Kletsgroepje LIIII
zaterdag 6 februari 2010 om 11:29
Morgen,
Ik heb de hele nacht gehoest en amper geslapen. Vanmorgen gelijk naar de drogist gegaan en nu maar hopen dat het een paardenmiddeltje is.
Natuurlijk Mokkie, Zeeland. Zou het bijna vergeten. Welk plaatsje is het? Mooie beelden. Waren de opnamen van de zomer of al eerder?
Zeg..ik had ook een zon geplaatst hoor. Luni heeft het idee onbewust van mij overgenomen.
Ik heb de hele nacht gehoest en amper geslapen. Vanmorgen gelijk naar de drogist gegaan en nu maar hopen dat het een paardenmiddeltje is.
Natuurlijk Mokkie, Zeeland. Zou het bijna vergeten. Welk plaatsje is het? Mooie beelden. Waren de opnamen van de zomer of al eerder?
Zeg..ik had ook een zon geplaatst hoor. Luni heeft het idee onbewust van mij overgenomen.
zaterdag 6 februari 2010 om 12:01
Ik wist het niet Compu!! We hadden wel door dat Mok het nodig had in elk geval
Ik heb jouw zon ook niet gezien
Balen dat je ziek bent
Wij hebben relaxdag,zometeen de meest noodzakelijke dingen opruimen(stofzuigen,badkamer ,wc's) en dan misschien even een stukje fietsen.Hoewel het allerminst aanlokkelijk is om naar buiten te gaan.Grauw en grijs!
Ik heb jouw zon ook niet gezien
Balen dat je ziek bent
Wij hebben relaxdag,zometeen de meest noodzakelijke dingen opruimen(stofzuigen,badkamer ,wc's) en dan misschien even een stukje fietsen.Hoewel het allerminst aanlokkelijk is om naar buiten te gaan.Grauw en grijs!
zaterdag 6 februari 2010 om 21:07
Ik ben er blijkbaar nogal duidelijk in, dat ik de zon mis
Vanmorgen zei MV; voor je het uit het raam kijkt wil ik even afspreken dat we ons hierdoor niet gaan laten kisten. We maken er een fijne dag van.
En toen keek ik het raam uit en zag ik; mist..... en het werd niet lichter dan dat de hele dag.
Maar de afspraak hielp wel. Wel goed om je er even bewust van te zijn dat je zelf ook kan kiezen je niet gek te laten maken. Of zoiets... Niet dat dat altijd helpt natuurlijk.
Compu, de opnamen waren in Dreischor, vlakbij Zierikzee. Annie kwam uit Kapelle, maar daar mochten ze niet opnemen (erg geroformeerd dorp)
En de titel.... Kletsgroepje zoekt wanhopig naar de zomer....
Vanmorgen zei MV; voor je het uit het raam kijkt wil ik even afspreken dat we ons hierdoor niet gaan laten kisten. We maken er een fijne dag van.
En toen keek ik het raam uit en zag ik; mist..... en het werd niet lichter dan dat de hele dag.
Maar de afspraak hielp wel. Wel goed om je er even bewust van te zijn dat je zelf ook kan kiezen je niet gek te laten maken. Of zoiets... Niet dat dat altijd helpt natuurlijk.
Compu, de opnamen waren in Dreischor, vlakbij Zierikzee. Annie kwam uit Kapelle, maar daar mochten ze niet opnemen (erg geroformeerd dorp)
En de titel.... Kletsgroepje zoekt wanhopig naar de zomer....
zaterdag 6 februari 2010 om 21:13
Kletsgroepje is nu wel klaar met de winter!
(we roepen hier al weken dat we er klaar mee zijn, JD neemt het ook al over )
Kletsgroepje heeft zon nodig
Eef, wat erg van je schoonzus
Bijlezen doe ik morgen even verder, beetje moe ga lekker bankhangen..
(we roepen hier al weken dat we er klaar mee zijn, JD neemt het ook al over )
Kletsgroepje heeft zon nodig
Eef, wat erg van je schoonzus
Bijlezen doe ik morgen even verder, beetje moe ga lekker bankhangen..
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zondag 7 februari 2010 om 10:57
zondag 7 februari 2010 om 18:54
zondag 7 februari 2010 om 19:43
Ik heb het niet als zodanig meegekregen Mok
"zoek de zon" is een beetje achterhaald als het midzomer is denk ik
Lekker he,ff eruit!!
Wij zijn vandaag,jaja het moet niet gekker worden, op de fiets naar de sportschool gegaan,gesport en toen via een omweg weer terug
J voorop met een mopperende ik erachteraan
Ik wilde niet omfietsen
"zoek de zon" is een beetje achterhaald als het midzomer is denk ik
Lekker he,ff eruit!!
Wij zijn vandaag,jaja het moet niet gekker worden, op de fiets naar de sportschool gegaan,gesport en toen via een omweg weer terug
J voorop met een mopperende ik erachteraan
Ik wilde niet omfietsen
maandag 8 februari 2010 om 15:37
Hallo,
Wat lief dat je zo'n respect hebt voor je schoonzus, Eef. Dat moet haar steunen. Jullie hebben gelukkig een goede familieband!
Kouhoud buiten zeg!!! Was ik even niet op bedacht. Beginnen weer weer van voren af aan??
Kletsgroepje met cijfers (LIIII toch?) is o.k. Gaat iedereen ermee akkoord? Zoja, dan mail ik de hotemetoot.
Wat lief dat je zo'n respect hebt voor je schoonzus, Eef. Dat moet haar steunen. Jullie hebben gelukkig een goede familieband!
Kouhoud buiten zeg!!! Was ik even niet op bedacht. Beginnen weer weer van voren af aan??
Kletsgroepje met cijfers (LIIII toch?) is o.k. Gaat iedereen ermee akkoord? Zoja, dan mail ik de hotemetoot.
maandag 8 februari 2010 om 15:58
Ja hoor doe maar ik vind t goed hoor Compu
))
Goed zo Luni, om dat te zeggen tegen je collega, is ook niet leuk toch om de maandag zo te beginnen.
Vandaag ff met mijn oudste de stad in geweest, afgelopen zaterdag vierde ze haar verjaardag (morgen is ze jarig)en ze had douglas bonnen gekregen, en natuurlijk vandaag ingewisseld
))
O ja helemaal vergeten te melden, hebben jullie x-factor gezien? De zoon van mijn vriendin doet ook mee, ze zijn bad-boyz en een leuk weetje, ze weten deze week of ze door gaan naar de live show. Maar natuurlijk mag ik t niet verder vertellen hahahaha.
Goed zo Luni, om dat te zeggen tegen je collega, is ook niet leuk toch om de maandag zo te beginnen.
Vandaag ff met mijn oudste de stad in geweest, afgelopen zaterdag vierde ze haar verjaardag (morgen is ze jarig)en ze had douglas bonnen gekregen, en natuurlijk vandaag ingewisseld
O ja helemaal vergeten te melden, hebben jullie x-factor gezien? De zoon van mijn vriendin doet ook mee, ze zijn bad-boyz en een leuk weetje, ze weten deze week of ze door gaan naar de live show. Maar natuurlijk mag ik t niet verder vertellen hahahaha.
dinsdag 9 februari 2010 om 08:17
Hiep hoera dochterlief alweer 26 jaar!!!! we hadden t natuurlijk al zaterdag gevierd maar nu is ze echt jarig:-)))
Zielig EM ligt nu op bed, weet niet wat t is hoesten, koud enzo
(
Vandaag maar proberen wat op te ruimen, zover t lukt. Ik moet wel zeggen dat het me beter af gaat dan de eerste keer met 1 hand.
nog een fijne dag
)
Zielig EM ligt nu op bed, weet niet wat t is hoesten, koud enzo
Vandaag maar proberen wat op te ruimen, zover t lukt. Ik moet wel zeggen dat het me beter af gaat dan de eerste keer met 1 hand.
nog een fijne dag
dinsdag 9 februari 2010 om 11:00
Gefeliciteerd met je dochter, Eef! En beterschap voor EM.
Ik was gisteren ook niet op de kou bedacht, bah, ik heb het er helemaal mee gehad!.
Compu, heb je nu alle onderzoeken en testen gehad en overal de uitslag van?
JD heeft een vriendinnetje van het kdv te spelen, erg leuk. Haar moeder is even geweest, maar is nu naar huis, vriendinnetje wilde graag alleen hier spelen. Ze komt straks ook bij haar in de klas, hebben we speciaal gevraagd.
Ik was gisteren ook niet op de kou bedacht, bah, ik heb het er helemaal mee gehad!.
Compu, heb je nu alle onderzoeken en testen gehad en overal de uitslag van?
JD heeft een vriendinnetje van het kdv te spelen, erg leuk. Haar moeder is even geweest, maar is nu naar huis, vriendinnetje wilde graag alleen hier spelen. Ze komt straks ook bij haar in de klas, hebben we speciaal gevraagd.
dinsdag 9 februari 2010 om 15:57
Haha, ja, ook gek van rose enzo. Zo lief, toen ze wegging werd er uitgebreid geknuffeld en gekust. Was ook wel gezellig, samen eten met 2 (bijna) kleuters. Tijdens het eten kwam de glazenwasser de ramen wassen, hij heeft volgens mij extra hard zijn best gedaan, hij werd goed in de gaten gehouden door 2 kleine meisjes
woensdag 10 februari 2010 om 07:16
Morgen
) ik lach wel maar ben niet blij t is weer heeeeel koud.
Wat gezellig gister Juultje met die 2 peutermeiden, er zullen nog veel van die dagen komen
)
Weet je idd al meer Compu? Sorry ik dacht dat je het al had gehad.
EM nog steeds ziek, het hoesten is vooral erg, ik ga proberen of t lukt met autorijden, dan toch maar naar de apotheek.
Wat gezellig gister Juultje met die 2 peutermeiden, er zullen nog veel van die dagen komen
Weet je idd al meer Compu? Sorry ik dacht dat je het al had gehad.
EM nog steeds ziek, het hoesten is vooral erg, ik ga proberen of t lukt met autorijden, dan toch maar naar de apotheek.