Werk & Studie alle pijlers

opleiding dansdocent?

12-02-2010 22:51 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hele leven dans ik al, heb heel veel verschillende dansstijlen gedaan en ben de laatste 3,5 jaar blijven hangen bij internationale dans (oftewel volksdansen ). Dit is naast mijn gezin een groot onderdeel van mijn leven geworden, een van m'n passies toch wel! Vroeger wilde ik danseres worden (toen ik nog een klein meisje was ) zoals ieder meisje wel denk ik.

Maar goed...een aantal maanden geleden kwam ik er via via achter dat er naast de mbo/hbo dansopleidingen ook een kaderopleiding dansdocent (gericht op werelddans/internationale dans) bestaat. Dit is een parttime opleiding die in deeltijd (inclusief stages) te volgen is. Hiervoor moet ik uiteraard auditie doen. Ik heb wel enig idee op welk niveau ik dans, maar of het goed genoeg is voor de dansopleiding zal moeten blijken. Het blijft sinds die tijd door m'n hoofd heen spoken, om er misschien toch serieus iets mee te gaan doen. Dansen vind ik leuk, maar lesgeven hierin lijkt me helemaal leuk!

(als ik uberhaupt een kans maak) zal ik dan proberen mijn hart te volgen of volg ik mijn verstand en laat ik deze droom varen (heb wel een gezin met 2 jonge kinderen nl) en zo'n opleiding heeft toch een behoorlijke impact op je gezin.

Ik weet het niet meer....dilemma...

Wie wil er iets over zeggen, wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Leuk toch ADL, nieuwe plannen? Als je er 100% zin in hebt zou ik altijd zeggen: DOEN!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven