Mosterd is so overrated!

17-02-2010 22:55 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Volgens mij heeft iedere forumuitdrukking maar een bepaalde levensduur en sommigen zijn daar dik overheen.

Dus veeg de thee maar van het beeldscherm, klap de stoeltjes maar op, haal de bitterballen uit het vet, zet de virtuele hapjes en drankjes maar weer in de koelkast en kom met iets nieuws!

Ik ben benieuwd .
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2010 @ 10:40:

Volgens mij heeft iedere forumuitdrukking maar een bepaalde levensduur en sommigen zijn daar dik overheen.

Dus veeg de thee maar van het beeldscherm, klap de stoeltjes maar op, haal de bitterballen uit het vet, zet de virtuele hapjes en drankjes maar weer in de koelkast en kom met iets nieuws!

Ik ben benieuwd .Laat daar nou al een topic op overig over zijn van BGB. Staan leuke andere suggesties bij, kijk daar maar eens.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh ja leuk, ik ga snel kijken....

(ik was dus hopeloos m........d met mijn suggestie, hahaha)
Gewist.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven