FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Net DWDD gekeken. Waren een paar gasten die "new kids" spelen. Hebben jullie het gezien?
Hej Wind, heb je mijn vraag over de jumpsuit van ZCHT gelezen?

Laat het me even weten dan bestel ik hem zo, dan krijg je deze week nog even post
quote:nathje schreef op 08 februari 2010 @ 13:26:

Ik wilde net het pakje bestellen Wind maar ook antraciet is niet op voorraad. Grijs gemêleerd wel. Of een maatje groter 62/68.

Wat wil je liever? Geef maar een seintje dan bestel ik hem meteen!Deze vraag dus
Net bugaboo verkocht. Snel en we zijn tevreden. Toch weer leuk om het geld op de rekening te kunnen zetten. Wel zo'n zelfde gevoel als je de eerste kleertjes maat 50 weglegt.
Hej Nathje! Ja, had de vraag wel gezien, maar helemaal vergeten te reageren Dan wil ik graag de antraciet in maat 62 - 68.

Leuk, leuk, leuk!
Zo, dat is snel! Ben je tevreden met wat je er uiteindelijk voor hebt gekregen? Was er veel interesse?

Ik denk nu ook bij veel dingen dat we die gaan verkopen als ZCHT er uit is. De Bugaboo (duurt nog even), het wiegje (of zal ik die bewaren? Hebben ze alle drie in gelegen), de babykamer, de Maxi Cosi etc.

Ga morgen wat zwangerschapsbroeken op MP zetten.

Spijkerbroeken van Noppies.
Goed ik ga hem bestellen! Leuk!

Pebbles, heb je net gemaild op je werkmail nav je voicemail!

Aap kan er maandag mee aan de slag.
Ik ga nu mijn tas inpakken voor Gent en een gebruiksaanwijzing schrijven van de kinderen voor de komende dagen voor mijn ouders Het komt vast allemaal goed maar ze moeten toch denken aan fruit en overblijf, zwemkleding en dat soort dingen.
Lekker vooruitzicht, Nathje!

Veel plezier.
WInd, ik hoef er niets voor te hebben. ALs ZCHT er uit is gegroeid (en dat is sneller dan je denkt!) en je weet nog wat van mij was en het is nog redelijk mooi wil ik het wel terug. Geef ik het aan een volgende baby die op mijn pad komt.

Nath, ga mail zo lezen, veel plezier in Gent!

Geweldige oplossing, Mille. Grappig.

Moshje had vannacht toch weer voeding om 4 uur. Daarvoor heb ik hem vanaf zaterdagochtend om 7.30 moeten wakker maken. Heeft dus duidelijk nachtvoeding nodig als ik een dag niet bij hem ben geweest. Vind ik eigenlijk wel lief.

Verder beetje boos op Pebblo. Als ik zin heb zet ik het wel op SG.

En ik ga Morrie mailen, kijken wat ze kost en dan Pebblo overtuigen van haar diensten gebruik te gaan maken.

Stoepje heb ik weer sneeuwvrij gemaakt, temperaturr is al 12 graden. Ga koffie zetten en dan mail openen. Ik ben aan het werk.
Wat zijn alle ondernemers goed bezig hier, leuk dat je Morrie wil inhuren Pebbles! Hebben je acquisitietelefoontjes wat opgeleverd Lien?

Weet niet of je al weg bent, maar heel veel plezier in Gent Nathje! Heerlijk zo met zijn tweetjes (toch?). Geniet ervan!

Ik ben gisteravond naar de schouwburg geweest, naar een voorstelling van het Nederlands Danstheater. Ik vond het echt geweldig! Het waren drie stukken, en het eerste werd door alleen maar mannen gedanst. Echt heel gaaf, zo anders dan de klassieke baletten die ik gezien heb.
Goedemorgen, neen, heb ook maar twee telefoontjes gedaan, dus ook niet heel gek. Ik ben ervan overtuigd dat ik het eigen netwerk moet hebben en niet zomaar moet bellen, maar aan de andere kant, als ik niets doe dan gebeurt er ook niets.

Pebb, dus wel aan het werk en Pebblo dagje thuis met de jongens? Of was dat juist waarom je boos bent . Om 730 wakker maken... luxe hoor, dat gebeurt hier echt zelden (alledrie eigenlijk altijd wel voor 7.00 wakker).

Zometeen ook maar paadje sneeuwvrij maken. Doe ik nog wat nuttigds.
Fijn zo'n voorstelling waar je van kunt genieten LLL!

Iemand verder nog behoefte aan een dwarse peuter? Pffft, wat een druktemaker is het soms.
Wij liggen in weekend tegenwoordig tot zeker 8.30 in bed. Pebbeltjes hebben eindelijk ontdekt dat het lekker is je nog even om te draaien.

Ik sta doordeweek om 7 uur op, dek de tafel, maak lunchboterhammen voor eenieder, leg kleren klaar voor Pebbeltjes, was en kleedt mezelf aan en dan voed ik Moshje en maak Pebblo en Pebbeltjes wakker, het is dan bijna kwart voor 8. Als ik klaar ben met voeden zijn zij ook klaar en gaan we ontbijten terwijl Moshje verder slaapt tot een uur of 10.

Ik voel me een zeikerd, maar heb toch op SG gepost.

En nu ga ik kolven. Jammer dat het met de handkolf moet, anders kon ik kolven en forummen tegelijk.
Goedemorgen.

Hier keelpijn, irritant. Heb echt nooit keelpijn. Maar paracetamol helpt gelukkig wel zodat ik toch kan functioneren.

Pebb, ik wil jou ook wel bellen hoor, maar wil je niet storen als je alleen in de winkel bent. Kijk maar. Zou het leuk vinden om wat voor jullie te doen.

Die sneeuw enzo wordt nu wel irritant. Harrie kan steeds niet werken en we zijn nu wel door zijn reserves heen. Het wordt tijd voor dooi want de hal moet uit de grond, zoals dat heet.

Wind, kun je tegen GW zeggen dat ik hem e.e.a. zal opsturen, maar de pc boven moet ik eerst even aan de praat krijgen en dat lukte vanochtend niet. Ik stuur hem dan mijn inhoudsopgave, dan kan hij zien hoe ik het plan opgebouwd heb. Mijn hele plan opsturen gaat me iets te ver ivm privacy e.d.

Leuk LLL, dansvoorstelling. Daar ben ik ook nog nooit geweest. Weleens naar het Zwanenmeer, dat was ook wel mooi om te zien, maar klassiek ballet is niet iets waar ik elke week heen zou hoeven.

Ik hoef geen dwarse peuter, de mijne ligt nu net in bed (is trouwens niet zo dwars, maar was wel heel moe en dan gaat hij piepen).
Lekker zeg Pebb, van die slaapkoppen!

Ik zal even naar de SG gaan.
Ik krijg het niet warm vandaag.

Net een Opkikker (tuinkruidenbouillon) op, 4 boterhammen en nu nog een kop venkelthee. En dan maar hopen dat ik het iets warmer krijg.

Ik zit elke avond om 8 uur al te knikkebollen op de bank trouwens. Ook een soort winterslaap (en door de borstvoeding denk, qua energie). Van mij mag het lente worden!
Ja, lente NU!

Heb net dochter naar ballet gebracht terwijl de jongens thuis waren (BNJMN veilig in bed). Kwam ik thuis stond het buurmeisje al voor de deur. Had net zin om juist zelf even lekker met Kiloknaller te klooien voordat dochter weer gehaald moet worden. Dochter neemt zo ook een vriendinnetje mee van ballet. Allemaal gezellig, maar de combinatie is niet zo gelukkig (Dochter vindt het dan moeilijk te kiezen tussen buurmeisje en vriendinnetje. buurmeisje valt qua leeftijd precies tussen Kiloknaller en dochter in). Dacht ik het allemaal lekker voor elkaar te hebben voor de woensdagmiddag, moet ik alsnog politie agent spelen. Nu ja, anders gaat buurmeisje over een uurtje gewoon maar weer naar huis. Kan ook, maar dat vind ik dan weer zo onaardig, want het is wel een schatje.
Ik wil ook lente, maar durf het niet hardop te zeggen want gaat vast nog heel lang duren. Hier ligt net niks, en valt af en toe van die hele piepkleinevlokjessneeuw (los is ook niks), maar daar heb je niks aan. Je kunt er niet op sleeën en het wordt er alleen maar kouder van.

Ik zit weer uit te stellen, maar had met mezelf afgesproken om een paar saaie k**-klussen echt echt echt af te maken vandaag. Dus maar snel aan de slag.
Oh en Morrie, ik zou echt iedere dag klassiek ballet kunnen kijken, ik ben er echt dol op. Maar kan me ook goed voorstellen dat iemand er niks mee heeft, Sjaak vindt het slaapverwekkend. En dat snap ik ook wel, maar ik kan me echt verliezen in een mooie dansvoorstelling. En die mannen gisteren waren echt zo goed, heel bijzonder vond ik het om te zien.
Ik zeg weleens tegen Schorrie als hij vraagt of er iemand komt spelen dat het niet mag, alleen maar omdat ik hem voor mezelf wil hebben. Dat is vast heel erg .

Ik moet van Schorrie dinosaurussen opzoeken. Hij zegt: nu moet je intypen: di-no-sau-rus-sen-film.

Alles wordt in lettergrepen gezegd tegenwoordig....

Mijn 4 maanden opdracht is rond. Lachen zeg.

Pebbles, heb je mail gezien, ben nog even aan het nadenken maar antwoord volgt hoor!

Ik vind het wel altijd heel knap, ballet, die beheersing. Maar het is niet iets wat me enorm bekoort, zeg maar.
Goed zeg Morrie! En jouw wensen zijn dan dus ingewilligd, goed dat je voet bij stuk hebt gehouden. En 4 maanden 3 dagen, of eerst 3 en dan 2?

Wij hebben in juni balletvoorstelling van dochter, dat lijkt me prachtig .
4 maanden van 3 dagen. 24 uur per week dus. Van 1 maart tot 30 juni, vooralsnog. En dan is het zomervakantie. Fijn idee dat ik dan opnieuw kan onderhandelen met hen of een andere partij en eventueel minder dagen kan werken in de vakantie, of gewoon helemaal niet.

Voorstellingen van kinderen zijn prachtig!
Lekker Morrie, je bent goed bezig zeg, echt super! Wie had dat gedacht een paar maanden geleden toen je schreef dat er een raar sfeertje hing op je werk .

En ik kan echt niet wachten op Poppetjes eerste balletvoorstelling .
Ja joh, dat is waar, dat je dat nog weet! Nu jij het zegt herinner ik het me weer. Ook dat jullie toen zo nieuwsgierig waren omdat ik dacht dat er iets was met een collega, misschien ontslagen ofzo.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven