Good Luck
dinsdag 9 februari 2010 om 22:08
Hai!
Vanavond gesprek gehad op de locatie. Geen zorgen het gaat door, dus dat is mooi. Goed gevoel weer bij!
Verder zijn rapporten af dus dat is ook mooi.
Jin: voor werk en akela en zo. jammer dat het zo loopt.
Suus: vergat elke keer te zeggen dat ik laatst wel hier heb gekeken bij Shoeby maar zag niets wat op grijs rokje leek...
Mal: 300 km, goed zeg! Hoe was het bij omaatje?
Mamax: Lief dat juf belt. Ik bel ook vaak als kind langere tijd ziekig is. Ook fijn om te weten hoe het met kind gaat en of je je als juf zijnde zorgen moet maken of dat het al op zijn retour is.
Worteltjescake laat ik nog even gaan. Ik ga voor chocoladecakajes. Nog ergens lekker recept van, smeltende chocoladecakejes. Kan het opzoeken als iemand het wil...
Vanavond gesprek gehad op de locatie. Geen zorgen het gaat door, dus dat is mooi. Goed gevoel weer bij!
Verder zijn rapporten af dus dat is ook mooi.
Jin: voor werk en akela en zo. jammer dat het zo loopt.
Suus: vergat elke keer te zeggen dat ik laatst wel hier heb gekeken bij Shoeby maar zag niets wat op grijs rokje leek...
Mal: 300 km, goed zeg! Hoe was het bij omaatje?
Mamax: Lief dat juf belt. Ik bel ook vaak als kind langere tijd ziekig is. Ook fijn om te weten hoe het met kind gaat en of je je als juf zijnde zorgen moet maken of dat het al op zijn retour is.
Worteltjescake laat ik nog even gaan. Ik ga voor chocoladecakajes. Nog ergens lekker recept van, smeltende chocoladecakejes. Kan het opzoeken als iemand het wil...
woensdag 10 februari 2010 om 08:00
woensdag 10 februari 2010 om 08:38
woensdag 10 februari 2010 om 09:44
Vraag:
Ik ben een beetje aan het kijken voor een nieuwe zwembroek voor Mr J, maar die zijn er zowat niet in maat 110. Je kan vaak kiezen tussen 104 en 116. Hij is 108 nu. Welke maat moet ik dan doen, want hij heeft niet echt een dikke kont en als ze zo heel ruim zitten vind ik ook niet zo mooi.
Ik ben een beetje aan het kijken voor een nieuwe zwembroek voor Mr J, maar die zijn er zowat niet in maat 110. Je kan vaak kiezen tussen 104 en 116. Hij is 108 nu. Welke maat moet ik dan doen, want hij heeft niet echt een dikke kont en als ze zo heel ruim zitten vind ik ook niet zo mooi.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 10 februari 2010 om 09:51
Mal, ik zou 104 doen, hij moet wel lekker strak om het kontje
Suus, krijg jij nu zijn auto ? Rokje zal ik voor kijken.
Bridge, fijn dat het geregeld is! Smeltende chocoladecakejes? Graag!
Star, geen blaasontsteking dus. Had hij enig idee wat het wel kon zijn?
Zo, kind 1 naar school, nu kind 2 weer koorts
Suus, krijg jij nu zijn auto ? Rokje zal ik voor kijken.
Bridge, fijn dat het geregeld is! Smeltende chocoladecakejes? Graag!
Star, geen blaasontsteking dus. Had hij enig idee wat het wel kon zijn?
Zo, kind 1 naar school, nu kind 2 weer koorts
woensdag 10 februari 2010 om 09:53