* 183 * Bar Too Much * 183 *
donderdag 18 februari 2010 om 12:32
Sterkte met zoon Yette.
Bloe geniet in je huis
Cay dikke knuf!
zo eindelijk mijn gordijn klaar. Scheen nogal moeilijk te zijn, 1 gordijn met verschillende stoffen. Niet zo ingewikkeld lijkt mij maar daar dachten ze bij de winkel anders over. Maar goed, we hebben ze. Nu nog de goeie haakjes om ze op te hangen.
En.........morgen eindelijk de nieuwe boiler poehpoeh, je moet er wat voor doen maar dan krijg je ook wat.
Douchen en mappen kopen (ben de administratie op orde aan het brengen, leeeeeeeeeeuk..........not )
Bloe geniet in je huis
Cay dikke knuf!
zo eindelijk mijn gordijn klaar. Scheen nogal moeilijk te zijn, 1 gordijn met verschillende stoffen. Niet zo ingewikkeld lijkt mij maar daar dachten ze bij de winkel anders over. Maar goed, we hebben ze. Nu nog de goeie haakjes om ze op te hangen.
En.........morgen eindelijk de nieuwe boiler poehpoeh, je moet er wat voor doen maar dan krijg je ook wat.
Douchen en mappen kopen (ben de administratie op orde aan het brengen, leeeeeeeeeeuk..........not )
donderdag 18 februari 2010 om 12:34
Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk
heel vrolijk, heel vrolijk
maar zo behoorlijk vrolijk
was ik tot nog toe nooit
Soms ben ik ongelukkig
ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
dan sterf ik van verdriet
Soms ben ik wat neurotisch
phsychotisch en chaotisch
labiel en neogotisch
maar vandaag dus niet
Vandaag ben ik zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
Soms ben ik ongelukkig
ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
Dan sterf ik van verdriet
labiel en parasotisch
maar vandaag dus niet
Ik ben vandaag dus vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Grrr!!!
zo vrolijk zo vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk
heel vrolijk, heel vrolijk
maar zo behoorlijk vrolijk
was ik tot nog toe nooit
Soms ben ik ongelukkig
ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
dan sterf ik van verdriet
labiel en neogotisch
maar vandaag dus niet
Vandaag ben ik zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
Soms ben ik ongelukkig
ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
Dan sterf ik van verdriet
labiel en parasotisch
maar vandaag dus niet
Ik ben vandaag dus vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Grrr!!!
donderdag 18 februari 2010 om 12:43
Tja het begin had ik ook al een paar weken geleden gemaakt. Moet nu maar weer eens afmaken.
Maar ja, ik weet nu alles te vinden. En als ik dan ga ruimen en reorganiseren moet ik zoeken waar alles ook alweer ligt.
Schrijf op de mappen wat er in zit.........bij de eerste paar.
Daarna denk ik.......komt later wel...........en dan weet ik nog niet wat erin zit haha.
Ach, zo blijven we bezig he.
Maar ja, ik weet nu alles te vinden. En als ik dan ga ruimen en reorganiseren moet ik zoeken waar alles ook alweer ligt.
Schrijf op de mappen wat er in zit.........bij de eerste paar.
Daarna denk ik.......komt later wel...........en dan weet ik nog niet wat erin zit haha.
Ach, zo blijven we bezig he.
donderdag 18 februari 2010 om 12:48
Er is een hoop gedoe rond Zoon. Zorgen om zijn gezondheid, zijn geluk en zijn gedrag dat erger is dan ooit. En om de reacties van anderen die vanuit onbegrip hele vervelende dingen doen waardoor je allesbehalve geholpen. Zoon balanceert op het randje van de afgrond en sommige mensen staan te trappelen om hem een duwtje te geven. Kan daar even niet over uitweiden, maar gossamme wat een #*@!
vrijdag 19 februari 2010 om 00:10
Goeienavond......
Yetje, is het niet een optie, dat zoon tijdelijk wordt opgenomen, zodat er kan worden gekeken, wat de juiste dosering moet zijn?
Ik ben op het ogenblik weinig in de buurt van de pjoeter, want ik geniet alle uren van de winterspelen.
Nu ga ik eindelijk een keer op tijd naar m'n bed. Tot snel allemaal......
Yetje, is het niet een optie, dat zoon tijdelijk wordt opgenomen, zodat er kan worden gekeken, wat de juiste dosering moet zijn?
Ik ben op het ogenblik weinig in de buurt van de pjoeter, want ik geniet alle uren van de winterspelen.
Nu ga ik eindelijk een keer op tijd naar m'n bed. Tot snel allemaal......
vrijdag 19 februari 2010 om 10:10
Ik hoop dat het kabinet valt Hela. En dan niet zoals de vorige keer, toen ze demissionair gewoon verder gingen.
Wies, dat dachten wij achteraf ook. Inmiddels lijkt het er gelukkig op dat de nieuwe medicatie minder bijwerkingen heeft. Verder is het waarschijnlijk niet alleen de medicatie die hem zo hyper maakt. Ook van epilepsie zelf kan je raar gaan doen. Bovendien brengt de onzekerheid over de afwijking die in zijn hersenen gevonden is, natuurlijk ook stress met zich mee. Dat kan namelijk heel erg foute boel zijn. Die afwijking was er niet toen hij vijf was. Morgen krijgt hij een MRI om te kijken wat er aan de hand is.
Wies, dat dachten wij achteraf ook. Inmiddels lijkt het er gelukkig op dat de nieuwe medicatie minder bijwerkingen heeft. Verder is het waarschijnlijk niet alleen de medicatie die hem zo hyper maakt. Ook van epilepsie zelf kan je raar gaan doen. Bovendien brengt de onzekerheid over de afwijking die in zijn hersenen gevonden is, natuurlijk ook stress met zich mee. Dat kan namelijk heel erg foute boel zijn. Die afwijking was er niet toen hij vijf was. Morgen krijgt hij een MRI om te kijken wat er aan de hand is.