En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
dinsdag 16 februari 2010 om 15:00
dinsdag 16 februari 2010 om 15:11
dinsdag 16 februari 2010 om 15:18

dinsdag 16 februari 2010 om 15:26
quote:Olijfje_ schreef op 16 februari 2010 @ 15:18:
Dank je! Weet wel wat je in huis haalt met Burmezen...
Het zou me ook niet verbazen als zwart monster van Bieb ook iets oosters in zich heeft, qua karakter en fratsen (en ook qua uitelijk - grote oren, lange poten (volgens mij)) lijkt hij erg op die gevallen van mij.
Hah,laat hij het niet horen...Oosters tsss..
Hij heeft een stamboom van hiet tot aan de Griekse vuilnisbak
Uiterlijk en karakter lijkt hij er inderdaad op.
Alhoewel ik nog nooit in mijn hele leven en kattenhebcarriere zo'n dominant geval ben tegen gekomen als Dimitris.
Maar hoe iets Oosters op een klein Grieks eilandje terecht zou kunnen komen vraag ik me dan wel af...
Dank je! Weet wel wat je in huis haalt met Burmezen...
Het zou me ook niet verbazen als zwart monster van Bieb ook iets oosters in zich heeft, qua karakter en fratsen (en ook qua uitelijk - grote oren, lange poten (volgens mij)) lijkt hij erg op die gevallen van mij.
Hah,laat hij het niet horen...Oosters tsss..
Hij heeft een stamboom van hiet tot aan de Griekse vuilnisbak
Uiterlijk en karakter lijkt hij er inderdaad op.
Alhoewel ik nog nooit in mijn hele leven en kattenhebcarriere zo'n dominant geval ben tegen gekomen als Dimitris.
Maar hoe iets Oosters op een klein Grieks eilandje terecht zou kunnen komen vraag ik me dan wel af...
dinsdag 16 februari 2010 om 15:38
dinsdag 16 februari 2010 om 15:53
Voor iedereen die wel eens last heeft van kattenpoten over het toetsenbord is er nu een oplossing: PawSense. Een programma dat detecteert of een kat over de toetsen loopt en dan de boel sluit en enge geluiden gaat maken. Briljant!
Toen ik het enge geluid dat op die website te vinden is net afspeelde, werd Poef direct geërgerd wakker
Toen ik het enge geluid dat op die website te vinden is net afspeelde, werd Poef direct geërgerd wakker
dinsdag 16 februari 2010 om 15:57
dus de cavia's schrikken ook ontzettend van die geluiden
Ja,mooi stel zijn we biebs
Beneden hebben ze inderdaad twee verdiepingen en boven hebben ze een verdieping. Nu nog mama en de kleintjes, en op de andere verdieping papa. Maar binnenkort wordt het papa en zoon, en mama en dochter
Ja,mooi stel zijn we biebs
Beneden hebben ze inderdaad twee verdiepingen en boven hebben ze een verdieping. Nu nog mama en de kleintjes, en op de andere verdieping papa. Maar binnenkort wordt het papa en zoon, en mama en dochter
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 16 februari 2010 om 16:17
Jemig wat is er alweer lekker getetterd...
heb me heilig voorgenomen Mr B straks als ik thuis ben eens in de houding te zetten zodat ik jullie kan laten zien dat het beest groeit waar je bijstaat...niet te geloven..en een poten staan eronder...dat wordt wat als ie echt groter gaat worden..
Die foto's met die gieter...geweldig ( en ook een beetje gemeen om je kat zo en publiek voor joker te zetten )
heb me heilig voorgenomen Mr B straks als ik thuis ben eens in de houding te zetten zodat ik jullie kan laten zien dat het beest groeit waar je bijstaat...niet te geloven..en een poten staan eronder...dat wordt wat als ie echt groter gaat worden..
Die foto's met die gieter...geweldig ( en ook een beetje gemeen om je kat zo en publiek voor joker te zetten )
dinsdag 16 februari 2010 om 16:37

