FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Ik heb besloten dat Moshje in zijn wiegje moet slapen nu. Hij is het er niet mee eens. Nog een keer proberen met aaitje en speentje en anders maar niet.

En ik háát mijn hond op dit moment. Aandachtsorgel.
Dochter logeert bij zoon en vindt het eng... Pffft, gaat dat ooit nog over. Zij wordt anders vrees ik het kind dat niet op schoolreis meegaat vanwege heimwee. En die gekke Kiloknaller aait haar over haar rug en zegt "als je wil dan mag je me roepen hoor, dan kom ik bij je liggen". De schat. Sja, een hele verdieping hoger. Het is wat.

Pebb, zag op Twitter dat er mensen uit Friesland waren in jullie winkel. Zo grappig! En blijf me ook verbazen dat mensen niet gewoon iets bestellen en laten verzenden. Is toch veel goedkoper zou je denken, want een tank benzine kost ook niet niets. Maar kan me ook wel weer voorstellen dat je ook echt wilt zien wat je koopt.
En succes met Moshje. Hier sliep BNJMN echt vanaf het begin al op eigen kamer, de avonden waren echt al meteen voor onszelf, maar doorslapen, dat deed hij dan weer niet (het eerste jaar....) .
Er waren geen pompoenen meer, balen.

Ben heel benieuwd hoe het zwemmen gegaan is van Dim!

Die arme dochter Lien. Lijkt me wel iets om met de psych te bespreken? Of ga je daar niet meer heen? (Al was ik ook wel een schijterd vroeger hoor, had ook altijd heimwee, en dat is best wel goed gekomen. Ik zag door die heimwee wel op tegen schoolkamp, maar dat viel alles mee ).

Vanmiddag zijn we even in het bos gaan wandelen, maar jemig, wat was het koud. Snel weer terug gegaan want Knorrie liep niet door, en in de wagen was het voor hem toch ook wel koud. Zagen wel allemaal dode karpers in het bevroren water, apart.

Harrie moet optreden zo, ik hoop dat het druk wordt want dan krijgt hij betaald. Mooie regeling .
Is het een optreden in een openbare gelegenheid dan, Morrie?

Hier slapen KW en BRS ook bij elkaar. Op de kamer van KW. Allebei de matrassen op de grond onder de hoogslaper. Lekker knus

Ze slapen alleen nog niet. Ze hebben net de bakken met Lego beneden gehaald voor als ze morgenochtend wakker worden zodat 'wij uit kunnen slapen'. De schatten.

Vanmiddag met de kinderen naar een binnenspeeltuin geweest. Held ben ik hé? Was echt heel leuk! Wat is BRS ook ineens groot.

Slaapt Moshje al, Pebbles?

Morrie, ik ben echt heel blij met de Lodger. Ik gebruik hem in de Maxi Cosi en ZCHT heeft het (met het jasje van Peb) heel lekker warm.

Gaan jullie ook schaatsen kijken?
Ik vroeg me al af of het gelukt was om hem in de MC te krijgen Wind. Maar wel dus, fijn!

Ik ga geen schaatsen kijken, althans, niet vannacht.

En het is een optreden in een opbare gelegenheid inderdaad, bij een vriend van Harrie. Hij treedt daar wel vaker op en krijgt dan (wat) betaald als er genoeg opbrengst is. Maar aangezien we hier nu al ongeveer 3 weken op 1 ww uitkering leven is het wel handig als er ergens nog wat geld vandaan komt, anders dan mijn spaarrekening .

Kan me voorstellen dat je Bries ineens heel groot vindt nu je er een baby bij hebt.
O wacht, schaatsen is niet vannacht maar nu....

Ik weet niet hoor, op de een of andere manier heb ik geen overzicht van wat wanneer komt deze OS. Had er zelfs al een topic over geopend maar ook daar kreeg ik geen goede tips. Ik wil gewoon 1 overzichtje voor op de koelkast waarop staat wat wanneer uitgezonden wordt.....
Vannacht kwam ZCHT om 03.00 uur voor een voeding dus ik heb de opening gezien

En we zitten nu schaatsen te kijken. Ben benieuwd of Sven het waar kan gaan maken, want we zitten er wel boven op met z'n allen. Zou niet graag in zijn schoenen staan zeg. Zou wat zijn als Bob de Jong goud pakt

Kun je niet op teletekst kijken voor de programmering?

Ik hoop voor jullie dat hij de tent vol zingt, Morrie!
Ja maar dat is niet handig, ik wil gewoon een schema voor de hele OS wat ik op de koelkast kan hangen .

Schorrie is ook helemaal into de OS. Zo leuk, hij wordt groot. Ze hebben een project erover op school en van de week kwam hij thuis: Ik heb een vliegtuig gemaakt voor de sporters.

Merk dan dat ze door dit soort dingen ook echt een grotere woordenschat creeren want sporters had ik hem nooit eerder horen zeggen. En Vancouver, dat dat in Canada ligt, weet hij nu ook. En SVancouver, dat dat over ene Sven gaat .

Gisteravond heb ik schansspringen op de laptop gekeken met hem, hij gezellig op schoot steeds aan mij vragend uit welk land ze komen en hoe ver ze gesprongen hebben.
Moest je niet huilen Wind? Ik zag de opening vanochtend, ook weer op de laptop, en was enorm ontroerd door Rogge die de taak had om ons te vertellen over de Georgier, zoals hij het zelf zei . Schorrie zat me maar bevreemd aan te kijken merkte ik.
Ja, ik moest erg huilen en was verbaasd dat de Georgiers zelf niet huilden toen ze het stadion in kwamen en iedereen ging staan voor ze.

KW kijkt ook mee en vraagt steeds wanneer Sonic nu komt
Hahaha, die KW, kan het me wel voorstellen .

Alleen die oudere mannen huilden, die anderen niet, dat viel mij ook op.

Maar het lijkt me ook een rare gewaarwording, misschien beseften ze het niet. Of misschien kenden ze hem niet goed.
Alsof wij hem wel kenden. En wij huilden ook .
Moet je na gaan

Inderdaad die oudere man (linsachter) die had wel tranen in zijn ogen. Het viel me op dat ze zo nuchter keken. Ik vroeg me af of ik überhaupt in staat zou zijn nog naar zo'n feestelijke opening te gaan. Die jongen was pas 21 jaar. Verschrikkelijk.... hij is gewoon gelanceerd.
Het lijkt me al naar als je de Nederlandse Equipe bent, en daar dan leuk met die vlag moet gaan zwaaien enzo, terwijl er net iemand dood is gegaan. Maar ik had niet het idee dat iemand er moeite mee had. Het zou het voor mij wel overschaduwen en ik zou me geloof ik wel een beetje inhouden.

Maar ja, zij leven er al jaren naar toe.

Tot hoe laat gaat die schaatsen duren????
Nou, dat had ik ook! Een beetje meer ingetogen had wel op zijn plaats geweest. Er is niet eens een minuut stilte geweest (toch?).

Later bedacht ik me dat het toch over het algemeen individuele sporters zijn die daar voor hun eigen rit/wedstrijd etc. zijn en dus de knop omzetten en zich richten op die prestatie. Denk niet dat we dat kunnen voorstellen. Blijft dat ik het egoïstisch vind. Alsof de spelen heiliger zijn dan een mensenleven.

We zitten nu in rit 8 en Sven Kramer zit in rit 11 en er zijn er totaal 14. Een rit duurt ongeveer 6 minuten dus 6 ritten maal 6.30 minuten is ongeveer 40 minuten. Tel nog een eventuele dweilpauze er bij op en je kunt voor 23.30 uur in je bedje liggen
quote:Morrie schreef op 13 februari 2010 @ 22:17:

Tot hoe laat gaat die schaatsen duren????Die schaatsen?
Aha, fijn vooruitzicht .

Ja, ik denk ook dat het sowieso wel egoistische mensen zijn, niet negatief bedoelt. Ze hebben jaren getraind hiervoor enzo.....

Volgens mij was er wel een minuut stilte, dat las ik ergens, maar ik heb het zelf niet gezien (ik dacht dat ze dat uit de samenvatting gelaten hadden omdat een minuut stilte zonde van de tijd was ).

Ik heb vanavond een hele zak wokkels opgegeten. De eerste helft direct na het eten, stiekem toen Harrie, Schorrie en Knorrie in bad zaten, en de 2e helft een uurtje geleden. Voel me echt slecht, vies en vet nu, en voel de pukkels opkomen op mijn gezicht. Heb dus nu 6 glazen thee gedronken om door te spoelen.

Zou ik een eetstoornis hebben?
quote:Wind schreef op 13 februari 2010 @ 22:27:

[...]

Die schaatsen? Ja, dat is Zuid Afrikaans, alvast voor het WK .
Zwemles was draaaaama. Dim is zo verschrikkelijk koppig, die vindt het eng en weigert gewoon om mee te doen. Echt zo zielig, klein friemeltje. Ze pikten het wel echt supergoed op in het zwembad, ik was nog maar net aan het proberen hem te overtuigen en er kwam meteen een (hele leuke ) badmeester die hem heel handig van me overnam, een praatje met hem maakte en hem langzaam maar zeker het water inkletste. Hij is zeker een kwartier met hem bezig geweest, en had hem uiteindelijk zover dat hij een klein beetje met het groepje meedeed. Ik was echt onder de indruk, het ging hem zo gemakkelijk af, echt leuk. Dus toen ging hij (die badmeester) weer verder en nam een van de docenten (er waren er twee) Dim over. Maar zij was kennelijk toch minder handig want hij sloeg echt weer helemaal dicht en deed niks meer, alleen maar met zijn hoofd schuin kijken en nee schudden. Zo zielig, dan zie ik pas weer hoe klein hij eigenlijk nog maar is. Maar goed, ik heb nu met hem afgesproken dat we volgende week met zijn tweetjes gaan zwemmen (want dan is er geen zwemles ivm vakantie) en dat hij dan de week erna weer gaat. Het zal wel goedkomen, maar hij heeft echt een soort angst voor dingen in groepjes. Met judo ging het precies zo.

Verder een lekker dagje gehad, na zwemles kindjes weggebracht, naar een stad hier in de buurt gereden, gezellig geborreld in een kroegje en daarna bij onze favoriete chinees uit eten geweest. Eentje waar je echt kantonees kunt eten, zo lekker. We hebben hot&sour soep gegeten, oesters met zwarte bonensaus, met vis gevulde aubergines, droog gebakken intvis en buikspek. De weegschaal is vast niet blij met me morgen , jammer dan. Nu hebben we een filmpje gehuurd en is Sjaak al in slaap gevallen op de bank .
Zes koppen thee om de Wokkels weg te spoelen of je schuldgevoel?!?
Oh haha, nog twaalf posts tussendoor. Even verder bijlezen en dan kom ik weer terug.
Ach, arme Dim! KW ging ook zo met tegenzin in het begin. Het ging veranderen toen hij twee keer per week ging. Hopelijk gaat hij het snel leuk vinden.

Een filmpje? Kijken jullie geen OS?

Of jij... want Sjaak slaapt

Gaat het Kramer lukken denken jullie?
Ach, die Dim. Arm kereltje. Maar dit gebeurt echt veel vaker. Mijn neefje is zwemleraar en vertelt dit soort verhalen weleens. Dan duurt het volgens hem ook wel een les of 3 tot 7 voor ze een beetje van hun angst af zijn. En hij zegt er ook altijd bij dat zij (zwemleraren) hierin geoefend zijn.

Lekker gegeten hebben jullie zeg!

Morgen gaan wij naar een optreden van een (cover)band hier in de buurt. We nemen Schorrie mee, ik ben heel benieuwd wat hij er van gaat vinden.
Ik denk dat de druk wel groot is op Kramer. Maar hij wekt dan weer de indruk dat hem dat niet deert, dat hij er wel tegen kan.

Ik ben altijd zo dat ik denk dat het niet gaat lukken, dan kan het ook niet tegenvallen .

Hij heeft wel ongunstig geloot. En het ijs he, het slaat wit uit .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven