Genezende stenen?

zaterdag 13 februari 2010 om 22:40
Ik draag wel een chalcedoon en een rozenkwarts om mijn vingers, en het grappige is dat die kleuren me heel erg aanspraken en de stenen ook nog schijnen te passen bij mijn karakter. Maar ik geloof niet dat ze echt iets doen.
Ik ben meer van de paracetamol bij hoofdpijn of als je er tijd voor hebt even gaan liggen.
Ik ben meer van de paracetamol bij hoofdpijn of als je er tijd voor hebt even gaan liggen.
zaterdag 13 februari 2010 om 22:57
quote:shoppen schreef op 13 februari 2010 @ 22:46:
Ik geloof er niet echt in maar miJn schoonmoeder heeft al zolang klachten
dat ik op zo n manier met haar mee wil denken
biostabiel hihi bekent ooit gekregen werkte voor geen meter
Dat is ook gewoon lief
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.starmanproductions.nl/edelst ... enena.html
Ik geloof er niet echt in maar miJn schoonmoeder heeft al zolang klachten
dat ik op zo n manier met haar mee wil denken
biostabiel hihi bekent ooit gekregen werkte voor geen meter
Dat is ook gewoon lief
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.starmanproductions.nl/edelst ... enena.html

zaterdag 13 februari 2010 om 23:02
Ik heb ooit toen ze midden in de chemo zat
een buideltje gekocht met stenen erin
voor onder haar kussen
het gaat om het gebaar dat er iemand is die meedenkt
nu na de kuren genezen verklaard maar de zware kuren hebben haar lichaam schade aangebracht
daarom zat ik aan een edelsteen te denken
kost niets maar het gebaar is goed bedoeld
een buideltje gekocht met stenen erin
voor onder haar kussen
het gaat om het gebaar dat er iemand is die meedenkt
nu na de kuren genezen verklaard maar de zware kuren hebben haar lichaam schade aangebracht
daarom zat ik aan een edelsteen te denken
kost niets maar het gebaar is goed bedoeld

zaterdag 13 februari 2010 om 23:14
quote:mamalief schreef op 13 februari 2010 @ 22:55:
Ik heb tegen elke kwaal een steen om en nu heb ik last van m'n nek.Minder stenen dragen! Maar ja... dan nemen de kwalen in aantal of sterkte toe. Probeer een gulden middenweg te vinden tussen je nekpijn en je andere kwalen.
Ik heb tegen elke kwaal een steen om en nu heb ik last van m'n nek.Minder stenen dragen! Maar ja... dan nemen de kwalen in aantal of sterkte toe. Probeer een gulden middenweg te vinden tussen je nekpijn en je andere kwalen.
World of Warcraft: Legion
zondag 14 februari 2010 om 04:12
Zo,is daar even niet goed over nagedacht Burlesque. Misschien dat je,gezien TO's situatie, even wat minder 'grappig' en bot had kunnen reageren. Ik vind t een hartstikke lief gebaar TO en weet bijna zeker dat ze t enorm zal waarderen. Vaak passen stenen op sterrenbeeld heel goed bij diegene zijn smaak. Misschien dat je daar ook eens naar kunt kijken. Mooi organza zakje er om heen en kijk eens wat een leuk kado!
Poelepoelepoelepoes!