dinsdag 16 februari 2010 om 18:49
N.a.v. een ander topic even een vraagje hier. Hoe kan je je kat goedkoop laten afvallen zonder ernstig diep in de buidel te moeten tasten? Bij een hond weet ik het wel. Groene bonen te eten geven. Maar hoe zit het als je je kat wil laten afvallen? Rijst? Minder brokjes? Brokjes weg halen als er nog wat in het bakje zit?
Er zijn hier nog al wat katten die aardig aan de maat zijn, vooral de MC's maar die mogen bij mijn weten ook wat weten. De andere naam was toch Amerikaanse boerderijkat? Mannetjes van 8 á 9 kilo komen voor. Maar dat is dan rasgebonden. Maar een huis- tuin- en keukenkat dan? Die liggen zo tussen de 3 en 5 kilo.
Ik was hier even erg benieuwd naar. Mocht iemand ook tips hebben om een kat een kilo of 2 aan te laten komen dan hoor ik dat ook graag.
Er zijn hier nog al wat katten die aardig aan de maat zijn, vooral de MC's maar die mogen bij mijn weten ook wat weten. De andere naam was toch Amerikaanse boerderijkat? Mannetjes van 8 á 9 kilo komen voor. Maar dat is dan rasgebonden. Maar een huis- tuin- en keukenkat dan? Die liggen zo tussen de 3 en 5 kilo.
Ik was hier even erg benieuwd naar. Mocht iemand ook tips hebben om een kat een kilo of 2 aan te laten komen dan hoor ik dat ook graag.
dinsdag 16 februari 2010 om 19:00
En kijk eens naar de foto bij deze blog:
http://www.viva.nl/2010/0 ... ewicht-mcdonalds-glamour/
das gewoon dierenmishandeling...
http://www.viva.nl/2010/0 ... ewicht-mcdonalds-glamour/
das gewoon dierenmishandeling...

dinsdag 16 februari 2010 om 19:10
Erg is die he? Wat een dikkie dik is dat zeg. Die zal maar elke avond op je borst gaan zitten en kopjes geven... dat overleef je niet. Hoe zwaar zou die zijn? Over de tien kilo?
Ik vind het wel zielig. Ze kunnen zich ook niet goed meer wassen.
Helaas heb ik het tegenovergestelde probleem thuis rondlopen. Ik wil graag 2 kilo van die kat hebben voor mijn Medusa!
Ik vind het wel zielig. Ze kunnen zich ook niet goed meer wassen.
Helaas heb ik het tegenovergestelde probleem thuis rondlopen. Ik wil graag 2 kilo van die kat hebben voor mijn Medusa!
dinsdag 16 februari 2010 om 19:56
dinsdag 16 februari 2010 om 19:58
Wauw die caviaflat! Mooi zeg! Ik heb vanmiddag nog cavia's staan kijken met mijn zoontje, wij vinden ze allebei zo leuk! Maar ja, manlief wil ze niet. En het is net als met kinderen, je moet het allebei willen (vind ik)
Itsme, wat een ondeugend koppie heeft die kat van jou toch!
Itsme, wat een ondeugend koppie heeft die kat van jou toch!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 februari 2010 om 20:21
Ik vind oosterse katten echt geweldig. Mijn eerste ervaring met een oosterse kat was een 13 jarige russisch blauw, van stage bij een pension. Die kat zat daar, en was echt megalief. De eigenaar zocht eigenlijk een nieuw baasje omdat de kat te veel aandacht nodig had en zij heel veel van huis was. Toen heb ik de kat geadopteerd. Wat een lief beest was dat. Die ging met zn hoofd op je schouder leunen, spinnen en kwijlen en was helemaal gelukkig. Heeft nog 2 mooie jaren bij mij gehad.
Ik kan niet wachten tot Loki er is. Volgende week vrijdag is het zoveer. Ik ben benieuwd naar znkarakter, ben alleen maar (nog meer als anders) aan het lezen over opvoeding en karakter, en volgens mij gaat het helemaal goed komen. Ik droom zelfs over siamezen...
Even deze foto in de herhaling, vind hem zo lief
Ik kan niet wachten tot Loki er is. Volgende week vrijdag is het zoveer. Ik ben benieuwd naar znkarakter, ben alleen maar (nog meer als anders) aan het lezen over opvoeding en karakter, en volgens mij gaat het helemaal goed komen. Ik droom zelfs over siamezen...
Even deze foto in de herhaling, vind hem zo lief
I can do anything i want, and so can you....