Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Dat geloof ik graag!!!! Nou hier in hoge Noorden is het nog steeds wit en t sneeuwt ook nog steeds :-((( Enne te laat en toch de eerste hoe doe je dat

T gaat goed met mijn hand, kan iig weer behoorlijk met 10 vingers typen, heb mijn nagels gelakt vandaag (tja vervelen he) en dat ging goed. Kan alleen nog niet "grijpen". Dus jammer voor EM hahahaha nee hoor geintje.
quote:Viva Angel5 schreef op 09 februari 2010 @ 16:19:

[...]

Ja zeg! Jij begon hoor!

Leuk, Angeltje met humor! Altijd afwachten wie je voor je hebt, maar deze is gezellig. Gezellige hotemetoot, nummer 5.

Eef, stouterd!!! Nog gefeliciteerd met je dochter!

Ben nog druk met bronchitis, heb een aantal nachten niet kunnen slapen i.v.m. hoest. Maakte me ook zorgen om buik (last) en heb tussendoor even hartje gehoord. Alles goed gelukkig en aan de medicatie.

Testen ben ik nog over aan het nadenken... Kan geen besluit nemen. Lastig hoor.
Naar Compu! Heb je dat al lang?

Toen ik stopte met roken vertelde de ha dat ik ws wel last zou krijgen van veel hoesten en meer last van de keel.

Maar niet echt gehad gelukkig.

Ik heb onze vakantie uitgezocht,echt leuk geslaagd.

J heeft zn auto besteld.

Allebei Ibiza dus! Zowel Seat als vakantie

Hardstikke mooi!! Een nieuwe die zo heerlijk ruikt? Wanneer halen jullie 'm op?

Ben je er al eens geweest? Huisje of hotel?

Ik heb het nu ruim een week, virusje. Maar wel erg irri, vanwege niet slapen.
Ja,helemaal nieuw! Wel lease hoor,van de zaak maar geeft niet

Ik mag niet meer met zn 'oude' rijden,we hebben iets teveel km's en geen zin in bijbetalen

We zijn er nog nooit geweest en willen graag voor we oud en verschrompeld zijn

Hier is het:

Ik voel me een beetje lamgeslagen door de kou,op mn werk is het niet warm te stoken dus een aantal lagen kleding aan enzo...Ik ga zo een warme douche nemen en dan lekker onder de wol,beetje tv kijken nog!
Lekker, doe je goed!

Ziet er nu wel heel aantrekkelijk uit, die foto.

Geef Mokkie (o.a.) een enkele reis met haar gezin.

De foto's zijn natuurlijk wel heel mooi gemaakt altijd he...

Ja,ik zou jullie allemaal de reis wel gunnen,beetje zon.Maar het is mijn kado

Ik las net van de meeting,wel jammer dat het nu niet door kan gaan

Ik ben weg ,truste!
Hebben jullie nog geen beslissing genomen, Compu? Moeilijk, kan ik me voorstellen. Moet je nog voor een bepaalde week die testen laten doen?

Bahbahbah, alweer sneeuw! Het was best glad op de terugweg, vanmorgen lag er nog niets hier.

Fijn dat het goed gaat met je hand, Eef.

Wat naar, Compu, bronchitis, heb je ook koorts? Je hebt wel medicijnen gekregen dus? Fijn dat je nog even het hartje kon luisteren tussendoor, is altijd weer geruststellend he.

Haha, Luni, ik wilde net vragen waar je heen gaat op vakantie, maar ik zie het al. Lekker hoor. Wanneer haan jullie?

Mooie auto! Ook in die kleur?

Wat is er met de meeting? Ff lezen op hyves...
He, wat jammer dat het niet door kan gaan. Hopelijk hebben we snel een nieuwe datum!
En jaaaaaaaaa de nieuwe data staat op h. )

Ik geloof dat je EM de hand kunt schudden Compu, hij heeft ook last van bronchites. En mss net iets erg nu want hij is met roken gestopt, dus hoest hij daarom mss iets meer. Ik heb trouwens een hoestdrank van natterman gehaald speciaal voor bronchites Compu. Weet alleen niet of je het mag gebruiken.

Och Luni geweldig kado zeg naar Ibiza!!! Zeker nu een geweldig vooruitzicht, want buiten is het nog steeds wit hoor. En de auto ook geweldig wanneer?

vandaag ff naar de markt. Daarna sportschool.
Ik ga maar even naar dok, die moet maar eens kijken naar de longetjes en advies geven. Heb weer de hele nacht liggen blaffen. CG is uitbesteed voor een dag.
Goeiemorgen

Goed idee Compu,hopelijk kan ie je wat verlichtends geven,lijkt me erg naar!!

Doet het erg zeer ook of alleen veel hoesten?

Wat doe je op de sportschool Eef?

Ik ben de hele week nog niet geweest,morgen weer en zaterdag

Vorige week was ik er 4x Dus gemiddeld toch wel 3x pw dan!

We gaan de eerste week van Juni!! De auto komt eind April,denk ik?? En in die kleur idd

Het is weer zo koud hier op mn werk,heb zo'n klein kacheltje gepakt en zit er tegenaan gekleefd, bwvs
Hoe was het bij de dokter, Compu?
Goedenmorgen :-))))

Compu hoest, en hoe was t bij de dokter?

Gister niet getraind, kwam wat tussen...uh hoezo Luni wat doe ik op de sportschool??? trainen natuurlich hahahahaha Op dit moment cardio, vanwege mijn hand en ja ja ongeveer 3 x per week. We hebben een gezinsabo, zeer voordelig de prijs van 2 voor 5 personen.

Vandaag boodschapjes en 's avonds naar Mirre ff repeteren :-)))
Grrr, heb ruzie met de printer, papier blijft hangen en ik kan niet vinden waar

*note to self: geen goedkoop printpapier meer kopen!*
Printjes zijn eruit, nu eerst even een broodje eten.
Luni kan nog niet dr'op????

printer doet t weer Juultje :-))))

Ik kom net uit bed (gaap) was nog zo moe vanmiddag.....
Ja,ik mag weer van Viva

Vanmorgen was ik sporten en daarna zou ik weer zo'n huidbehandeling hebben; microdermabrasie maar het apparaat was defect. Jammer dat ze er zelf net voor mn afspraak achter kwam,als ik het eerder had geweten had ik,uiteraard, mn saunaspullen meegenomen en daar gaan relaxen.

Nu ben ik naar Aldi gegaan,vast brood besteld bij de bakker voor het feest,een loper (tapijt) gekocht voor in huis,voor J een goeie slaapmat gekocht voor zn motorvakantie en naar de drogist geweest voor wat spullen.

Goed bezig,al zeg ik het zelf

Ik ben naar een woonblvd 15 km verderop geweest en mezelf getrakteerd op een patatje met in de zon.Het was heerlijk,zowel de frietjes als de zon.

Juultje,wij proberen op mn werk ook weleens goedkoop papier,soms pakt ie weleens 2 blaadjes tegelijk idd,maar de 2e keer 'pakt'het niet meer,maar frommelt het.

De besparing vaak niet waard

Bevalt het werken zo?

Lekker he Eef,zo'n middagdutje?
Goeieavond

Compu, wat naar bronchitis. Kun je zeker nu niet gebruiken

Hoe gaat het met je hand Eef?

Hier weer een druk weekje gehad.

Wat is het koud weer he?

Luni, ziet er geweldig uit, Ibiza. Kunnen we daar niet de meeting organiseren?
Met zn allen in de auto bedoel je?

Ik ben gaar,heb echt veel gedaan en mis mn relax in de sauna.morgen ga ik echt!

We willen in elk geval 1x uit op Ibiza,er draaien daar ook veel NL dj's...beetje stom om dan helemaal daar te zijn en naar een avond van bijv tiesto te gaan...

Veel hebben hun eigen clubavond. We moeten nog even kijken hoe of wat. Mn nichtje van Texel past op Jim en het huis,veilig gevoel

Mok,hoe issie bij jou?
Goeiemorgen
Idem....

Wat een rust hier!
Morgen, helemaal niet stom hoor om op Ibiza naar Tiesto te gaan juist leuk toch.

Vandaag niets bijzonders van plan, kids liggen nog boven, EM doet alvast de broodjes in de oven. Worden ze vast wel wakker van

BTW bij jullie ook WEER alles wit?
Nou,we vallen met onze neus in de boter geloof ik,alle clubs hebben openingsparty's die week Dan komt het neusje van de zalm draaien!

Ik ben zo goed als klaar met voorbereiden voor mn feest.Niet lullig bedoeld maar het is maar goed dat niet iedereen kan,had een beetje teveel mensen uitgenodigd...met het oog op afzeggingen hoor!

J is nog meest zenuwachtig en ik krijg het af en toe op mn heupen van hem.Opmerkingen als"Als je maar niet nog meer mensen uitnodigt"en "Hopelijk gaat het niet nog méér sneeuwen" Er is me toch weer een pak gevallen vanmorgen! Maar wat nu ligt is vrijdag wel weg en anders schuif ik het de poort in

Hij heeft wel een beetje gelijk want ik had bijna nog een stel buren uitgenodigd

De buren hiernaast hebben sinds gisteren een baby,ze hadden al een dochtertje van net 4. En nu weer een meisje,erg leuk.

Ongelooflijk maar de oudste is op 12 Febr jarig,de baby is gisteren geboren,rond 1 uur 's nachts,bijna op dezelfde dag dus....

Ze zullen alleen niet blij zijn zaterdag denk ik,jammer dan ..het is ook weleens andersom.

Ik heb hier opgeruimd en gepoetst.Alles weer aan kant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven