Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
En vallen die maten dan gewoon goed, of ruim kopen?
Loretta is De Mol. Punt.
Groter dus.
Loretta is De Mol. Punt.
Yep, zou het wel doen. Na 1 keer wassen zijn ze de goede maat
Hij hoeft hem ook maar 1x aan. Ik heb de schurft aan carnaval, dus behalve op school doen we er helemaal niks aan.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind het wel schattig voor die kleintjes.
Ik heb echt helemaal níets met carnaval, maar gelukkig woon ik nét boven de rivieren (scheelt hemelsbreed maar 400 meter want dan begint de eerste rivier al )

Star, wat zullen jouw kinderen gelúkkig zijn, steeds met zo'n spiksplinternieuwe kinderwagen

Bugaboo... *gaat even googlen*
Peas on earth!
Bugaboo is hip
Én best duur, zelfs op MP!

Waarom issie zo duur? Issie dan ook heel goed? En waarom issie beter dan anderen?

*doet nu vergelijkend warenonderzoek in dit topic*
Peas on earth!
Ik vind van wel, heel makkelijk met 1 hand te sturen, kon ik met die andere echt niet. Quinny was dat. Onding, om de haverklap van alles stuk. Over Bugaboo hoorde ik veel positieve verhalen, dus die dan maar gedaan
Erwt, jij bent heel lang, dan issie, volgens vriendin van me die er een heeft, niet fijn. Ik vind de Urban Jungle t fijnste, daar kun je goed mee over ruig terrein en op strand en zo. Grootste nadeel aan de bugaboo vind ik die mini wieltjes. Het is echt een stadswagen. En inderdaad, Quinny pas echt slecht. Die had ik bij Chica, van iemand gehad, wat een onding. Gelukkig nauwelijks gebruikt want toen al draagdoekfanaat. En na Chica gratis op MP gezet. Arme mensen die em afgehaald hebben. Ze waren niet Pools, dus in elk geval 1 Pools kind gered
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kom even gedag zeggen tegen de leukerds van Viev! Maar lees ik daar nu iets over een jongetje...moet snel naar putje toe volgens mij.

Haha Star, iedere keer nieuwe wagen kopen, dikke yup.

quinny was da hebben jullie het trouwens over buggy's of echt wagens? Heb buggy van Mc laren bevalt ook goed. Tot zover weer mijn ongevraagde bemoeienis, ciao leedies!
Hey Dier!

Vish, ga jij naar doop Eetje? Want we hebben wat voor Nemo, en dan nemen we dat mee ipv opsturen.

Ik ga bankhangen
Bugaboo heeft juist verstelbare duwstang, dus juist handig als je lang bent! Ik sjeesde met mijn Bug ook gewoon door het bos, gaat prima. Maar ze zijn inderdaad bedoeld als stadskarretje. Heel licht te sturen met 1 hand en zeer wendbaar. Ik ben Bugaboofan, je snapt het!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 09 februari 2010 @ 21:24:

Hey Dier!

Vish, ga jij naar doop Eetje? Want we hebben wat voor Nemo, en dan nemen we dat mee ipv opsturen.

Ik ga bankhangen Whahaha, moet meteen weer denken aan verdwenen postkantoor en pakketje voor Eow nogeenanderenaamwaariknietmeeropkankomen Thyra dat nooit zijn doel heeft bereikt.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vrees dat ik dus toch naar zo'n afschuwelijke babywinkel moet om die dingen zelf eens te bekijken en dan vervolgens natuurlijk voor veel minder op MP te kopen

Vanavond commode+ledikantje opgehaald! Wauw! Heel mooi groot en zag er nog perfect uit! Én loodzwaar. Heel schattige familie (vader, moeder, zoontje) die met z'n allen gingen helpen sjouwen. Nu staat ie nog in busje en moet er nog uit. En ooit nog naar boven

Dier
Peas on earth!
Ja Vish komt Inad

Bugaboo is inderdaad erg laag, dat klopt. Hij doet het in het bos goed hoor, strand nog niet getest.

Wil Mier inmiddels wel in de draagdoek dan? Hij was in het begin toch ook niet zo enthousiast?

Wow Erwt, ingredienten voor babykamer in huis

Kesteren redelijk dichtbij toch? www.babypark.nl
Star_2?!
Peas on earth!
Ja it is I

Star doet het niet vanaf mobiel.
Jaja je bent gewoon een mepperd.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Maar dan met een N.

Wat een fokking sneeuw weer. Ik zou baby snuiven nou ho maar 80 km file tussen mijn en haar huis.
80 km?!?!?! Ik dacht dat ze dichtbij woonde. Dat schiet niet op dan nee
Hoest met bekkie?
Nee geen 80 hoor maar de wegen staan hier wel vast.

Sssst don't talk about the back.
Leuk, dan hoeft Nemo er niet maanden op te wachten

Kess

Star2

Mier nu wel draagdoekfan. Hij moest even wennen (en ik was erg stellig ).
Star2 is dus de mobiele Star

Hier wel sneeuw in de lucht, maar niet echt op de weg. Da's fijn, want ik heb het wel gehad met de sneeuw

Tandartstoestandenonderwerp vermijden dan maar?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven