** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ja of, hoe verder je reist, hoe meer je moet reizen om terug te komen. Lekker.
Pffff, ik baal van mezelf. Ik ben een twijfelkont, een domme koe, een raar wijf...

Ik sms net naar Bassist: goeiemorgen. En hij smst meteen terug. Dus ik denk: aaah, hij is wakker en niet aan t werk, ik kan ook nu bellen!

Bellen dus. En ja hoor, wakker. Maar: net wakker. Hij was heel slaperig, maakte zich vooral een beetje zorgen om zondag en was dus blij me even te spreken. Maar: slaperig en net wakker is niet de juiste timing voor 'zal ik naar je toe komen want ik mis je' gesprekken.

Kijk. En zo heb ik dus altijd wel een excuus.

Dus weer begin ik er niet over.

Hij zegt dat hij me later in de week terugbelt. Ik háááááát de afstand!

(hoe vaak ga ik dat nog opschrijven?)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Waarom stuur je hem geen mail? Dat je er graag over de telefoon over wilt praten, maar dat je hem vast een mail stuurt zodat hij er vast even over na kan denken?
Grote gesprekken plannen werkte voor mij ook nooit.
Oh Marg, doet het met goede tip erbij. Daar heb je meer aan.
Spaanse les

Zo leuk.
ah, hij stuurt er net een smsje achteraan: bedankt voor het telefoontje, ik denk dat vandaag een goeie dag wordt.

(nou ja, in het engels dan natuurlijk)

Pfffff, ik denk (hoop, hoop, denk, hoop) dat hij net zo met z'n hoofd bij mij zit als ik bij hem.

Zo raar dit, ik heb mn leven hier en de héle tijd wandelt die Canadees er in en uit. De laatste week is het dus helemaal terug: als ik op de klok kijk reken ik ook even terug naar zijn tijd, dat soort dingen de hele tijd. Wat zou hij nu doen, zou hij al wakker zijn, ook wel eens aan mij denken? Om gek van te worden.

En als ik de dag begin met een smsje van hem maakt dat echt mn dag beter, ook al staat er niets belangrijks in. En kennelijk is dat andersom ook zo.

Volstrekt idioot, we kennen elkaar niet eens.
Gaan!

Ga hem dan leren kennen!
GAAN! Gewoon boeken...

Oh ja, ik vond Alfred J. Kwak altijd heel eng. Weet niet waarom, maar er zat zo'n andere enge eend in.

Sneeuwitje vond ik ook eng. En van Bambi moest ik altijd huilen (nog steeds eigelijk). Stiekum vind ik disney films nog steeds leuk eigenlijk...

Ik heb een baal dag. Ik voel me niet lekker. Vanochtend wel heel fijn geskyped, maar ik mis hem gewoon zo ontzettend erg. Het samen opstaan s ochtend, s avond samen wijntjes eten, leuke tirpjes maken, samen koffie drinken. gewoon lol maken en de dingen die je bezig houden met elkaar delen. En ook 't zoenen, knuffelen etc... Damn Ik mis hem. En ik ben mijn positieve modus kwijt want het duurt nog drie maanden voordat ik hem weer kan vasthouden.
Ik moet zometeen naar de winkel en weet echt neit wat ik moet eten. Iemand een idee voor snel, makkelijk en lekker feel good food?
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 09 februari 2010 @ 17:16:

Ik moet zometeen naar de winkel en weet echt neit wat ik moet eten. Iemand een idee voor snel, makkelijk en lekker feel good food?Pasta natuurlijk :-) (zei de Italië-addict)
oww mevrouwtjezonneschijn, ik voel met je mee hier nog 2,5 maand wachten...

Oh, en die andere enge eend was waarschijnlijk Dolf de kraai, leuk voor de kids

quote:Margaretha2 schreef op 09 februari 2010 @ 15:01:

Jawel! Dat heb ik wel gevonden Ruckspin volgens mij.

Margaretha comes to save the day

Oh echt: make my day

Teddy Ruckpspin.

Helemaal vergeten!!!

Alleen dat liedje doet nog geen belletje rinkelen, hadden we dat niet in het NL? (mss hebben jullie daar al over geschreven want heb nog niet verder gelezen)
quote:fille schreef op 09 februari 2010 @ 15:39:

Spaanse les

Zo leuk.
Die spaanse les Zo sneu!

Hier Teddy Ruxpin in het Nederlands.

Op de youtube site van jeugdsentiment kan je nog veel meer zien!

Kennen jullie deze: Babar, het Beestenbos, Boes Boes, Boelie, de Bremer Stadsmuzikanten, Dommel, Foofur, Ducktales, de Gummi Beren, Kissyfur, Mapletown, My little Pony, Nathalie, Ovide, Seabert, de Snorkels en Waterspin Wonderspin?

Die keek ik vroeger allemaal

(grappig trouwens nu lees ik foofur en kissyfur heel anders, seabert / seabird of hoe je het ook schrijft ook trouwens, toen was het gewoon foefer, kissiefer en siebert)
quote:Margaretha2 schreef op 09 februari 2010 @ 20:27:

(grappig trouwens nu lees ik foofur en kissyfur heel anders, seabert / seabird of hoe je het ook schrijft ook trouwens, toen was het gewoon foefer, kissiefer en siebert) Nóóit geweten! (heb het denk ik nog nooit eerder geschreven zien staan!)
Als je trouwens echt cool bent koop je dit shirt:

Of deze:

waar kan je het halen?
Op de website van david en thomas. Ze hebben ook andere heel leuke shirts die niets te maken hebben met tv shows.
vroeg ik me ook al af!

heb me de afgelopen 1,5 uur alweer vermaakt met filmpjes, nu weer terug aan de studie.. er moet nog een casus af, en ga morgenavond uit eten met collega's en donderdag komt een vriendinnetje.. paniek!
Fille, alweer iets minder labiel?

Moon: ik heb a.s. maandag en dinsdag "carnavalsvakantie", dus even tijd om bij te tanken voor de rest van busy season en een paper te schrijven.. verder idd binnenkort een weekendje Berlijn, maar nog niets geboekt.

Goed, ik ga nu écht aan de studie..
Spees, ik denk dat ik over twee maanden misschien minder labiel ben.

Heb ik weer: sjans van een zwerver. Die vroeg of hij bij me mocht slapen (na geïnformeerd te hebben of ik een vriend had). Dan kreeg ik mijn 20 cent terug. Nou, het was eigenlijk 50 cent en nee. Toen vroeg hij of ik al volwassen was. Ik neem aan dat hij bedoelde of ik al 18 was. Wat dan weer wel mijn dag maakt, want ik vroeg me net af op welke leeftijd ik met anti-rimpelcreme zou moeten gaan beginnen. Nou, voorlopig nog niet dus.
Fille

Ik gebruik al anti rimpel creme sinds mn 20e geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven