Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 08 februari 2010 @ 20:42:

Uh, ik roep maar iets: 2e naam? Ik wou het nét zeggen.....
quote:Maleficent schreef op 08 februari 2010 @ 22:18:

Nee, ik heb hem maar uitgezet. Ik kan ook wel janken bij films hoor. Maar niet zo hard als Malman haha. Hondjes die geslagen worden of die dan een baasje weer vinden na een wekenlange ellendige tocht en dan strompelend naar hun baasje in de armen rennen, dan gaat de kraan wel los

O en zielige kindjes kan ik ook niet zien op TV.Jah, als je het zo beschrijft zit ik hier ook te snikken Mal....

Boehoe
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 08 februari 2010 @ 21:15:

Die Maatje had van heur tante nog een vette Barbie met paard en veulen gekregen en schattig dat de drie kleine meisjes er mee bezig waren, niet normaal!

Wow ja, moet eraan denken dat ik er nog batterijtjes voor koop. Ze kunnen ook nog iets, die paarden, maar ik weet niet zeker of ik wel wil weten wat precies.

Maar op het moment heeft Barbie met haar paarden afgelegd tegen de paardenwasbox van Star, die is echt geniaal!

Ja, wat waren ze zoet bezig he?
Is je houten vloer nog intact Hel?

Ik moet echt niet huilen om Lassie. Ik hou niet van die honden.
Mini kreeg vandaag de schoolfotograaf op de PSZ, ging Maxi hem vanmorgen vertellen wat voor gekke bekken hij moest trekken. Ben benieuwd naar de foto's...

Naatie, welke tijden werk je dan?

Star, wat lief van Ceetje

Mal, heeft oma die medicijnen nu weer wel gekregen, of moet ze zonder blijven? En al 300 km Wanneer krijg je je eigen auto?
quote:Star schreef op 09 februari 2010 @ 08:54:

Hee, ik ben de eerste

Ik vind school nu al niet meer grappig. Ceetje vroeg waarom zij geen tv op haar kamer had en dat ze die wilde want kinderen op school hebben het ook

Aan de andere kant is ze wel weer lief want ze zei gisteravond: 'Mama, ik wil net zoals jij worden'. Vond ik wel heel schattig

Aaah, da's lief!

Dat van die tv komt toch niet vanwege de "bioscoop" op Maatje 'dr kamer? Dat was vanwege het verjaardagsfeestje hoor, dat we die daar even hadden neergezet. Echt dat ze de eerste 15 jaar geen tv op haar kamer krijgt hoor. Zeg dat maar tegen Ceetje.
Kinderen op school hadden het, maar misschien bedoelde ze Maatje wel als kindje op school inderdaad

Whahahahaha lekker die Maxi, die is wel weer wat opgeknapter dus.
Voor vanmiddag heb ik hem de keuze nog gegeven of hij naar school wilde, nee dus. Morgen moet hij weer.

Ik hou m'n hart vast voor die foto's
Mamax, worteltaart. Had jij laatst gemaakt toch? Recept? Makkelijk? Lekker?
Houten vloer ligt er nog mooi bij, kleed neemt gelukkig veel vocht op.

Ow, dat wordt waarschijnlijk geen canvasprint Mamax... Mmm, 't komt Max zeker wel goed uit, nog een beetje uitzieken bij mama thuis (ach, en geef hem eens ongelijk)!

Ja Naat, ik ben ook wel heel benieuwd naar de new you! Haha, die man van jou heeft wel humor (ook a; beseft hij het zelf niet ).

Nog gelukt met de rapporten Bridges? Voel je je al een beetje bridezilla?
Heb wel een recept voor wortelcake voor je Star. Makkelijk en best lekker, maar niet dat het nou echt naar wortel smaakt (en misschien maar goed ook...). Of moet het echt taart zijn?
Nee hoeft niet per se, als het maar wortel is
En goeiemorgen

Vanmorgen ging het wat beter. Ik had L gezegd dat ie maar niet moest gaan huilen en dat we vanmiddag lekker naar opa en oma gaan.

Zeg ik: ga je je jas aan doen, we gaan naar school. Begint hij: neeee, school is stom! Dus is zeg: L.... Zegt ie heel droog: ik huil toch niet?

Maar het ging best prima gelukkig. Morgen lekker een tussendagje en donderdag en vrijdag maar weer kijken hoe zijn pet dan staat.

Ik ga even gezellig (ahum) wat huishouden doen op mijn heerlijke vrije ochtend, dus ben weer weg!

Ciao

Oh, waar zijn Kokos en Jinny? Mis ik al een tijdje.
Walla. Dat glazuur heb ik er niet bij gemaakt dus weet niet of dat wat is (maar roomkaas, pederzuiker en vanille, da's vast nie vies... ).

Ingrediënten

1 kleine winterwortel (ca. 200 g) 200 g boter 150 g fijne kristalsuiker 2 eieren 200 g zelfrijzend bakmeel 1 theelepel kaneel 125 g blanke rozijnen (zakje a 250 g) 100 g verse roomkaas (kuipje a 150 g) 125 g poedersuiker (strooibus a 250 g) 1 zakje vanillesuiker Materialen

bakpapier ingevet vierkant bakblik, 20 x 20 cm Voorbereiden

Oven voorverwarmen op 175 °C. Bakpapier op bodem van bakvorm leggen. Wortel dun schillen en dan raspen. (In magnetron) 150 g boter smelten. In kom gesmolten boter, geraspte wortel, suiker, mespunt zout en eieren met mixer of garde mengen. Bakmeel boven ei-wortelmengsel zeven en kaneel erdoor kloppen. Rozijnen erdoor roeren en beslag in bakvorm gieten. Wortelcake in midden van oven in ca. 45 min. goudbruin en gaar bakken. Gaarheid testen door in cake te prikken met satéstokje (het stokje moet schoon uit de cake komen). Cake uit oven nemen en minstens 1 uur laten afkoelen. Bereiden

Rest van boter zacht laten worden (niet smelten). Roomkaas, poedersuiker en vanillesuiker met mixer erdoor roeren, tot glad glazuur ontstaat. Cake uit bakvorm nemen en op serveerschaal leggen. Glazuur met spatel over cake uitstrijken, glazuur langs rand laten druipen. Cake nog 15 min. in koelkast zetten, zodat het glazuur weer wat opstijft (het glazuur wordt niet hard). Cake in 4 blokken snijden en deze diagonaal of recht halveren. Of serveer de wortelcake als petit-fours. Maak dan wel anderhalf keer zoveel glazuur. Snijd de cake voor het glazuren in 16 blokjes, bestrijk ze met glazuur en leg elk blokje in een papieren cakevormpje.
Lekker bijdehand die L.
Dank!
Goeiemorgen Amalia! Gelukkig geen drama vanochtend, dat scheelt. "Ik huil toch niet, mama!", aaaaaaahhh....
Jaaa, met glazuur!! Recept ziet er hetzelfde uit als van mijn taart. Voor een taart mik je hem in een springvorm et voila!
Ja glazuur is ook het werk niet.
Mmm, wilde voor Valentijnsdag een hartvormig ding bakken, is dat wortelrecept misschien wel goed voor. Als het in een springvorm kan, kan het ook in zo'n hartvormige siliconenvorm toch? Iemand nog andere lekkere ideeen?
Chocoladecake natuurlijk, aardbeien erop en klaar voor Valentijn
Klinkt ook goed.....
Ik ben geen vriendjes met die siliconengevallen, bij mij breekt het altijd. Maar chocoladecake vind ik ook een beter idee voor Valentijn.
Ben ik even, illegaal vanaf werk.

Mal, sterkte met oma, .

Mamax, leuk shirt inderdaad, ik zal er eens kijken!

Amalia, ik werd ook niet echt gemist geloof ik hoor . Had mijn moeder te logeren, gewerkt en heb veel om handen met oudste en werkperikelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven