Voetballiefhebbers hier?

09-02-2010 18:59 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie voetbal leuk?
quote:Hemera schreef op 13 februari 2010 @ 14:18:

Wat naar! Jullie zijn allemaal tegen Ajax!! Boehoe.

Ik hoop dat ze winnen, uiteraard.

Hoop ook dat Twente verliest(zijn de tik van Ajax natuurlijk nog niet kwijt) en PSV ook(spelen slecht).Ik niet, ik niet!! Ik zit strakjes voor de tv AJAX te blèren hoor (en vooral eigenlijk alleen naar Suarez te kijken .. )
Ik kijk niet alleen voor Suarez. Vind zelfs dat hij nogal overschat wordt Denk wel dat ik straks maar een helft mee ga krijgen van Ajax daarna ga ik echt naar de OS kijken.
Twente punten laten liggen? Zijn jullie helemaal belatafeld?

De gloeilampen en 020 moeten op hun bek!
Yas, wij gaan hier in 020 al vaak genoeg op ons bek. Vanavond even niet, alsjeblieft.
Jullie hebben ons vorige week ingemaakt. Dat kwam omdat wij niet konden scoren, steeds net naast. Als ie erin was gegaan, dan had je een hele andere wedstrijd gehad en waren wij naar huis gegaan met 3 punten,
Haha, ja. We hebben jullie vorige week ingemaakt Fijn om op te schrijven, blijft het.

Die Perez was vorige week wel heel dom. Wel twee, drie keer. En van der Wiel was fantastisch. Halleluia voor de jongen zeg.
[
[
Ik kom uit omgeving Amsterdam, dan heb je ook weinig keus :-D

Toen ik in groep 5 zat wonnen we de Champions League, daarna was ik helemaal verkocht. Niet kapot te krijgen die Ajaxliefde, zelfs niet na de afgelopen jaren.

Eindhoven. De voetbalhoofdstad van Nederland. Het doet gewoon pijn.
quote:Zoomix schreef op 13 februari 2010 @ 16:55:

[...]

Ik niet, ik niet!! Ik zit strakjes voor de tv AJAX te blèren hoor (en vooral eigenlijk alleen naar Suarez te kijken .. )Zoomix loves Suarex Bler ze!
quote:Hemera schreef op 13 februari 2010 @ 17:27:

Eindhoven. De voetbalhoofdstad van Nederland. Het doet gewoon pijn.

Helemaal eens. Enge gloeilampen

En mijn man is voor 010, die krijgt het woord Ajax niet eens over zijn lippen, dat snap je.
quote:yasmijn schreef op 13 februari 2010 @ 17:11:

Twente punten laten liggen? Zijn jullie helemaal belatafeld?

De gloeilampen en 020 moeten op hun bek!

Correctie, 020 moet op zijn bek.

En ik hoop toch echt dat ik belatafeld ben
Dus dat gaat wat worden hier thuis, 010 tegen Twente voor de beker
Ja, de loting van de beker. Dat was goed nieuws.
quote:yasmijn schreef op 13 februari 2010 @ 17:32:

[...]

Helemaal eens. Enge gloeilampen

En mijn man is voor 010, die krijgt het woord Ajax niet eens over zijn lippen, dat snap je. Nou ik er over nadenk vind ik mezelf eigenlijk wel een schattig
quote:yasmijn schreef op 13 februari 2010 @ 17:33:

Dus dat gaat wat worden hier thuis, 010 tegen Twente voor de beker Oorlog in Huize Yasmijn Ieder in een hoek van de bank met eigen bakje chip?
[
quote:prulleke schreef op 13 februari 2010 @ 17:38:

[...]

Oorlog in Huize Yasmijn Ieder in een hoek van de bank met eigen bakje chip?
(Overigens zal ik hier alleen maar te vinden zijn als Ajax wint, want ik kan erg slecht tegen mijn verlies )
/
Ja, waar kwam dat Feyenoord zo ineens vandaan? En waar is het gebleven?

Die avond. Zucht. Toen hadden wij die verlenging. Met 11 tegen 9. Manmanman. Toen was ik oook niet echt blij, zelfs niet toen we wonnen.
Bekerwedstrijden blijven dan ook aparte wedstrijden. Zeker tegen amateurs kan dat rare situaties opleveren. Ik vind het altijd jammer als de zg topclubs er vroeg uitvliegen omdat ze tegen elkaar moeten, terwijl anderen dan nog tegen amateurs loten.

Maar Feyenoord had die avond in Eindhoven iets gegeten waardoor ze zichzelf niet waren... Want idd nu is dat weer uitgewerkt gezien de laatste prestaties. Ik zie Twente van ze winnen in de beker.
quote:prulleke schreef op 13 februari 2010 @ 18:20:

. Ik zie Twente van ze winnen in de beker.

Uiteraard wint Twente van 010. Geen discussie over mogelijk.

En Twente staat met 1-0 achter in Arnhem.
Ah die smiechten scoren natuurlijk net weer. Net nu ik hoop kreeg. Nu even bidden en smeken dat het dan op zn minst gelijk blijft.
Jahoor. Voorspelbaar, dat FCTwente.

92ste minuut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven