Voetballiefhebbers hier?
zaterdag 13 februari 2010 om 16:55
quote:Hemera schreef op 13 februari 2010 @ 14:18:
Wat naar! Jullie zijn allemaal tegen Ajax!! Boehoe.
Ik hoop dat ze winnen, uiteraard.
Hoop ook dat Twente verliest(zijn de tik van Ajax natuurlijk nog niet kwijt) en PSV ook(spelen slecht).Ik niet, ik niet!! Ik zit strakjes voor de tv AJAX te blèren hoor (en vooral eigenlijk alleen naar Suarez te kijken .. )
Wat naar! Jullie zijn allemaal tegen Ajax!! Boehoe.
Ik hoop dat ze winnen, uiteraard.
Hoop ook dat Twente verliest(zijn de tik van Ajax natuurlijk nog niet kwijt) en PSV ook(spelen slecht).Ik niet, ik niet!! Ik zit strakjes voor de tv AJAX te blèren hoor (en vooral eigenlijk alleen naar Suarez te kijken .. )
zaterdag 13 februari 2010 om 17:27
zaterdag 13 februari 2010 om 17:36
zaterdag 13 februari 2010 om 18:20
Bekerwedstrijden blijven dan ook aparte wedstrijden. Zeker tegen amateurs kan dat rare situaties opleveren. Ik vind het altijd jammer als de zg topclubs er vroeg uitvliegen omdat ze tegen elkaar moeten, terwijl anderen dan nog tegen amateurs loten.
Maar Feyenoord had die avond in Eindhoven iets gegeten waardoor ze zichzelf niet waren... Want idd nu is dat weer uitgewerkt gezien de laatste prestaties. Ik zie Twente van ze winnen in de beker.
Maar Feyenoord had die avond in Eindhoven iets gegeten waardoor ze zichzelf niet waren... Want idd nu is dat weer uitgewerkt gezien de laatste prestaties. Ik zie Twente van ze winnen in de beker.