Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
coe, een dikke knuffel wat is er allemaal aan de hand

Fus, rustig aan hoor

Ik wilde naar de ikea, maar hoe is in een paar uur een heleboel sneeuw gevallen. Was net alleen al even naar de winkel en was net een sneeuwpop. Hoop dat het morgen allemaal weg is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Coe

Het is heel ongemakkelijk om te werken met een hulpverleenster wiens rapportages hebben geleid tot al dat gedoe met Jeugdzorg. Denk dat er ook niet heel veel meer van komt, nog een afsluitende rapportage en daarna hopelijk overdracht naar een gewone persoonlijk begeleider.

Ik baal er enorm van. Het voelde goed en veilig, maar ja, wat stelde dat dan voor? Wat wist zij en wanneer wist zij het?

Had ik aan haar moeten vragen natuurlijk maar ja, dat kan niet als Muis er ook bij is.

Nu efkes een kind ophalen.
Ach Coetje toch.. dat klinkt helemaal niet fijn!

Gold, wat fijn dat het nieuws van je buurman positief was!! Natuurlijk allemaal nog heftig genoeg maar ondanks dat wel heel positief, super!

Jonna, het zou inderdaad wel kunnen dat ik hier eens iets heb gezegd over wat relatiedingetjes (best dapper voor mijn doen ). Eind vorig jaar had ik even een korte periode dat ik me er niet helemaal lekker mee voelde, op zich was er eigenlijk niet zoveel aan de hand (zeg ik nu achteraf) maar op dat moment schrok ik er enorm van. In 10 jaar tijd had ik nog nooit een moment van twijfel gehad en nu had ik opeens toch wat dingen waar ik niet zo gelukkig mee was. Dat was meteen paniek

Na een paar weekjes lekker tobben en binnenvetten heb ik toen toch maar het een en ander op tafel gegooid en hebben we afgesproken wat vaker tijd voor elkaar te maken. We doen allebei veel leuke dingen maar maar zelden samen. Altijd of met anderen erbij OF los van elkaar en dat werkt gewoon niet zo goed. We hadden eigenlijk nog maar zelden een echt gesprek en het voelde allemaal erg ver van elkaar vandaan zeg maar. En zo waren er nog wat dingen, allemaal niet onoverkomelijk maar wel belangrijk. Ondertussen voelt het alweer een stuk beter maar ik moet wel heel erg blijven bewaken dat we tijd voor elkaar vrijmaken. Gelukkig doe ik dat graag want ik ben gewoon heel blij met mijn liefje

Eh.. ik zie dat het nogal een verhaal is geworden.. tja.. lang van stof ben ik soms ;)

Ga nu weer snel werken maar ik wilde in ieder geval even Coetje komen knuffelen!
Fus, netjes naar bed gegaan?? Wel goed voor jezelf en Skippy zorgen hoor!!
Ja hoor Gelf, ik heb goed naar je geluisterd

Wel ook nog even een plank in de babykamer to be in de grond gezet. Kan ik het binnenkort aflakken.

Nu weer terug te bedde. Zoon mag nog even in bad en dan ook in het bed tot Lief thuis is (die is al glibberend op weg geloof ik )
Haai Lieffies!

Jeetje Coetje toch.

Weet verder weinig te zeggen.

OhhhMamz, sorry helemaal een verjaardag vergeten van een van je mannen. Gefeliciteerd nog!

Gelf, komt weinig van terecht hè!

Jonna, ging het goed? Hoe is het met je voet?

Rainz, als hij verder niets heeft vergeten jullie het snel!

Ik heb weinig te melden.

Alleen dat er een flinke laag sneeuw lag vanochtend en ik gewoon op de fiets naar het werk ging en bijna op mijn plaat ging. Al na 50 meter.

Zoeb, we (ik in iedergeval!) hebben jou ook gemist!

En ik mis HotPip, ik vind het zo jammer.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jullie zijn lief. Schuldgevoel is door de dag heen wel gezakt en zoon heeft er idd alleen een schaafplek op zijn neus aan overgehouden. het is net een clown nu, alleen gaat hij vrijdag als indiaan verkleed naar school :-)

Coe gaat het weer een beetje?
mamz en coe nogmaals wat knuffels voor jullie

Jonna hoe was het

fus, itsman is ook naar huis geglibberd en glijdt vanavond weer terug naar Rotterdam. Zodat hij morgenochtend niet hoeft

Als het zo blijft slaap ik morgenavond ook fijn op de groe
Coetje wat is er aan de hand? Je klinkt helemaal niet lekker.

Hoe'st verder met iedereen. Moet nog steeds bijlezen, maar jeetje, na tien dagen ben ik de draad helemaal kwijt. Ik geloof dat ik maar gewoon opnieuw begin.

Fuzzieke, wil jij de rode jas? Ik doe hem weg, want ik draag hem nooit. Ben aan het opruimen. Maar ik ben vandaag wel nog even naar de kringloop geweest en ik moest alleen maar denken: "Oh wat leuk, maar ik koop het niet. Eerst opruimen". Errug toch.

Ik had alleen een stuk of 10 leuke boeken en wat serviesgoed.(Oude schalen met deksel die bij mijn servies passen). Netjes hoor, want mijn handen jeukten.

Ik ga dus opruimen. Echt wel.
Ik mis Pips ook Nikki....

En wanneer komt Boro terug van 'verlof''?

Coe, is het (wat er ook is) al een beetje gezakt?

En Fuss, iedere dag een plank is na een week ook een kast he?

Ik heb met mijn meisjes frietjes gegeten bij vriendin. Manlief was stik sacherijnig door het weer en verkeer, dus die hebben we thuisgelaten
Vriendin van me is vannacht bevallen van een dood kindje.Vind het zo erg voor ze!Na 6 jaar eindelijk zwanger en dan stikt het kindje omdat de navelstreng rond het nekje zat..Vreselijk!

Daarna een "leuke"mail van schoonouders waar de honden geen brood van lusten!Waar ik toch weer ondersteboven van was.Daarna belde de dochter van de oppas van Ukkie dat het plotseling toch allemaal niet meer goed is en ze overal uitzaaiingen heeft.Ik ben op de bank gaan zitten huilen en heb dat bijna de hele dag gedaan.

Had het even helemaal gehad!

Ik kruip lekker mijn bed in,morgen weer een frisse,nieuwe dag!

Truste lieverds
Coebergh, wat verschrikkelijk
Tjeesis Coe, wat een dag!

Meid toch, geen wonder dat je er even helemaal doorheen zit.

coe, wat een dag, lieverd, ik hoop dat je wat kunt slapen vanavond
Getverr Coetje toch, wat een kut dag zeg.

Ik hoop dat je tot rust komt.
Verdomme Coetje, niks gek dat je er helemaal doorheen zit. Meid wat vreselijk. Niet te geloven.

Verschrikkelijk!

Hele dikke , al is dat volkomen ontoereikend
Overigens kan Pips weer posten bij de Libellies!
Mogge.

Fijn dat Pips weer kan posten.

Wat heeft het weer gesneeuwd zeg.

Brrr. Ik wil lente.;-) Maar ik denk iedereen wel inmiddels.
Coebergh, wat een verschrikkelijk nieuws allemaal! Ik kan me goed voorstellen dat als dat allemaal op één dag op je bordje gelegd wordt, dat je dan even flink gaat zitten janken. Sterkte meis!

Weer een volgeplande dag vandaag. Straks dochter naar het KDV brengen om daar carnaval te vieren, ondertussen zelf even wat boodschappen halen. Dan terug om dochter te halen en vervolgens zoon van school te halen. Even eten, zoon weer terug naar school, weer ophalen, in de tussentijd even stofzuigen, daarna met zoon naar de logopedie en dan eten koken.

Zoeb, ik ben het helemaal met je eens, ik ben die sneeuw meer dan zat! In het begin vond ik het nog wel leuk, de tweede sneeuwperiode ging ook nog wel, maar nu ben ik er klaar mee en wil ik dat het zonnetje gaat schijnen en dat het weer wat warmer wordt!

Fijne dag allemaal!
Manlief moet vanmiddag een hartfilmpje.

Ben benieuwd of er iets uit komt. Hij heeft er verder geen last van.

Coetje hoe is het? Wat een ellende heb je op een dag te verstouwen gehad. Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Mogguh...

Gaat het een beetje Coe?

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen...

Zo zo Rainz, jij hebt het op-en-neer vandaag!

Zo'n dag had ik gisteren . Ik ben 7 keer met het autootje in de weer geweest...

Geen zin om een lijstje te posten, maar ik begin vandaag met tennis.

Tot laterr lieverrds!
coe lekker geslapen, in ieder geval nog een dikke knuffel

Ik ga vanochtend rustig aan doen, en dan vanmiddag werken. Hoop dat de sneeuw nu ophoudt, anders slaap ik op waarschijnlijk op de groep
Op mijn hyves foto's van dochter als boeremaedje.

Nu de tassen pakken om boodschappen te gaan doen en dochter naar het KDV brengen.
Helleu,

Coetje, nog geslapen, ik hoop het!

Lekker progamma heb je Rainz.

ik ben geloof ik de enige die de sneeuw nog steeds leuk vind hè?!

Ik maak ook geen lijst vandaag, ben onverwachts vrij!

En vanmiddag gaan de mannen de deuren erin hangen.

Ik heb al flink gebeld met werk, wat een fijne collega's heb ik toch.

En nu drink ik mijn espresso op, ga ik me aankleden en ga ik hardlopen!

Zoeb, voor ik het vergeet. Toitoitoi met en voor man morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven