Thuis
dinsdag 9 februari 2010 om 10:38
dinsdag 9 februari 2010 om 20:48
Erwt, jij bent heel lang, dan issie, volgens vriendin van me die er een heeft, niet fijn. Ik vind de Urban Jungle t fijnste, daar kun je goed mee over ruig terrein en op strand en zo. Grootste nadeel aan de bugaboo vind ik die mini wieltjes. Het is echt een stadswagen. En inderdaad, Quinny pas echt slecht. Die had ik bij Chica, van iemand gehad, wat een onding. Gelukkig nauwelijks gebruikt want toen al draagdoekfanaat. En na Chica gratis op MP gezet. Arme mensen die em afgehaald hebben. Ze waren niet Pools, dus in elk geval 1 Pools kind gered
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 9 februari 2010 om 21:09
Kom even gedag zeggen tegen de leukerds van Viev! Maar lees ik daar nu iets over een jongetje...moet snel naar putje toe volgens mij.
Haha Star, iedere keer nieuwe wagen kopen, dikke yup.
quinny was da hebben jullie het trouwens over buggy's of echt wagens? Heb buggy van Mc laren bevalt ook goed. Tot zover weer mijn ongevraagde bemoeienis, ciao leedies!
Haha Star, iedere keer nieuwe wagen kopen, dikke yup.
quinny was da hebben jullie het trouwens over buggy's of echt wagens? Heb buggy van Mc laren bevalt ook goed. Tot zover weer mijn ongevraagde bemoeienis, ciao leedies!
dinsdag 9 februari 2010 om 21:27
dinsdag 9 februari 2010 om 21:28
quote:Inad schreef op 09 februari 2010 @ 21:24:
Hey Dier!
Vish, ga jij naar doop Eetje? Want we hebben wat voor Nemo, en dan nemen we dat mee ipv opsturen.
Ik ga bankhangen Whahaha, moet meteen weer denken aan verdwenen postkantoor en pakketje voor Eow nogeenanderenaamwaariknietmeeropkankomen Thyra dat nooit zijn doel heeft bereikt.
Hey Dier!
Vish, ga jij naar doop Eetje? Want we hebben wat voor Nemo, en dan nemen we dat mee ipv opsturen.
Ik ga bankhangen Whahaha, moet meteen weer denken aan verdwenen postkantoor en pakketje voor Eow nogeenanderenaamwaariknietmeeropkankomen Thyra dat nooit zijn doel heeft bereikt.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 9 februari 2010 om 21:33
Ik vrees dat ik dus toch naar zo'n afschuwelijke babywinkel moet om die dingen zelf eens te bekijken en dan vervolgens natuurlijk voor veel minder op MP te kopen
Vanavond commode+ledikantje opgehaald! Wauw! Heel mooi groot en zag er nog perfect uit! Én loodzwaar. Heel schattige familie (vader, moeder, zoontje) die met z'n allen gingen helpen sjouwen. Nu staat ie nog in busje en moet er nog uit. En ooit nog naar boven
Dier
Vanavond commode+ledikantje opgehaald! Wauw! Heel mooi groot en zag er nog perfect uit! Én loodzwaar. Heel schattige familie (vader, moeder, zoontje) die met z'n allen gingen helpen sjouwen. Nu staat ie nog in busje en moet er nog uit. En ooit nog naar boven
Dier
Peas on earth!
woensdag 10 februari 2010 om 09:43
Ja Vish komt Inad
Bugaboo is inderdaad erg laag, dat klopt. Hij doet het in het bos goed hoor, strand nog niet getest.
Wil Mier inmiddels wel in de draagdoek dan? Hij was in het begin toch ook niet zo enthousiast?
Wow Erwt, ingredienten voor babykamer in huis
Kesteren redelijk dichtbij toch? www.babypark.nl
Bugaboo is inderdaad erg laag, dat klopt. Hij doet het in het bos goed hoor, strand nog niet getest.
Wil Mier inmiddels wel in de draagdoek dan? Hij was in het begin toch ook niet zo enthousiast?
Wow Erwt, ingredienten voor babykamer in huis
Kesteren redelijk dichtbij toch? www.babypark.nl