verliefd op man met kind

16-02-2010 21:04 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej..

Ik zal kort proberen mn verhaal uit te leggen.. Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe baan op kantoor. En vanaf dag 1 kon ik het goed vinden met Ruben; een collega. We hebben een paar keer een date gehad, en hij vertelde mij toen dat hij een kindje heeft van 5 maanden. (Ruben is 25 en ik 21). Hij vertelde dat zijn relatie met zijn vriendin niet goed is, en dat ze elke dag langs elkaar heen leven. Ook vertelde hij dat het kindje niet gepland was, maar dat hij veel van zijn zoontje houd. Hij vertelde dat hij met mij verder wilt, en dat hij hier lang over na heeft moeten denken, maar ook hij wil gelukkig zijn in een relatie. Nu weet ik niet wat ik moet doen..Ik vind m super leuk, en we kunnen het goed met elkaar vinden..maar het feit dat hij een kind heeft vind ik moeilijk.. kunnen jullie mij advies geven?

Liefs
[quote]Pear schreef op 16 februari 2010 @ 21:43:

Sorry Inci, wilde niet op jou inhakken, maar die slachtofferachtige zin triggerde mij enorm. Je maakt namelijk zelf een bewuste keuze door met zo'n niksnut in zee te gaan.

Pear it's oke
En TO zien we niet meer terug..

*ach ik wou toch al The Tudors gaan kijken,ga ik dan maar doen*
quote:Viva_ schreef op 16 februari 2010 @ 21:11:

Zijn vriendin weet het nog niet nee. Maar hij wil eerst weten wat IK wil. of ik echt voor hem ga... en ik weet dus niet wat ik moet doen.. hij wil zowieso bij haar weg...maar vind het moeilijk om die beslissing te maken vanwege zn zoontje.

Ja, natuurlijk wil hij eerst weten wat jij wil...hij wil eerst nieuwe schoenen voordat hij oude weggooit...

Als hij niet happy is in die relatie, moet hij voor zichzelf kiezen, ongeacht wat jij wel of niet wil!

Trap hier dus niet in. Het zou netjes zijn als hij eerst het ene hoofdstuka flsuit, voordat hij aan een nieuw begint..
Neem afstand, een man met 'n kind heb je vooral last van. Zit je ook met de ex opgescheept. En ipv dat je in 't weekend tijd voor je relatie hebt, zit hij dan met z'n kind op weekendbezoek. Lekker laten gaan en wachten tot er iemand op je pad komt die niet gebonden is.
quote:Pear schreef op 16 februari 2010 @ 21:45:

[...]

Dat begrijp ik ook wel hoor, ik ben ook wel eens verliefd geweest op een foute (gebonden) man, gelukkig nooit wat gebeurd. De man is ook de grote schuldige, maar wat zegt het over jezelf als je met zo iemand meegaat in die foute praktijken? Je verdient toch wel meer dan dat?Ik ben het wel met je eens hoor. Toevallig ben ik dit weekend (ja carnaval he) een woest aantrekkelijke maar zeer gebonden getrouwde man tegen gekomen die heel bewust heb afgehouden. Maar wat had ik zin in hem en hij in mij...Toch niets gebeurd, vond ik toch slimmer.
Ik heb nog niet alle reacties gelezen. Maar wat me opvalt is dat je zegt dat je hem "een paar maanden" kent en daarna dat hij "er heel lang over na heeft gedacht". Dat moet dan wel minstens een maand zijn? Nou, nou! ;)
quote:Miss_MacPhisto schreef op 16 februari 2010 @ 21:52:

Ik heb nog niet alle reacties gelezen. Maar wat me opvalt is dat je zegt dat je hem "een paar maanden" kent en daarna dat hij "er heel lang over na heeft gedacht". Dat moet dan wel minstens een maand zijn? Nou, nou! ;)dat was ook het eerste wat ik dacht, voor de rest en eventuele aanvullingen eglezen te hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat een lot uit de loterij zeg, deze man. Ik zou ervoor gaan. :S
*reageer maar even niet, kon me net nog inhouden maar heb er even over nagedacht en als ik verder type ga ik weer heel hard zijn*
Wie copieert, de 300-smoezen voor vreemdgangers?

Ik heb al eerder voorgesteld ze boven in de pijler vast te zetten, dat vindt makkelijker terug
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
TO kun je wat met de adviezen die tot nu toe gegeven zijn?
Sowieso moet je hem nu eerst zijn eigen rotzooi laten opruimen en ondertussen je eigen dingen doen. (wellicht onmoet je wel een kinderloze vent)

Het feit dat je twijfelt zegt wel wat, blijkbaar past een kind van een ander niet bij je. (wat niemand als voorkeur zou hebben)

Zeker in het echt komt er zoveel bij kijken en je bent zo jong.

Is het niet zonde van je vrije tijd om die met andermans baby door te brengen? Laat staan als het kind opgevoed moet worden, pfff..

Denk dat je jezelf een hoop ellende bespaard door het op een laag pitje te zetten.

Overigens is hij zelf ook vrij zwak of erg berekend, als jij niet met hem wilt zijn dan blijft hij maar bij haar.

Gaat vroeg of laat ook wel stuk zo te horen...

En als het dan uitgaat met jou?

Dan gaat ie bij de mama van zijn kindje janken?
.
Zou wel goed opletten met voorbehoedsmiddelen. Je weet dat je wordt ingewisseld zodra je een kind krijgt.

Kan me voorstellen dat als je net een kind hebt dat een wissel trekt op de relatie. Gebroken nachten, uitgelubberde doos en gierende hormonen maken een net bevallen vrouw misschien niet de meest ideale partner. Maar een vent die dan maar een leuke collega gaat daten in plaats van de moeder van zijn kind te steunen is in mijn ogen een behoorlijke lapzwans.

Een vent die zegt ongelukkig te zijn, maar alleen weggaat als hij in een gespreid bedje van een andere vrouw terecht kan, is een enorme lapzwans.

En een vrouw die smoesje gelooft als "we leven langs elkaar heen"( en ze hebben vast ook al maanden geen sex meer) en "Ik ga echt bij haar weg" is behoorlijk naief. Als hij bij zijn vriendin blijft als jij niet beschikbaar bent, zal die relatie toch niet zo heel slecht zijn. Ik zou m dus zeggen dat er pas weer gedate wordt als hij bij haar weg is en dat je dan wel gaat zien hoe e.e.a tussen jullie zich ontwikkeld.
Als een man kinderen heeft, moet je altijd extra voorzichtig zijn om een relatie met hem te beginnen. Met kinderen moet je niet sollen. Je gaat niet alleen een relatie met hem aan, maar ook met zijn kind. Die gaat zich ook aan jou hechten. Als het dan na een tijdje toch niet zo bevalt, is het niet alleen 'uit' met hem, maar laat je ook een verdrietig en ongelukkig kindje achter.
Daar is de vader verantwoordelijk voor en een kind van 5 maanden is nog erg jong om een relatie mee aan te gaan.
quote:Viva_ schreef op 16 februari 2010 @ 21:11:

Zijn vriendin weet het nog niet nee. Maar hij wil eerst weten wat IK wil. of ik echt voor hem ga... en ik weet dus niet wat ik moet doen.. hij wil zowieso bij haar weg...maar vind het moeilijk om die beslissing te maken vanwege zn zoontje.

Dus jij mag voor hem bepalen of hij zijn jonge gezin verlaat? Ik zou hem zo een zware beslissing echt zelf laten nemen. Het lijkt er zo nogal op alsof hij eerst nieuwe schoenen wil, voordat hij de oude weg doet.

Begrijp eerlijk gezegd niet dat je open staat voor een relatie met iemand die net een kind heeft met zijn partner. Ken de situatie verder natuurlijk niet.

Zou in ieder geval niet de hete kolen voor hem uit het vuur halen.

Jee ik word oud, gebruik allemaal antieke gezegdes en spreekwoorden. Nou ja maar even Googlen als je me niet kan volgen.

Sterkte
Dames..TO is nog maar 21..kom op..

Maar het klopt niet hè..Leef je eigen leven, neem afstand. Laat hem eerst zijn sores met zijn huidige vriendin oplossen, wel zo netjes..
Zoals je áán een partner komt.

Zo kom je er ook weer vanaf.

Hij bedonderd zijn vriendin met jou,

En zal jou dus later ook bedonderen.

Hij moet eerst zijn relatie beëindigenen zich daarná eerst even bezinnen voordat hij met een ander verder gaat.

Dat kind is het probleem niet.

Weldat hij een vreemdganger en je collega is.

Dát is vragen om problemen.
natuurlijk leven ze langs elkaar heen, er is een baby in huis. Ga niet rommelen in een gezin, je krijgt er spijt van, de bal komt altijd terug. Je wilt echt geen relatie met een man die zijn vrouw en kind bedriegt
Bedriegen doet hij nog niet, volgens mij.

Ze voeren alleen gesprekken.
quote:Brown_Eyes schreef op 17 februari 2010 @ 11:07:

Bedriegen doet hij nog niet, volgens mij.

Ze voeren alleen gesprekken.Die staat natuurlijk ook in de 300 "vreemdgaansmoezen": ik kan zo goed met haar praten!
Ik ga uit van het verhaal van TO.
quote:mahogany schreef op 17 februari 2010 @ 08:56:

Dames..TO is nog maar 21..kom op..

Maar het klopt niet hè..Leef je eigen leven, neem afstand. Laat hem eerst zijn sores met zijn huidige vriendin oplossen, wel zo netjes..Nog maar 21? Dan mag ze stemmen, drinken, autorijden, hoeft ze in theorie niet meer naar school en heeft ze geen toestemming van derden meer nodig om te trouwen of andere dingen te doen. Oftewel: ze is volwassen volgens de wet. Nu nog het gedrag aanpassen aan de leeftijd en het koppie erbij houden. Deze man is bepaald geen lot uit de loterij.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
21 is volwassen en met een normaal iq en ontwikkelt geweten moet TO ook zien dat dit een NO NO is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven