Geen zin in carnaval

10-02-2010 20:15 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier in het zuiden barst zaterdag weer de carnaval los.

Ben ik nu de enige die er geen zin in heeft of zijn er meer mensen die het ook niet zo veel zin hebben in deze drie dolle dagen?
Kom jij ook hier uit de regio mamalelie?
Waar is hier elninjoo?
Laat ik het anders zeggen. Ik ben grootgebracht met het gebak van TO....

Welterusten trouwens. Morgen moet er gewerkt worden, en ik moet eerder weg want in ons dorpje wordt niet gestrooid.
quote:mamalelie schreef op 10 februari 2010 @ 22:35:

Waar is hier elninjoo?je hebt 'n foto geplakt van stabroek, dus ik bedoel die regio
Duh Elninjoo, je gaat me toch niet vertellen dat je hemelsbreed maar 10 kilometer bij mij vandaan woont hè?

Ik heb ook een bloedhekel aan carnaval. Ik kom zelf van boven de sloot en ik verbaas me steeds weer om die achterlijke gladiolen.

Ik moet eigenlijk een zaterdag mee, want man en al mijn vrienden gaan, jaja Marels, carnavallen in Roosendaal en oh het is zo leuk als ik ook mee ga. Ik lees nog een paar dagen hier en dan ben ik er vast van overtuigd dat ik vooral Niet moet gaan.
quote:mamalelie schreef op 10 februari 2010 @ 22:35:

Waar is hier elninjoo?Je bent wel vlak bij mijn woonplaats geweest zag ik hahaha,hier begint het morgen avond al met koerennen,vrijdag een optocht van een school uit deze wijk ,sávonds lopen die zelfde kids die met pa en moe naar de kroeg zijn geweest met hun gezellige bezopen ouders hier door de straten en vanaf maandag t/m dinsdag kan je niet normaal boodschappen doen,rijden de bussen pas vanaf 10.00 smorgens Yeah wat een feest not
hahahaha!!, als ik dit zo lees denk ik ook, djeez ja, wat ga ik eigenlijk voor iets achterlijks doen.

Maar ik ben ook geen die hard carnavalsvierder.

Ga twee avonden, en drink geen druppel alcohol.

Ik ben een nepperd eigenlijk.
Gelukkig duurt het maar 3 dagen Weekendje Amsterdam, uitwaaien op Zandvoort, dagje sauna en het is weer voorbij!

Ik heb een ontzettende hekel aan voetbal en elk EK of WK ontvlucht ik het land voor de volledige duur van het kampioenschap. En dan natuurlijk wel naar een plek waar soccer absoluut niet interessant is.
Mensen kom hier in Engeland wonen!

Hier hebben we geen carnaval, maar Shrove Tuesday, ofwel...

PANNENKOEKENDAG

Lekker met citroensap en suiker (een Engelse gewoonte die ik ben gaan waarderen). Pannenkoekenmix staat hier al weken vooraan de schappen, iedereen eet hier pannenkoeken op shrove tuesday!
Waar duurt het in vredesnaam 3 dagen???
Ik denk diep in Limboland.
quote:iry schreef op 11 februari 2010 @ 00:46:

hahahaha!!, als ik dit zo lees denk ik ook, djeez ja, wat ga ik eigenlijk voor iets achterlijks doen.

Maar ik ben ook geen die hard carnavalsvierder.

Ga twee avonden, en drink geen druppel alcohol.

Ik ben een nepperd eigenlijk.haha Iry... moet ik wel om lachen, kzie het al helemaal voor me. Iry in de polonaise en zich afvragende: 'duurt het nog lang, wanneer mag ik naar huis?'....
Kijk daar heb je je het al Oosvogel.

Ik heb een hekel aan de polonaise

Duik dan ook weg, of kijk zo agressief dat men zich wel twee keer bedenkt om mij er in mee te sleuren, wat zeg ik... een nepperd
Maar heb wel lol hoor

Op mijn manier.
quote:iry schreef op 11 februari 2010 @ 01:13:

Waar duurt het in vredesnaam 3 dagen???

Nou het kan nog langer duren:

In Limburg begint het al op vrijdagmiddag: direct vanuit het werk gaan indrinken. Vervolgens zaterdag, zondag, maandag en dinsdag carnaval vieren en op aswoensdag is er ook nog van alles te doen, maar dan niet meer verkleed. Er moet tenslotte ook nog een dag uitgedronken worden.
Hier heb je al weken van te voren elk weekend bal, maar daar heb je als niet carnavaller geen last van. Dat is tenslotte altijd ergens binnen en de maatschappij ligt er verder niet door stil.

Grappig dat er nog meer mensen in mijn regio blijken te wonen trouwens. Ik woon wel aan de Nederlandse kant van de grens.
Hehehe, grappig is dat he.

Ik geloof niet dat Prada - Elninjoo echt maar tien kilometer is hoor (ik dácht dat het iets verder was) maar het is inderdaad vlak bij elkaar.

Jij blij Pra, dat je mee "mag".... Je mag wel hier komen schuilen hoor

Moet trouwens nu naar de stad, ben benieuwd of ik er nu nog onderuit kan en er niks van hoef te merken. Ik vrees het ergste.

Hier begint het inderdaad, zoals Elninjoo zegt, al op 11-11 en dan regelmatig (elke week, weet ik het) al ergens een bal. Vanaf morgen gaat het helemaal los en ligt de hele stad tot woensdag ergens op zijn gat.... Meh.
668, the neighbour of the Beast
ik geef ook niks om carnaval, gelukkig hoef ik maandag en dinsdag niet te gaan werken (bedrijf is gesloten i.v.m. carnaval) dus ik hoef ook niet door het feestgedruis. Blijf lekker thuis.
quote:duet schreef op 11 februari 2010 @ 07:41:

[...]

Nou het kan nog langer duren:

In Limburg begint het al op vrijdagmiddag: direct vanuit het werk gaan indrinken. Vervolgens zaterdag, zondag, maandag en dinsdag carnaval vieren en op aswoensdag is er ook nog van alles te doen, maar dan niet meer verkleed. Er moet tenslotte ook nog een dag uitgedronken worden.Dat bedoel ik eigenlijk ook MAAR 3 dagen
quote:sylvia86 schreef op 10 februari 2010 @ 20:57:

Nou hier in het midden van Limboland, val je behoorlijk buiten de boot als je niet gaat carnavallen.Remunje??
Ik woon ook in het zonnige zuiden en ik haaaaaaat carnaval :-) .

Daarom vlucht ik samen met mijn vriend en gaan we er een weekend tussen uit naar daar waar geen carnaval gevierd wordt!

Ik wens je dus heel veel sterkte
3 dagen? Het is hier vandaag al begonnen en vanavond gaat het echt los, dus voordat het woensdag weer een normale dag is zijn we bijna een wéék verder!

En inderdaad, alles is dicht, je kan niks anders gaan doen, niet winkelen, of wat dan ook. Vraag me zelfs af of de post wel komt als ik een boek bij bol bestel...

Waarom heb ik geen vliegtickets heb geregeld

(Hoewel het kan nog )
De radio kan niet meer aan, vanochtend begon het al. Morgen mag ik gelukkig nog normaal werken, maar boodschappenheb ik vandaag gehaald. Morgen begint hier namelijk om 19.11 uur de optocht, en dus kom je vanaf een uur of 4 het dorp niet meer in of uit.

Was het maar vast woensdag.
quote:lise schreef op 11 februari 2010 @ 16:47:

3 dagen? Het is hier vandaag al begonnen en vanavond gaat het echt los, dus voordat het woensdag weer een normale dag is zijn we bijna een wéék verder!

En inderdaad, alles is dicht, je kan niks anders gaan doen, niet winkelen, of wat dan ook. Vraag me zelfs af of de post wel komt als ik een boek bij bol bestel...

Waarom heb ik geen vliegtickets heb geregeld

(Hoewel het kan nog )hier ook het feest was al begonnen rond 17.00 misschien wonen wij wel in dezelfde woonplaats waar maandag geen 1 super open is, zelfs appie is dicht,jeez echt waar het leven word gewoon stil gezet omdat het fucking carnaval is,jees arme verpleegkundigen,arme verzorgenden arme politie mensen die wel hun werk kunnen doen en niet alles uit hun handen laten vallen voor een zuip,hoer en snoer feest :puke:
quote:iry schreef op 11 februari 2010 @ 15:48:

[...]

Dat bedoel ik eigenlijk ook MAAR 3 dagen Dat zijn 3 dagen teveel, het is gewoon belachelijk dat letterlijk alles plat gelegd word, denk je dat dat ook gebeurd tijdens de 4daagse in Nijmegen?, dacht het niet hoor daar is alles gewoon open en word er gewoon gewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven