oeh jee beetje boel dilemma
zaterdag 13 februari 2010 om 23:52
Hoi iedereen..
Hopelijk kunnen jullie mij wat advies geven!!
Waar het om gaat. Mjn vriend en ik hadden een etentje staan van mijn ouders voor hun trouwdag. Een week voordat dat etentje plaats vond heb ik niks meer van hem vernomen.
Ik weet dat hij hier heel tegen op ziet en zodra hij niet zo goed weet wat hij er mee moet doen, trekt hij zich terug en houdt zich stil. Hier zijn in het verleden heel veel gesprekken over geweest en hij heeft mij gevraagd om dan niet ook mij stil te houden. Maar om te bellen en of te smsen.
Zo gezegd zo gedaan, maar hij had niet meer gereageerd.
Hij had vrij van zijn werk genomen om nu aanstaande vrijdag met mij een weekendje weg te gaan. Tot op vandaag niks van hem vernomen.
Vandaag had mijn vriendin een date met iemand van een datingsite. Ze wilde even zijn foto aan mij laten zien.
Tot mijn grote verbazing stond naast de foto van haar date. Mijn "vriend". Ik ben nog steeds compleet van slag.
Snap er ook helemaal niks van, maar dat terzijde
Nu eigenlijk wel heel erg boos, niet het fatsoen om dan bijv het maar uit te maken. Het eigenlijk niet in staat zijn om een relatie aan te kunnen en vervolgens gewoon op een dating site staan.
Ze kreeg nog een berichtje van hem ook me de tekst
Jij hier ook, kan je mooi een nieuwtje aan Mirjam vertellen..
Nou leuk nieuwtje voel me hartstikke kut en gekwetst,
Goede klap voor mij in ieder geval, kan ik eindelijk hem helemaal los laten. Hij is het niet waard.
Ik heb zijn huissleutel en mijn kleren liggen daar nog. Die wil ik er graag weg hebben deur achter mij dicht en het afsluiten
Wat is verstandig, iemand dat laten doen?
Zelf doen en eer aan mezelf houden kort en krachtig aan geven ik kom mijn kleren halen en zeggen dat zijn opzet is geslaagd en dat ik dus inderdaad vergoed uit zijn leven ben..
Of hem bellen en zeggen als je je huissleutel terug wil haal je hem maar op en neem mijn kleren ook meteen mee?
Sorry ik weet het gewoon even niet
Hopelijk kunnen jullie mij wat advies geven!!
Waar het om gaat. Mjn vriend en ik hadden een etentje staan van mijn ouders voor hun trouwdag. Een week voordat dat etentje plaats vond heb ik niks meer van hem vernomen.
Ik weet dat hij hier heel tegen op ziet en zodra hij niet zo goed weet wat hij er mee moet doen, trekt hij zich terug en houdt zich stil. Hier zijn in het verleden heel veel gesprekken over geweest en hij heeft mij gevraagd om dan niet ook mij stil te houden. Maar om te bellen en of te smsen.
Zo gezegd zo gedaan, maar hij had niet meer gereageerd.
Hij had vrij van zijn werk genomen om nu aanstaande vrijdag met mij een weekendje weg te gaan. Tot op vandaag niks van hem vernomen.
Vandaag had mijn vriendin een date met iemand van een datingsite. Ze wilde even zijn foto aan mij laten zien.
Tot mijn grote verbazing stond naast de foto van haar date. Mijn "vriend". Ik ben nog steeds compleet van slag.
Snap er ook helemaal niks van, maar dat terzijde
Nu eigenlijk wel heel erg boos, niet het fatsoen om dan bijv het maar uit te maken. Het eigenlijk niet in staat zijn om een relatie aan te kunnen en vervolgens gewoon op een dating site staan.
Ze kreeg nog een berichtje van hem ook me de tekst
Jij hier ook, kan je mooi een nieuwtje aan Mirjam vertellen..
Nou leuk nieuwtje voel me hartstikke kut en gekwetst,
Goede klap voor mij in ieder geval, kan ik eindelijk hem helemaal los laten. Hij is het niet waard.
Ik heb zijn huissleutel en mijn kleren liggen daar nog. Die wil ik er graag weg hebben deur achter mij dicht en het afsluiten
Wat is verstandig, iemand dat laten doen?
Zelf doen en eer aan mezelf houden kort en krachtig aan geven ik kom mijn kleren halen en zeggen dat zijn opzet is geslaagd en dat ik dus inderdaad vergoed uit zijn leven ben..
Of hem bellen en zeggen als je je huissleutel terug wil haal je hem maar op en neem mijn kleren ook meteen mee?
Sorry ik weet het gewoon even niet
zondag 14 februari 2010 om 12:22
ach ja... de meningen zijn verdeeld lees ik
tot wraak acties, huis over hoop halen enz
nee dat zou ik niet doen.. Vind ik erg laag.
En nee keurig een afspraak met hem maken ga ik zeker niet doen dat is uitgesloten. Puur om het feit omdat hij weinig tot geen afspraken kan maken en ik ga toch keurig zitten wachten tot hij bepaald wanneer hij thuis is zodat ik mijn kleren kan ophalen. Nee sorry gun ik hem niet.
Wha persoonlijk de sleutel geven om zeg maar gewoon nog even tegen hem te kunnen zeggen,
alsjeblieft....voor de volgende
en verder niks haha
slaat nergens op i know
tot wraak acties, huis over hoop halen enz
nee dat zou ik niet doen.. Vind ik erg laag.
En nee keurig een afspraak met hem maken ga ik zeker niet doen dat is uitgesloten. Puur om het feit omdat hij weinig tot geen afspraken kan maken en ik ga toch keurig zitten wachten tot hij bepaald wanneer hij thuis is zodat ik mijn kleren kan ophalen. Nee sorry gun ik hem niet.
Wha persoonlijk de sleutel geven om zeg maar gewoon nog even tegen hem te kunnen zeggen,
alsjeblieft....voor de volgende
en verder niks haha
slaat nergens op i know
zondag 14 februari 2010 om 12:24
Ben het niet helemaal eens met Wuiles. Rationeel gezien wel, maar in deze situatie vind ik dat TO gewoon haar spullen moet ophalen wanneer hij er niet is en zijn sleutel op tafel neerzetten. Verder niets vernielen en zeker niet gaan rondneuzen. Houd de eer lekker aan jezelf. Nu voelt het allemaal even rot, maar als je nu even sterk kunt zijn, ben je straks echt trots op jezelf. Als je je laat verleiden om met hem in discussie te gaan, heb je grote kans dat je dingen gaat zeggen waar je later spijt van krijgt.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
zondag 14 februari 2010 om 17:44
zucht puf... en overleefd
lang na gedacht, al jullie reacties wel twintig keer gelezen
goede vriend op gebeld en actie ondernomen.
Gedouched, kleren aan getrokken waar ik mijn helemaal toppie in voelde..Hem op msn verwijderd, geblokkeerd en van hyves gehaald. Auto in gestapt met bonkend hart er heen.. Straks is er iemand thuis, of hij toevallig..
De buren een mega big smile gegeven en mijn spullen opgehaald...
Even de neiging gehad om de net nieuwe mooie boxen en tv ook meteen mee te nemen
even de neiging gehad om de computer aan te gooien
maar ook nee.. Spul weg gehaald
zijn bed was opgemaakt met mijn dekbed, die afgehaald. Alles in de tas en sleutel op tafel gelegd.
Zou nog briefje neer leggen... maar nee ook die neiging weerstaan
Deur dicht getrokken... Muziek keihard aan in de auto.. Rondje gereden en nu is het goed...
Gedouched, kleren aan getrokken waar ik mijn helemaal toppie in voelde..Hem op msn verwijderd, geblokkeerd en van hyves gehaald. Auto in gestapt met bonkend hart er heen.. Straks is er iemand thuis, of hij toevallig..
Even de neiging gehad om de net nieuwe mooie boxen en tv ook meteen mee te nemen
zijn bed was opgemaakt met mijn dekbed, die afgehaald. Alles in de tas en sleutel op tafel gelegd.
Deur dicht getrokken... Muziek keihard aan in de auto.. Rondje gereden en nu is het goed...
zondag 14 februari 2010 om 17:56
quote:lieve_mirjam schreef op 14 februari 2010 @ 17:44:
Heel goed gedaan!
Heel goed gedaan!
Dat zeg ik....
zondag 14 februari 2010 om 18:37
Mirjam SUPERGOED gedaan!!!
Daar kunnen een hoop dames een voorbeeld aan nemen!
Girlpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ps, huilen mag best hoor, maar je verkneukelen over zijn gezicht als hij straks thuiskomt is veel leuker..ook een soort zoete wraak
NIET, ik herhaal NIET de telefoon opnemen als hij nog gaat bellen hoor...
Daar kunnen een hoop dames een voorbeeld aan nemen!
Girlpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ps, huilen mag best hoor, maar je verkneukelen over zijn gezicht als hij straks thuiskomt is veel leuker..ook een soort zoete wraak
NIET, ik herhaal NIET de telefoon opnemen als hij nog gaat bellen hoor...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 15 februari 2010 om 19:58
hey lieve meiden
bedankt voor de woorden
hah nou moet zeggen viel me erg mee.. Heb er een keer gestaan en toen huilen dat ik daar nooit meer kwam hoe erg ik het vond enz..
nu idd haha hij komt thuis, g*dver hmmm moet ik ook nog mijn bed op maken haha..
Voel me opzich oke, heel erg boos nog..maar blij dat ik voor mezelf gekozen heb
maar heftig weekend hoor..
vriendin is ook overstuur.. haar nieuwe date / lover
had haar gevraagd of ze zijn vriendin wilde worden..
S avonds kreeg ze een mega complimenteus smsje van hem..
wij achter internet om haar datingsite profiel te verwijderen, hoefde immers nu niet meer. Wel zo netjes.. Stond nog een oud profiel van haar op ook nog. Zonder foto met een verkeerde leeftijd 25 stond er bij en helemaal blanco.
Op dat moment komt haar lover ( 44 ) op die site en bezoekt dat oude profiel.. toen had ze het zelfde gevoel als ik alleen dan dag later..
zucht
bedankt voor de woorden
hah nou moet zeggen viel me erg mee.. Heb er een keer gestaan en toen huilen dat ik daar nooit meer kwam hoe erg ik het vond enz..
nu idd haha hij komt thuis, g*dver hmmm moet ik ook nog mijn bed op maken haha..
Voel me opzich oke, heel erg boos nog..maar blij dat ik voor mezelf gekozen heb
maar heftig weekend hoor..
vriendin is ook overstuur.. haar nieuwe date / lover
had haar gevraagd of ze zijn vriendin wilde worden..
S avonds kreeg ze een mega complimenteus smsje van hem..
wij achter internet om haar datingsite profiel te verwijderen, hoefde immers nu niet meer. Wel zo netjes.. Stond nog een oud profiel van haar op ook nog. Zonder foto met een verkeerde leeftijd 25 stond er bij en helemaal blanco.
Op dat moment komt haar lover ( 44 ) op die site en bezoekt dat oude profiel.. toen had ze het zelfde gevoel als ik alleen dan dag later..
zucht