Jezus te paard!!!
woensdag 10 februari 2010 om 18:55
quote:Norre schreef op 10 februari 2010 @ 18:52:
Is het niet aan Djoels om iets te vertellen hier?!
eens. Hoewel DGS haar opmerking dat ze een groot binnenpretje had ook wel een hint leek
Maar om alvast op de officiele aankondiging vooruit te lopen:
YEAY! Gefeliciteerd!
(is het een jonge god of een jong godinnetje?)
eens. Hoewel DGS haar opmerking dat ze een groot binnenpretje had ook wel een hint leek
Maar om alvast op de officiele aankondiging vooruit te lopen:
YEAY! Gefeliciteerd!
(is het een jonge god of een jong godinnetje?)
Dat zeg ik....
woensdag 10 februari 2010 om 18:59
quote:Norre schreef op 10 februari 2010 @ 18:52:
Ja, en nee.
Als je net hebt gebaard is het viva forum 0 op je prioriteiten lijstje. Ik denk zo maar dat Djoels het niet erg vindt dat wij nu weten dat ze gebaard heeft. Maar de verdere details zijn aan Djoels lijkt me.
Ja, en nee.
Als je net hebt gebaard is het viva forum 0 op je prioriteiten lijstje. Ik denk zo maar dat Djoels het niet erg vindt dat wij nu weten dat ze gebaard heeft. Maar de verdere details zijn aan Djoels lijkt me.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
woensdag 10 februari 2010 om 19:02
http://www.freakingnews.c ... Pregnant-Belly--28937.jpg
Zou een stuk handiger geweest zijn....
Zou een stuk handiger geweest zijn....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 10 februari 2010 om 19:08
quote:Norre schreef op 10 februari 2010 @ 19:06:
Dit is echt zo jammer. Djoels heeft ons hier constant op de hoogte gehouden en ik vind het dan toch echt aan haar om hier al dan iets te melden. WE hebben nergens recht op!Ik vind dat je gelijk hebt, maar als iemand anders het hier meldt, hoeven we toch niet collectief te doen of we van niets weten en felicitaties uit te stellen?
Dit is echt zo jammer. Djoels heeft ons hier constant op de hoogte gehouden en ik vind het dan toch echt aan haar om hier al dan iets te melden. WE hebben nergens recht op!Ik vind dat je gelijk hebt, maar als iemand anders het hier meldt, hoeven we toch niet collectief te doen of we van niets weten en felicitaties uit te stellen?
Dat zeg ik....
woensdag 10 februari 2010 om 19:24
quote:Norre schreef op 10 februari 2010 @ 19:06:
Dit is echt zo jammer. Djoels heeft ons hier constant op de hoogte gehouden en ik vind het dan toch echt aan haar om hier al dan iets te melden. WE hebben nergens recht op!
Helemaal mee eens, en mijn binnenpretje heeft hier totaal niets mee te maken....Heel jammer
Ik wacht vrolijk af tot Djoels hier komt vertellen hoe de vork in de steel zit.
Dit is echt zo jammer. Djoels heeft ons hier constant op de hoogte gehouden en ik vind het dan toch echt aan haar om hier al dan iets te melden. WE hebben nergens recht op!
Helemaal mee eens, en mijn binnenpretje heeft hier totaal niets mee te maken....Heel jammer
Ik wacht vrolijk af tot Djoels hier komt vertellen hoe de vork in de steel zit.