Jezus te paard!!!
woensdag 10 februari 2010 om 20:11
Zou Djoels weten dat ze zoveel stille fans heeft? Ik lees in ieder geval ook al tijden mee en geniet van haar posts. Ben daarom ook erg benieuwd wat er gebeurd is (nou ja, ze zal zeer waarschijnlijk bevallen zijn ) en wat het geworden is. Baal er al een beetje van dat ik de naam van JBG zeer waarschijnlijk niet te weten kom. Nou ja, hoe dan ook, ik blijf meelezen!
woensdag 10 februari 2010 om 20:12
Als Djoelsie is bevallen dan is zij de eerste uren/dagen niet in de gelegenheid of niet bepaald bij zinnen ( ik verwacht dat laatste, lol) om aan het viva forum te denken, wat jullie?
Ik weet officieel nog van niks geen geboorte van een lief klein jongetje af, dus ik wacht het nog eventjes rustig af allemaal....
Nooit
kuste de zon
zo innig de aarde
Nooit
deed de wind
zo'n verrukkelijke vondst
Blijf van liefde
droom die uitkwam
Kind
weergaloos kind
Djoels ik wens je een gelukzalige wereld vol liefde en kindersnotjes toe, vanaf nu tot in de oneindigheid.
Met liefs
Zoyla
Ik weet officieel nog van niks geen geboorte van een lief klein jongetje af, dus ik wacht het nog eventjes rustig af allemaal....
Nooit
kuste de zon
zo innig de aarde
Nooit
deed de wind
zo'n verrukkelijke vondst
Blijf van liefde
droom die uitkwam
Kind
weergaloos kind
Djoels ik wens je een gelukzalige wereld vol liefde en kindersnotjes toe, vanaf nu tot in de oneindigheid.
Met liefs
Zoyla
woensdag 10 februari 2010 om 20:28
woensdag 10 februari 2010 om 20:30
*stille meelezer meld zich even*
Meiden jullie zijn briljant!!!!! Niet alleen qua humor maar ook met ideeen, bedoel die kaarsen, veel beter. Heb wel eens naar een ananas staan kijken hoor, maareeee.. hoe groot denken ze dat zo'n babyhoofdje is???? En dan nog, al die scherpe randjes neeeee, dan kaarsen veel makkelijker, dus bedankt
*meld zich weer af*
Meiden jullie zijn briljant!!!!! Niet alleen qua humor maar ook met ideeen, bedoel die kaarsen, veel beter. Heb wel eens naar een ananas staan kijken hoor, maareeee.. hoe groot denken ze dat zo'n babyhoofdje is???? En dan nog, al die scherpe randjes neeeee, dan kaarsen veel makkelijker, dus bedankt
*meld zich weer af*