vriendschapsring

14-02-2010 09:22 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn beste vriendin heb ik vriendschapsringen gekocht. Die wil ik geven voor haar verjaardag.

Alleen weet ik niet hoe ik die ga geven!

Moet ik de beiden in een doosje doen en dan geven maar wel vooraf zeggen dat er ds ééntje voor mij is? Of geef ik alleen haar ring in een doosje?

En voor degene die een vriendschapsring heeft met haar beste vriendin, wat hebben jullie erin laten graveren of juist helemaal niks?

Groetjes costadelsol
Muts! Dat is juist de bedoeling van een forum! Dat er commentaar en meningen op worden gegeven. En niet alles past in je straatje natuurlijk. Anders hoef je er toch ook geen topic over te openen!

Ik heb hier niks gelezen wat als onaardig gezien kan worden en al helemaal niks wat niet door de beugel kan.
Ja, dat vind ik echt.
Brrr, zelf vind ik het een benauwende gedachte. Zeker omdat vriendschappen hun ups en downs kennen (sommige vriendinnen zijn een tijdje close, en dan weer wat losser en dan weer close), terwijl je wel met die ring opgezadeld bent.

Aan de andere kant, jij kent je vriendin het beste (of in elk geval beter dan wij haar kennen) en misschien hebben jullie al eens zoiets besproken (net als dat een huwelijksaanzoek meestal niet zomáár komt), dus je weet vast wel hoe zij erover denkt.
@Mamasaar: ja duh, ik snap ook wel dat het forum er is om meningen uit te wisselen en dat niks zo persoonlijk is als een mening. Ik raakte alleen even geirriteerd door de IN MIJN OGEN beetje kinderachtige reacties.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Twister2010 schreef op 14 februari 2010 @ 11:38:

@Mamasaar: ja duh, ik snap ook wel dat het forum er is om meningen uit te wisselen en dat niks zo persoonlijk is als een mening. Ik raakte alleen even geirriteerd door de IN MIJN OGEN beetje kinderachtige reacties.Ach schat, als je daar al door geirriteerd raakt....
Ja, dat vind ik echt.
Puntje... Volgens mij moet ik vreselijk ongesteld worden ofzo, haha!
Ja, dat vind ik echt.
@costadelsol: Ik was nog vergeten te zeggen dat mijn vriendin er heel blij mee is, hem vaak draagt en zich er totaal niet ongemakkelijk bij voelt! Je moet idd van tevoren wel (zeker) weten of het op prijs gesteld gaat worden, maar dat kan jij zelf het best inschatten...
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje over-the-top Amerikaans (denk Paris Hilton in My BFF) overkomen om dit aan een volwassen vriendin te geven, maar voor 11 jarige meisjes vind ik het wel schattig.
Ik zou gewoon matching tattoos laten zetten
Ik denk dat ik het handiger had gevonden als je dit had overlegd met je vriendin, anders zou ik zelf prijs hebben gesteld op een enkele ring, geen gezamenlijke. Djeez, het is nogal wat, ze kan maar slecht weigeren, en toch kan ze het gevoel hebben dat dit wat over the top is.

Om dikke ellende te voorkomen zou ik nu het hele doosje aan vriendin geven, en haar dan maar laten beslissen of jullie ze samen dragen en welke inscriptie bij jullie past. Dan is het, zoals het hoort, een ding van jullie samen.
quote:dolfje schreef op 14 februari 2010 @ 12:21:

Ik zou gewoon matching tattoos laten zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven