanavond te spreken, denken jullie dat zo'n aanbieding er morgen ook nog zal zijn?

(niet allemaal roepen BOEKEN, want ik wíl ook boeken... Maar maar maar, die beren he... Ik zal toch eerst moeten zeggen dat ik kom voor ik boek?)
Wow... M'n broer geeft me net heel goed advies. Als hij nu niet wil dat je langskomt wordt het niets. Dus bel en vraag.

Kill the illusion of ga ervoor.

Tjezus. Wat een verstandig advies eigenlijk.
OK. Plan de campagne: ik ga vanavond kijken of die aanbieding er nog is. Zo ja: bellen en zeggen dat ik kom.

Als hij ja zegt: boeken.

Als hij nee zegt: einde verhaal.

Wow.

Ik schijt nu al in mn broek.
Lijkt me een heel goed plan spyker! Dan heb je meteen "rust" en duidelijkheid. Spannend! Vind het een superstoer plan en ik zal voor je duimen!

Ik begin zo langerzamerhand in de in "ik mis hem" afgrond te glijden. Vriendinnen hebben niet echt tijd voor me en als ik ze spreek en ik zeg ik mis hem best wel, dan komt er eigenlijk vooral tja dat geloof ik wel als antwoord...Dus ik voel me gewoon een beetje errug alleen op t moment en weet soms niet hoe ik de tijd door moet komen. Erg he? Ik ga wel gewoon door, en ik zit zeker niet zielig thuis, maar toch is 't gewoon zo eenzaam. Rationeel gezien weet ik wel dat het niet zo heel lang duurt voordat ik hem weer zie, 't is zo weer mei... maar gevoelsmatig lijtk het allemaal veel langer... *zucht*
Ik begrijp je volledig mevrouwtjezonneschijn... anderen hebben (naar mijn idee) toch altijd iets van: tjsa, had je er maar een dichterbij moeten zoeken... En dan schakelen ze maar over naar een ander onderwerp.

Daarom is het zo fijn dat dit topic er is Hier zitten volgens mij mensen die jou, en mij (want ik zit met exact hetzelfde gevoel) snappen

Hier wordt ten minste wel geluisterd

kunnen we geen teletijd machine uitvinden? of weet iemand waar professor barabas woont? iemand zijn telefoon nummer?

Ik wil doorspoelen naar de 3e week van april!

Jullie hadden ook eentje dichterbij moeten zoeken, dat is ook veel makkelijker. Dus vrienden hebben volledig gelijk. Maar goed, das Leben ist kein Wunschkonzert. Soms komen er onhandige dingen op je pad. Trouwens logica en de makkelijke weg zijn voor saaie mensen.

Spijker, goddank, eindelijk een plan. Ik wilde je namelijk (serieus) net gaan vragen of je een plan had. Goed idee van je broer (wel rigoureus trouwens, ik weet niet of het mijn stijl zou zijn, maar ik ben dan ook een mietje). Qua aanbiedingen, ik heb geen idee, ik heb meestal pech met dat soort dingen of dom geluk.

Ik zou hem vanavond bellen, vragen of hij het een goed idee vindt dat je komt (niet met ultimatum dat het anders niks is, dat zou ik voor jezelf houden, maar wel duidelijk maken dat je het belangrijk vindt om elkaar weer te zien) en als hij 'ja' zegt, meteen BOEKEN.

Mevrouwtje, ga weg van die afgrond en ga iets doen. Ga naar de bioscoop, misschien zijn er gratis concerten in de stad waar je woont, ga iets doen. Ik kan je vertellen, thuis zitten en sip zijn over je ldr maakt niemand een leuker of gelukkiger mens.
Don't want to burst your bubble, maar sommig aanbiedingen gaan over uren. By Ryan air bv kan je om 14u een goedkooopticket zien wat dan om 15u 2x zo duur is...

Gewoon boeken is mijn advies.

geen gedraal. Als je daar bent is ie echt wel blij Zijn mening maakt eigenlijk gewoon niet uit!!

Fille: weet je wat ik elke keer denk dat de berlinale is?... ik lees elke keer berlinerale. Wat ik opgevat had als: de berliner finale. Wat ik weer opgevat had als: het laatste gesprek/ de laatste ontmoeting met Berliner. Het was dat ik toen geen tijd had om op Isiss haar vraag te reageren, maar anders had ik dit als uitleg gegeven Vond het al zo'n briljant gevonden woord

Ik baal.

Heel erg.

Ben ongesteld.

Dus date met Box mn toyboy is afgezegd voor vanavond. Kutzooi! Waarom, word ik dan net gisterenavond ongesteld?!?! Getver.

Nu komt hij dinsdag (of woensdag) naar mij (we hebben krokusvakantie in Belgie). Ik hoop dat ie ook echt komt. Ergens ben ik "bang" van niet. En ik wil zo graag :-)
Punica! Waar zit die barabas! Ik wil de tijd doorspoelen en daarna even stilzetten

Ik weet dat ik wat moet doen. Iets moet doen om mijn humeur op te krikken. Alleen in het kleine stadje waar ik woon gebeurt erg weinig. En het is winter. En er ligt sneeuw. Allemaal excuses voor waarom ik maar beter kan binnen blijven. En waarom ik extra zeilig mag doen.

Net heb ik mezelf de deur uit gekickt. Gewoon weer op school om te werken. En vanavond kick ik mezelf ook de deur uit en moet ik gaan sporten.

Nemo, jammer dat het niet doorgaat, maar gelukkig komt ie volgende week naar jou toe!
Een Berlinerale komt er denk ik niet.

Oh wat een rotstreek van je lichaam om je afspraak met toyboy te boycotten (toyboycotten).

Spijker, ik neig stiekem ook naar gewoon boeken zonder gesprek, a la Nemo, maar ik weet dat je dat niet gaat doen (met je beren enzo) dus doe dan maar eerst dat gesprek. Als je maar niet morgen komt zeuren dat de tickets te duur zijn.

Zo nu moet ik rennen.
Nemo, ken je die sponsjes, die Beppy's? Dat eh, werkt echt!
Het is een aanbieding van Air Canada, en er zijn meerdere vluchten voor die prijs, want er zijn meerdere tijden die je kan kiezen. Ik neem de gok dat vanavond niet alle tickets op zijn.

Laat het lot maar meespelen, ik kan niet alles in de hand houden.

Ik wil éérst zijn reactie horen op mn plan om te komen. Als ie allemaal argumenten gaat bedenken waarom ik niet moet komen, is dat ook duidelijk.
Ik ben het helemaal eens met jou strategie Spijker.

Ik kan mij gek genoeg niet zoveel ervan herinneren hoe het was om mijn vriend verweg te missen, dus het gaat waarschijnlijk idd voorbij en je weet het achteraf niet meer.

Nog minder kan ik mij echter vervelende reacties van mijn omgeving herinneren, maar waarschijnlijk had ik het er niet zoveel over, want als ik met anderen was, dan was ik genoeg afgeleidt. Het slaat geloof ik meer toe als je alleen bent. Dus afleiding zoeken is mijn advies.
Aaaahhh die sponsjes! Yaiks! (hier komt een mega vooroordeel: ik dacht altijd dat dat voor hoeren was) Want als ik ongesteld ben en het is een grote plakzooi en alles is gevoelig heb ik ook geen zin. En als ik wel zin heb zit ik er niet mee dat er wat bloed gemorst wordt.

Ik ben benieuwd wat Bassist zegt!

Meiden, heel herkenbaar dat gevoel. Even advocaat van de duivel: wat verwacht je van je vriendinnen? Meer dan 'rot zeg' enzo kunnen ze er ook moeilijk van maken. Het is nou eenmaal zo!
Marg, ik vind die sponsjes toch best handig hoor. Maar ik heb dan ook altijd maar heel lichte menstruatie (hoera) en wat jij zegt dat alles gevoelig is herken ik ook niet.

En bloed met een vage scharrel vind ik toch echt wel wat anders dan bloed met je vaste verkering.

Ik weet niet wat ik verwacht van vriendinnen, maar de mijne vinden t net een soap. Maar ja, misschien is dat ook omdat t niet alleen 'missen' is, maar er hele verwikkelingen zijn .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven