Geen zin in carnaval
woensdag 10 februari 2010 om 20:25
woensdag 10 februari 2010 om 20:25
woensdag 10 februari 2010 om 20:26
Wat Noah zegt. Als je ergens in Brabant woont ofzo kom je er niet onder uit. Ik moest altijd op zaterdag werken (in de optiek) en dan kwamen mensen gewoon in hun carnavalspak de winkel binnen. Echt vreselijk....
Gelukkig ben ik inmiddels naar Zeeland verhuisd en wordt hier (hoezee!) geen carnaval gevierd. Heeeerlijk.
Maar ik heb dus nog steeds een soort diepgewortelde carnaval-haat.
Gelukkig ben ik inmiddels naar Zeeland verhuisd en wordt hier (hoezee!) geen carnaval gevierd. Heeeerlijk.
Maar ik heb dus nog steeds een soort diepgewortelde carnaval-haat.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 10 februari 2010 om 20:26
woensdag 10 februari 2010 om 20:27
quote:duet schreef op 10 februari 2010 @ 20:25:
Nou, hier nog een limbo die geen carnaval (meer) viert. Ik ga gewoon werken. Bij ons moet er altijd minimale bezetting zijn met carnaval en ik ben altijd de eerste die zich daarvoor vrijwillig aanmeld. Collega's blij, want zij kunnen gaan hossen en ik blij want werk=excuus om niet te hoeven hossen.Was ook altijd mijn excuus. Werken in de paarden = altijd werken (dus ook in het weekend en met feestdagen). En ja, dus ook met carnaval. Zoooo jammer. Not!
Nou, hier nog een limbo die geen carnaval (meer) viert. Ik ga gewoon werken. Bij ons moet er altijd minimale bezetting zijn met carnaval en ik ben altijd de eerste die zich daarvoor vrijwillig aanmeld. Collega's blij, want zij kunnen gaan hossen en ik blij want werk=excuus om niet te hoeven hossen.Was ook altijd mijn excuus. Werken in de paarden = altijd werken (dus ook in het weekend en met feestdagen). En ja, dus ook met carnaval. Zoooo jammer. Not!
woensdag 10 februari 2010 om 20:33
:puke: Carnaval. Hier wordt het wel gevierd. Ik woon op de grens Brabant- Gelderland. Gelukkig wonen we achteraf en hebben er niet heel veel last van. De ijs- en voorraadkast zitten vol dus voorlopig redden we ons wel.
Vroeger toen ik in Brabant en daarna Limburg woonde vond ik het wel leuk maar zo na mijn 25 ste vond ik het ineens een stom, dom, ordinair feest.
Vroeger toen ik in Brabant en daarna Limburg woonde vond ik het wel leuk maar zo na mijn 25 ste vond ik het ineens een stom, dom, ordinair feest.