braadzakken.........

donderdag 11 februari 2010 om 15:00
Ik heb een aantal keren de zakjes van de maggi gebruikt en daar de kip best smakelijk in klaar gemaakt(nou je de over dan)
Maar volgens mij moeten er ook losse braadzakken te krijgen zijn.
Ik heb in verschillende supermarkten gekeken oa c1000 en de poiesz.
Iemand een idee?
Lijkt me leuk en lekker om er van alles in te gooien , ook eens ander vlees en groenten en kruiden bv.
groetjes benmamma
Maar volgens mij moeten er ook losse braadzakken te krijgen zijn.
Ik heb in verschillende supermarkten gekeken oa c1000 en de poiesz.
Iemand een idee?
Lijkt me leuk en lekker om er van alles in te gooien , ook eens ander vlees en groenten en kruiden bv.
groetjes benmamma

donderdag 11 februari 2010 om 15:04
quote:Hangmat schreef op 11 februari 2010 @ 15:01:
Ik heb er hier een zooi in de la liggen, ik lees mee of iemand er enig nut mee weet.
Doe wat kip erin, filet, poten, dijen of anders, gooi je favo kruidenmix erbij en eventueel wat groenten, schudden zodat de kruidenmix overal zit, en dan in de oven doen. Kip met bot moet een uur, kip zonder bot vast korter.
Als je er groenten bij doet zou ik voor harde groenten kiezen, wel paprika, niet tomaat dus.
Ik heb er hier een zooi in de la liggen, ik lees mee of iemand er enig nut mee weet.
Doe wat kip erin, filet, poten, dijen of anders, gooi je favo kruidenmix erbij en eventueel wat groenten, schudden zodat de kruidenmix overal zit, en dan in de oven doen. Kip met bot moet een uur, kip zonder bot vast korter.
Als je er groenten bij doet zou ik voor harde groenten kiezen, wel paprika, niet tomaat dus.

donderdag 11 februari 2010 om 15:07
quote:Hangmat schreef op 11 februari 2010 @ 15:06:
Wat een rare naam zeg.. Poiesz, is dat dan Fries ofzo? Fries voor "supermarkt"? en zeg je dan: ik ga even langst de Póó-ies, of Ik ga even langs de Pois ? (is dit off topic? nee toch )
Waar komt de naam Poiesz vandaan en hoe spreek je dit uit?
De naam Poiesz is voor Nederlandse begrippen een merkwaardige naam, echter het is een achternaam en afkomstig uit Duitsland. Bijna twee eeuwen geleden zijn onze voorouders als 'Lapkepoepen' vanuit Duitsland, te weten uit het plaatsje Ibbenbüren naar Nederland gekomen en vandaar heeft de familie zich verspreid over het hele land. In de manier van uitspreken van de naam Poiesz zijn er twee manieren, te weten 'pois' voor alle Nederlanders en 'puis' voor alle inwoners van Sneek en omgeving, echter de schrijfwijze blijft in beide gevallen Poiesz.
Wat een rare naam zeg.. Poiesz, is dat dan Fries ofzo? Fries voor "supermarkt"? en zeg je dan: ik ga even langst de Póó-ies, of Ik ga even langs de Pois ? (is dit off topic? nee toch )
De naam Poiesz is voor Nederlandse begrippen een merkwaardige naam, echter het is een achternaam en afkomstig uit Duitsland. Bijna twee eeuwen geleden zijn onze voorouders als 'Lapkepoepen' vanuit Duitsland, te weten uit het plaatsje Ibbenbüren naar Nederland gekomen en vandaar heeft de familie zich verspreid over het hele land. In de manier van uitspreken van de naam Poiesz zijn er twee manieren, te weten 'pois' voor alle Nederlanders en 'puis' voor alle inwoners van Sneek en omgeving, echter de schrijfwijze blijft in beide gevallen Poiesz.

donderdag 11 februari 2010 om 15:07
quote:Hangmat schreef op 11 februari 2010 @ 15:06:
Wat een rare naam zeg.. Poiesz, is dat dan Fries ofzo? Fries voor "supermarkt"? en zeg je dan: ik ga even langst de Póó-ies, of Ik ga even langs de Pois ? (is dit off topic? nee toch )Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het een spelfaut betrof, maar kon er nog steeds niets zinnigs van maken. Ben ook wel benieuwd hoe je het uitspreekt nu.
Wat een rare naam zeg.. Poiesz, is dat dan Fries ofzo? Fries voor "supermarkt"? en zeg je dan: ik ga even langst de Póó-ies, of Ik ga even langs de Pois ? (is dit off topic? nee toch )Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het een spelfaut betrof, maar kon er nog steeds niets zinnigs van maken. Ben ook wel benieuwd hoe je het uitspreekt nu.
donderdag 11 februari 2010 om 15:08
quote:benmamma schreef op 11 februari 2010 @ 15:05:
Hangmat.............
recepten vroeg ik ook niet speciaal om ik vroeg waar je ze kunt kopen...........
en ik wist niet dat je alleen een vraag mag stellen als je eerst gegoogeld hebt O, zo bedoelde ik het niet hoor, ben gewoon zo blij dat google bestaat. Het verlicht mijn bestaan... ben ook blij dat ik nu weet wat ik met mijn braadzakken ga doen
Hangmat.............
recepten vroeg ik ook niet speciaal om ik vroeg waar je ze kunt kopen...........
en ik wist niet dat je alleen een vraag mag stellen als je eerst gegoogeld hebt O, zo bedoelde ik het niet hoor, ben gewoon zo blij dat google bestaat. Het verlicht mijn bestaan... ben ook blij dat ik nu weet wat ik met mijn braadzakken ga doen

donderdag 11 februari 2010 om 15:09
quote:Kabouter23 schreef op 11 februari 2010 @ 15:07:
[...]
Jeetje jij betn snel met de verklaring!!!
maar klopt wel helemaal
En hier zeggen we .we gaan ff naard e pois.........
Ik vind het ook exotische klinken dan het is.....
[...]
Jeetje jij betn snel met de verklaring!!!
maar klopt wel helemaal
En hier zeggen we .we gaan ff naard e pois.........
Ik vind het ook exotische klinken dan het is.....

donderdag 11 februari 2010 om 15:12
quote:Hangmat schreef op 11 februari 2010 @ 15:08:
[...]
O, zo bedoelde ik het niet hoor, ben gewoon zo blij dat google bestaat. Het verlicht mijn bestaan... ben ook blij dat ik nu weet wat ik met mijn braadzakken ga doen
Kwam er van mij uit ook iets te kattig uit
Ben lbij dat jij ook blij bent........
Ik ga zaterdag ff bij AH kijken
[...]
O, zo bedoelde ik het niet hoor, ben gewoon zo blij dat google bestaat. Het verlicht mijn bestaan... ben ook blij dat ik nu weet wat ik met mijn braadzakken ga doen

Kwam er van mij uit ook iets te kattig uit
Ben lbij dat jij ook blij bent........
Ik ga zaterdag ff bij AH kijken

donderdag 11 februari 2010 om 15:13
quote:Kabouter23 schreef op 11 februari 2010 @ 15:11:
Maarre is het echt zo simpel? Of moet ik het vergelijken met spaghetti maken
wahahaha jij bent echt zo grappig!!!!!
Ja als je dit verpest............dan krijg je van mij een kookles aangeboden.......
Is echt heel makkelijk.
en lekker en best gezond want bijna geen vet.
Maarre is het echt zo simpel? Of moet ik het vergelijken met spaghetti maken
wahahaha jij bent echt zo grappig!!!!!
Ja als je dit verpest............dan krijg je van mij een kookles aangeboden.......
Is echt heel makkelijk.
en lekker en best gezond want bijna geen vet.

donderdag 11 februari 2010 om 15:14
donderdag 11 februari 2010 om 15:14
donderdag 11 februari 2010 om 15:15