Geen zin in carnaval

10-02-2010 20:15 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier in het zuiden barst zaterdag weer de carnaval los.

Ben ik nu de enige die er geen zin in heeft of zijn er meer mensen die het ook niet zo veel zin hebben in deze drie dolle dagen?
Ik geef er ook niets om. Oplossing: niet vieren . Je moet tenslotte niks.
ik hoef ook niet zo nodig, maar gelukkig wordt het in het noorden amper gevierd. Ja, een zielige carnavalsvereniging doet een poging tot optocht en dat was dat.
Voordeel van carnaval: het is niet verplicht

Heb t altijd wel leuk gevonden, nu hoeft t niet meer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik haaaaat carnaval. Er is in mijn woonplaats niet onderuit te komen; overal verklede mensen, die horrormuziek, heel de stad stinkt naar bier. Ik sluit mezelf 4 dagen op..
Ik denk dat ik dat ook ga doen, hier is het namelijk hetzelfde
Nou, hier nog een limbo die geen carnaval (meer) viert. Ik ga gewoon werken. Bij ons moet er altijd minimale bezetting zijn met carnaval en ik ben altijd de eerste die zich daarvoor vrijwillig aanmeld. Collega's blij, want zij kunnen gaan hossen en ik blij want werk=excuus om niet te hoeven hossen.
Ik woon nu in een plaats waar carnaval gevierd wordt..... maar dat hoeft van mij niet zo nodig. Oorspronkelijk kom ik uit het noorden en ik heb ook geeeeeeen idee hóe ik het moet vieren Dus ik vertrek lekker weer naar het noorden komende week.. heerlijk!
Wat Noah zegt. Als je ergens in Brabant woont ofzo kom je er niet onder uit. Ik moest altijd op zaterdag werken (in de optiek) en dan kwamen mensen gewoon in hun carnavalspak de winkel binnen. Echt vreselijk....

Gelukkig ben ik inmiddels naar Zeeland verhuisd en wordt hier (hoezee!) geen carnaval gevierd. Heeeerlijk.

Maar ik heb dus nog steeds een soort diepgewortelde carnaval-haat.
668, the neighbour of the Beast
Dan kom je drie dagen naar het noorden. Hier merk je er niets van.
Ik vind er ook geen klap aan, maar ik zal er weinig van meekrijgen. Gelukkig woon ik in 't bos. Moet er alleen rekening mee houden dat supermarkten op belachelijke tijden sluiten. Ik werk dus ook gewoon volgende week, volgens mij ben ik de enige die aanwezig gaat zijn op kantoor.
quote:duet schreef op 10 februari 2010 @ 20:25:

Nou, hier nog een limbo die geen carnaval (meer) viert. Ik ga gewoon werken. Bij ons moet er altijd minimale bezetting zijn met carnaval en ik ben altijd de eerste die zich daarvoor vrijwillig aanmeld. Collega's blij, want zij kunnen gaan hossen en ik blij want werk=excuus om niet te hoeven hossen.Was ook altijd mijn excuus. Werken in de paarden = altijd werken (dus ook in het weekend en met feestdagen). En ja, dus ook met carnaval. Zoooo jammer. Not!
*gaat bij Elninjoo wonen*

Ik werkte ook altijd met de carnaval trouwens, was ook altijd de eerste om te vrijwilligeren. En de rest van het weekend bleef ik gewoon binnen
Helaas hebben wij bedrijssluiting want ja hoor, het is vastelaovend.

Dus werken zit er niet in
:puke: Carnaval. Hier wordt het wel gevierd. Ik woon op de grens Brabant- Gelderland. Gelukkig wonen we achteraf en hebben er niet heel veel last van. De ijs- en voorraadkast zitten vol dus voorlopig redden we ons wel.

Vroeger toen ik in Brabant en daarna Limburg woonde vond ik het wel leuk maar zo na mijn 25 ste vond ik het ineens een stom, dom, ordinair feest.
Jij woont in Limland?
ik wel
Jij blij
Het hele jaar wel, behalve die drie dolle dagen .Daarna gaat hier het dak eraf
Wat maken jullie er een drama van zeg.

Ik ben Gronings en heb een Brabantse Ega dus ik mag EINDELIJK carnaval vieren!!!

Hoezee:)
als je me 3 dagen aan de studie weet te houden,

dan mag je hier in Drenthe komen schuilen!

morgen eten we draadjesvlees met rode kool
straks is het weer aswoensdaag is alles vurbeej
Yeehaa,ik ga ook zwaar carnaval vieren!!

Heb er zelfs een week vakantie voor genomen
Hey, er zijn zat pro-carnavalstopic!

Laat ons dan lekker een teringhekel aan carnaval hebben en lekker tegen elkaar kankeren hoe stom het wel niet is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven