En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier

dinsdag 16 februari 2010 om 09:22
quote:Mittens schreef op 16 februari 2010 @ 09:20:
MyleneValerie...wat een geniale foto!!
En even off-topic...nog onwijs bedankt voor je uitleg hoe je foto's moet plaatsen (heb je me in december gemaild), heb gister voor het eerst foto's geplaatst en in één keer gelukt, super!!!Nou, das dan mooi. Kom maar op de foto's van je eigen beessies Wij houden er van om gespamd te worden met dierenfoto's....
En even off-topic...nog onwijs bedankt voor je uitleg hoe je foto's moet plaatsen (heb je me in december gemaild), heb gister voor het eerst foto's geplaatst en in één keer gelukt, super!!!Nou, das dan mooi. Kom maar op de foto's van je eigen beessies Wij houden er van om gespamd te worden met dierenfoto's....
dinsdag 16 februari 2010 om 09:26
quote:Mittens schreef op 16 februari 2010 @ 09:20:
En even off-topic...nog onwijs bedankt voor je uitleg hoe je foto's moet plaatsen (heb je me in december gemaild), heb gister voor het eerst foto's geplaatst en in één keer gelukt, super!!!
Oh wat leuk Mittens. Super dat het meteen gelukt is. Ja het was een hele lap tekst maar ik dacht, dan kan ik het ook maar beter in 1x goed doen dan dat je tig keer moet vragen en ploeteren en het lukt niet.
Nou ik kijk uit naar je foto's.
En even off-topic...nog onwijs bedankt voor je uitleg hoe je foto's moet plaatsen (heb je me in december gemaild), heb gister voor het eerst foto's geplaatst en in één keer gelukt, super!!!
Oh wat leuk Mittens. Super dat het meteen gelukt is. Ja het was een hele lap tekst maar ik dacht, dan kan ik het ook maar beter in 1x goed doen dan dat je tig keer moet vragen en ploeteren en het lukt niet.
Nou ik kijk uit naar je foto's.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 16 februari 2010 om 10:23
Hooooooi!
Ik heb niet terug gelezen hoor, maaaaaar; zouden we de tabel niet in de eerste post zetten?
Enne, mag ik nu nog niet in de tabel dan? En Itsme is ook een vaste poster en staat er ook niet in....
Lotje en Siepie nog niet terug dus? Wat een ellende zeg!
Hier gaat alles goed. Hectisch weekend gehad (want, tante geworden ) dus wat minder tijd voor de poezel gehad. Die ben ik nu aan het inhalen. Gaat allemaal geweldig en hij is nog steeds een ongelofelijk ondeugend mormel. Nieuwe foto's binnenkort!
Ik heb niet terug gelezen hoor, maaaaaar; zouden we de tabel niet in de eerste post zetten?
Enne, mag ik nu nog niet in de tabel dan? En Itsme is ook een vaste poster en staat er ook niet in....
Lotje en Siepie nog niet terug dus? Wat een ellende zeg!
Hier gaat alles goed. Hectisch weekend gehad (want, tante geworden ) dus wat minder tijd voor de poezel gehad. Die ben ik nu aan het inhalen. Gaat allemaal geweldig en hij is nog steeds een ongelofelijk ondeugend mormel. Nieuwe foto's binnenkort!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 16 februari 2010 om 11:49
@ Marels...heel in het begin, toen het topic nog "kootje de beer is zoek" heette heb ik meegeschreven, maar is verwaterd ofzo. Ben wel altijd blijven meelezen overigens. En nu zag ik een nieuw topis, dus dat leek me een mooie aanleiding om weer in te haken.
@ Delphicat...heb 2 katers, Guus en Bram. Zijn nu beiden 2 1/2 jaar.
@ Delphicat...heb 2 katers, Guus en Bram. Zijn nu beiden 2 1/2 jaar.
dinsdag 16 februari 2010 om 11:55
Het is wel een apart ras hoor Teddy, ik vind hem heel anders dan onze andere 2 katten. Ten eerste is het net een hond. Hij apporteert, is niet bang voor water en hij loopt de hele dag achter je aan. Maar hij is wel een beetje dommig (kan ook aan de kat zelf liggen ) zo durft hij niet de open trap op te lopen, en als ik dan op zolder ben gaat hij heel hard janken omdat hij bij me wil zijn (godzijdank is de ander trap dicht ) als een deur op een kier staat gaat hij ook al janken, want het komt niet in zijn hoofd op om zijn pootje te gebruiken om de deur open te doen, zoals de andere katten hier. Maar hij is wel heel lief hoor. Een beetje een LEO. Lomp en Onbenullig.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 februari 2010 om 11:58
dinsdag 16 februari 2010 om 12:02
Nee, het verschil met de staarten zie ik niet
Haha, ik vind het wel leuk; een beetje een dommige kat. Alleen dat gejank zou ik dan een beetje gek van worden gheghe. Maar ik vind Julius echt een stuk mooier dan je andere kat hoor! Niet dat ze lelijk is, maar ik vind dat fluffy en grote en domme echt leuk
Haha, ik vind het wel leuk; een beetje een dommige kat. Alleen dat gejank zou ik dan een beetje gek van worden gheghe. Maar ik vind Julius echt een stuk mooier dan je andere kat hoor! Niet dat ze lelijk is, maar ik vind dat fluffy en grote en domme echt leuk
dinsdag 16 februari 2010 om 12:12
dinsdag 16 februari 2010 om 12:14
Ik vind deze foto ook zo supercute en ongedwongen, toen was hij nog maar net bij ons trouwens.
Nou ja, het karakter is wel heel leuk hoor. Ons zoontje is ook soms wat lomp vanwege zijn handicap maar daar trekt Julius zich niks van aan. Ze spelen ook heel veel samen. Dat vind ik wel echt het leukste van Julius.
Nou ja, het karakter is wel heel leuk hoor. Ons zoontje is ook soms wat lomp vanwege zijn handicap maar daar trekt Julius zich niks van aan. Ze spelen ook heel veel samen. Dat vind ik wel echt het leukste van Julius.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 februari 2010 om 12:15
quote:Maleficent schreef op 16 februari 2010 @ 11:58:
Qua mooiheid vind ik onze poes trouwens mooier, met haar blauwe ogen en creme bruine-vacht. Maar zij heeft dan weer zo'n lullig kort en dun staartje vergeleken met Julius
Zie je het verschil met de staarten?
[afbeelding]
Even goed kijken, ze verschillen iets van kleur he die staarten?
Is het niet handig om die lange lijst op de eerste posting te zetten? Als het forum traag is kom ik bijna niet naar beneden met scrollen.
Qua mooiheid vind ik onze poes trouwens mooier, met haar blauwe ogen en creme bruine-vacht. Maar zij heeft dan weer zo'n lullig kort en dun staartje vergeleken met Julius
Zie je het verschil met de staarten?
[afbeelding]
Even goed kijken, ze verschillen iets van kleur he die staarten?
Is het niet handig om die lange lijst op de eerste posting te zetten? Als het forum traag is kom ik bijna niet naar beneden met scrollen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.