oeh jee beetje boel dilemma

13-02-2010 23:52 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen..

Hopelijk kunnen jullie mij wat advies geven!!

Waar het om gaat. Mjn vriend en ik hadden een etentje staan van mijn ouders voor hun trouwdag. Een week voordat dat etentje plaats vond heb ik niks meer van hem vernomen.

Ik weet dat hij hier heel tegen op ziet en zodra hij niet zo goed weet wat hij er mee moet doen, trekt hij zich terug en houdt zich stil. Hier zijn in het verleden heel veel gesprekken over geweest en hij heeft mij gevraagd om dan niet ook mij stil te houden. Maar om te bellen en of te smsen.

Zo gezegd zo gedaan, maar hij had niet meer gereageerd.

Hij had vrij van zijn werk genomen om nu aanstaande vrijdag met mij een weekendje weg te gaan. Tot op vandaag niks van hem vernomen.

Vandaag had mijn vriendin een date met iemand van een datingsite. Ze wilde even zijn foto aan mij laten zien.

Tot mijn grote verbazing stond naast de foto van haar date. Mijn "vriend". Ik ben nog steeds compleet van slag.

Snap er ook helemaal niks van, maar dat terzijde

Nu eigenlijk wel heel erg boos, niet het fatsoen om dan bijv het maar uit te maken. Het eigenlijk niet in staat zijn om een relatie aan te kunnen en vervolgens gewoon op een dating site staan.

Ze kreeg nog een berichtje van hem ook me de tekst

Jij hier ook, kan je mooi een nieuwtje aan Mirjam vertellen..

Nou leuk nieuwtje voel me hartstikke kut en gekwetst,

Goede klap voor mij in ieder geval, kan ik eindelijk hem helemaal los laten. Hij is het niet waard.

Ik heb zijn huissleutel en mijn kleren liggen daar nog. Die wil ik er graag weg hebben deur achter mij dicht en het afsluiten

Wat is verstandig, iemand dat laten doen?

Zelf doen en eer aan mezelf houden kort en krachtig aan geven ik kom mijn kleren halen en zeggen dat zijn opzet is geslaagd en dat ik dus inderdaad vergoed uit zijn leven ben..

Of hem bellen en zeggen als je je huissleutel terug wil haal je hem maar op en neem mijn kleren ook meteen mee?

Sorry ik weet het gewoon even niet :(
Wat een idioot! Die spoort echt niet. Je spullen halen als hij weg is en de sleutel door de bus doen. Echt, ik zou ook geen woord meer tegen zo iemand wilen zeggen.
Jeetje wat een ongelofelijke kutstreek zeg!

En zon berichtje naar je vriendin. Echt, zo onbeschoft heb ik het nog niet vaak gehoord? Was hij altijd al zo horkerig? My god...

Maargoed, het lijkt mij echt heel moeilijk om niet tegen hem uit te vallen als je hem ziet. Hij zal wrsch heel koel reageren, gok ik zo. Afgaand op zn horkerige gedrag. Dus ik zou echt alleen langsgaan als ik zeker wist dat hij niet thuis is. Spullen halen, sleutel achterlaten en nooit meer wat laten horen. Echt niet doen, hoe moeilijk ook. Het ontaard denk ik hoogstens in een scheldkanonade.
Iets dergelijks is mij ook overkomen. Ik kan me nog de schrik herinneren die ik voelde toen ik die foto van mijn "vriend" zag.

Goed van je, dat je er gelijk klaar mee bent, zoals je uitlegde is dit niet het eerste dat er is gebeurd, maar wel de laatste druppel.

Wel/niet gaan als hij er is, denk er goed over na. Uiteindelijk maakt het niet meer uit natuurlijk.

Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte,

hoe moeilijk het ook is, morgen op valentijnsdag een fles bubbels open trekken en vieren dat er zo veel (wel) leuke mannen op je zitten te wachten. Laat die tranen maar stromen (maar niet in bijzijn van hem.)
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Eens met Courage. Als ik je vorige topics zo zie vraag ik me af waarom je de komende paar jaar niet alleen blijft.

Alleen zijn, ontdekken wat je wil, wie je bent zonder relatie.

Gewoon gelukkig worden in je eentje i.p.v. jezelf elke keer van de ene dramatische situatie naar de andere te slingeren.

Ik denk dat het je een boel rust zal schelen.

Aan deze lamlul heb je al teveel tijd verspilt, misschien is het eens tijd voor JOU?

En later, later zou je misschien eens kunnen denken aan een relatie. Een gezonde relatie weliswaar.
hey meiden

dank je wel.. heb op bed gelegen, er weer uit.. onrustig

enz.. Ik ben blij dat jullie de reacties hier neer zetten

kan ik weer beetje met twee benen op de grond gaan staan

Klopt idd.. van die andere topics enz..

ik ben eenmaal een hardleerse domme muts met te veel geduld en te graag willen geloven dat het niet zo bedoelt is enz enz... Ben ook zo onwijs kwaad op mezelf geworden waarom laat ik mij kwetsen enz..

helaas ken ik mezelf ook goed, ik kan bijv 10 dingen hebben zodra de 11 er komt ben ik er klaar mee enz en denk ik dan pas aan mezelf.

Dit was voor mij echt de druppel dit valt op geen enkele manier meer goed te praten..

zit nog steeds in twijfel of morgen alles ophalen als hij er niet is

en ik weet niet waarom ik het gevoel heb, maar ik ben ontzettend bang dat er gewoon een meid op de bank zit ofzo

of toch wachten tot hij thuis is en aanbellen..

nou ja ik kan nog ff twijfelen hehe
Ga bij zijn huis langs op 'n moment dat hij zeker te weten niet thuis is en terwijl je je spullen haalt, zorg je dat je dingen door de wc spoelt die de wc zeker te weten doen verstoppen. Je mag 'm best terugpakken voor z'n laffe gedrag.
Okee, dus jouw vriendin kreeg een mailtje van jouw vriend met de mededeling: kun je mooi dit nieuwtje aan Mirjam doorgeven..

Sorry hoor, dat klinkt niet als iemand die moeite heeft met communiceren of het hebben van een relatie maar als iemand die moeite heeft met normen en waarden en het tonen van respect. Als je het mij vraagt zou ik helemaal niets meer ondernemen, laat hem kapotvallen zeg.
Ik zou de kleding ophalen als hij er echt niet is. En nooit door een ander laten doen, lijkt mij niet kunnen zijn huissleutel aan een ander geven en die door dat huis gaat struinen naar jouw kleding. En wie weet is er al een andere vrouw in zijn leven en heeft hij jouw kleding al op zolder gelegd.

Iemand die zo met jouw gevoelens omgaat zou ik niet meer hoeven te spreken. Hij spoort ergens niet hoor. Afgezien hoe het verlopen is met het weekendje weg, maar ook die email naar je vriendin. Rare gang van zaken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:lieve_mirjam schreef op 14 februari 2010 @ 04:20:

hey meiden

dank je wel.. heb op bed gelegen, er weer uit.. onrustig

enz.. Ik ben blij dat jullie de reacties hier neer zetten

kan ik weer beetje met twee benen op de grond gaan staan

Klopt idd.. van die andere topics enz..

ik ben eenmaal een hardleerse domme muts met te veel geduld en te graag willen geloven dat het niet zo bedoelt is enz enz... Ben ook zo onwijs kwaad op mezelf geworden waarom laat ik mij kwetsen enz..

helaas ken ik mezelf ook goed, ik kan bijv 10 dingen hebben zodra de 11 er komt ben ik er klaar mee enz en denk ik dan pas aan mezelf.

Dit was voor mij echt de druppel dit valt op geen enkele manier meer goed te praten..

zit nog steeds in twijfel of morgen alles ophalen als hij er niet is

en ik weet niet waarom ik het gevoel heb, maar ik ben ontzettend bang dat er gewoon een meid op de bank zit ofzo

of toch wachten tot hij thuis is en aanbellen..

nou ja ik kan nog ff twijfelen hehe Wat ga je daar aan doen? Alleen maar roepen dat je nu eenmaal zo bent zal je waarschijnlijk niet verder brengen.
Ik vind dit geen groot dilemma hoor.

Als ik zo je andere topics leest heb je nogal de neiging om ergens een drama van te maken.

Dat is niet lullig bedoeld overigens maar dan weet je van jezelf dat je niet koel en afstandelijk kunt doen als je recht tegen over hem staat.

Dus waarom zou je het jezelf dan moeilijk maken?

Naar hem toe op een moment dat je weet dat hij er niet is, je spullen pakken, de sleutel en zijn spullen op tafel leggen en de deur achter je dicht trekken.

De eer aan jezelf houden

De boodschap komt zo ook wel over, hoef je hem niet meer voor te spreken

Die moeite heeft hij ten slotte bij jou ook niet genomen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
nope dat ga ik niet roepen om het goed te praten.

maar voor mij wel flinke bevestiging gewoon.

En een zeer wijze les weer.

Kortom ik moet daar aan gaan werken, om vervolgens

gewoon niet weer een keer in z;n situatie te belanden

of er drie jaar voor nodig te hebben enz.

Summerdance komt niet lullig over, ik snap wel heel goed dat je het zegt.
Hoe oud is hij? Hij klinkt helaas nogal als mijn halfbroer...
hij is 29 en wordt over twee weken 30..

hmmm moet zeggen dat ik denk dat je niet z'n leuke halfbroer hebt dan

1 exemplaar is eigenlijk al te veel.

Hoe ga jij met je halfbroer om dan?

Dat is nog familie gebonden en die kan je iets minder makkelijk de deur wijzen.
Mirjam, ben je er ondertussen al uit hoe je het gaat aanpakken?
meid om heerlijk eerlijk te zijn niet..

de tijd tikt door en ik weet dat hij er tot 2 uur niet is

enige waar ik wat mee zit is.. er heen als hij er niet is

kan ik even rustig mijn spullen pakken

en tel wachten tot hij thuis komt om persoonlijk sleutel te overhangen en dan gewoon naar huis

en mijn vriendin belde net.. die is helemaal verdrietig

vliegt haar aan en weet niet wat ze moet doen met haar nieuwe lover.. lekker dan.. een geen enkele vraag hoe ik me voel

terwijl ik nu haar steun enigzins ook wel wat kan gebruiken
Waarom moet je hem de sleutel persoonlijk overhandigen dan?

Dat begrijp ik echt niet namelijk.

En wat betreft je vriendin....

Gewoon zeggen dat je wel even wat steun kan gebruiken, sommige mensen missen die voelsprieten

Ik kan ook wel eens heel erg opgaan in mijn eigen ding en vergeet dat de sores van een ander...en dat mogen ze dan gewoon tegen me zeggen.

Ze weten ondertussen ook wel dat het geen onwil is van mijn kant
Jullie relatie is verbroken. Maak een afspraak om je kleren op te halen, de sleutel terug te geven en laat het daar verder bij. Waarom zou je achter zijn rug om nog dat huis in willen gaan? Ik zou dat niet kunnen waarderen.
wuiles :

nou of hij het wel of niet kan waarderen, sorry dat ik het misschien zo zeg maar lekker belangrijk hoor..

Dat is niet waar ik mij druk om maak..

Ik kan het ook niet waarderen dat hij mij kennelijk niet kon vertellen om niet verder met mij te gaan, zich op de dating site zet zodat ik via vriendin moet horen dat het kennelijk uit is ofzo?
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je die sleutel persoonlijk aan hem wil overhandigen.

Gewoon je spullen pakken,sleutel op tafel leggen en tot nooit meer ziens eikel...
quote:superstar_2 schreef op 14 februari 2010 @ 12:10:

Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je die sleutel persoonlijk aan hem wil overhandigen.

Gewoon je spullen pakken,sleutel op tafel leggen en tot nooit meer ziens eikel...Helemaal mee eens!!
Ik zou die sleutel helemaal niet teruggeven, maar hem laten weten dat jij die nog in je bezit hebt. Laat hem maar op hete kolen zitten omdat ie bang is dat jij in 'n furieuze bui z'n huis op z'n kop komt zetten. Of laat 'm maar kosten maken om z'n sloten te vervangen. Mag hopen dat hij geen sleutel van jou meer in zijn bezit heeft? In dat geval zou ik jouw eigen sloten in elk geval ook maar vervangen.
Wat Superstar zegt. En over wat wuiles zegt over niet kunnen waarderen, bullshit. TO kon zijn actie ook niet waarderen.
quote:lieve_mirjam schreef op 14 februari 2010 @ 12:09:

wuiles :

nou of hij het wel of niet kan waarderen, sorry dat ik het misschien zo zeg maar lekker belangrijk hoor..

Dat is niet waar ik mij druk om maak..

Ik kan het ook niet waarderen dat hij mij kennelijk niet kon vertellen om niet verder met mij te gaan, zich op de dating site zet zodat ik via vriendin moet horen dat het kennelijk uit is ofzo?Ik denk dat je de eer aan jezelf zou moeten houden. Normaal een afspraak maken en dus niet zomaar iemands huis binnentreden zou daar voor mij een onderdeel van zijn. Je hebt die sleutel immers niet gekregen met de bedoeling om na jullie relatie onbeperkt toegang tot zijn huis te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven