Nerd versus gespierde adonis
vrijdag 19 februari 2010 om 17:38
Dames,
Er staat vandaag weer een leuk (nutteloos?) onderzoekje Online
Wat vinden jullie sexy; de nerd of een gespierde adonis?
Is de gespierde adonis alleen leuk voor heftige nachtjes?
Ben jij zelf ook een nerd?
Ik stem: Nerd! Mijn vriend is een enorme nerd, mét bril, oke lenzen, star wars fan, niet veel vriendinnetjes gehad, was nooit populair etc. Zelf ben ik ook een echte nerd, al heb ik dat in mijn pubertijd aardig verborgen weten te houden. Ik ben dol op 'weetjes', USS Enterprise poster hangt in de garage (vroeger in mijn slaapkamer), alle sci-fi is aan mij besteed en ik heb zo'n leuk leesbrilletje.
vanzelfsprekend is mijn nerd mijn adonis!
Wat vind jij?
Er staat vandaag weer een leuk (nutteloos?) onderzoekje Online
Wat vinden jullie sexy; de nerd of een gespierde adonis?
Is de gespierde adonis alleen leuk voor heftige nachtjes?
Ben jij zelf ook een nerd?
Ik stem: Nerd! Mijn vriend is een enorme nerd, mét bril, oke lenzen, star wars fan, niet veel vriendinnetjes gehad, was nooit populair etc. Zelf ben ik ook een echte nerd, al heb ik dat in mijn pubertijd aardig verborgen weten te houden. Ik ben dol op 'weetjes', USS Enterprise poster hangt in de garage (vroeger in mijn slaapkamer), alle sci-fi is aan mij besteed en ik heb zo'n leuk leesbrilletje.
vanzelfsprekend is mijn nerd mijn adonis!
Wat vind jij?
vrijdag 19 februari 2010 om 18:03
Het hebben van nerderige trekjes, zoals (computer)technisch zijn, fan zijn van star trek en het hebben van een bril zijn goede nerderige trekjes, maar als dat gecombineerd wordt met onhandig en onsociaal gedrag is het voor mij niets...
Het gaat om een balans van de goede trekjes dus. Ik vind ook niet alle "populaire" leuk.
Het gaat om een balans van de goede trekjes dus. Ik vind ook niet alle "populaire" leuk.
vrijdag 19 februari 2010 om 18:11
Ik was vroeger volgens mij echt een nerd (ik leg overigens wel een verband tussen nerds en mensen met autisme). Sociaal verschrikkelijk onhandig en buitengesloten. Ik zal ontkennen dat ik vroeger populair was bij vrouwen en meisjes. Ik heb ooit mijn nerd factor laten meten, en ik kwam uit op 55. Ik weet niet of er nog ergens een (grappig bedoelde) website is, waar je je nerd factor kunt laten meten.
De laatste paar jaar ben ik minder nerdy en meer sociaal geworden; vooral omdat ik me meer geaccepteerd voel.
Kijkend naar het topic vraag ik me af of er ook vrouwelijke nerds bestaan.
De laatste paar jaar ben ik minder nerdy en meer sociaal geworden; vooral omdat ik me meer geaccepteerd voel.
Kijkend naar het topic vraag ik me af of er ook vrouwelijke nerds bestaan.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 19 februari 2010 om 18:15
Volgens mij bestaan vrouwelijke nerds wel, maar heten ze anders. Ik zal een vrouw niet gauw nerd noemen. Bij een nerd heb ik echt het stereotyp nerd voor ogen, als in 'Beauty and the Nerd'.
Een jongen, sloom, beetje sukkelig, sociaal zwak, niet geïnteresseerd in mode, hippe dingen, maar voornamelijk in computers, computerspelletjes, natuur- en wiskundeachtige dingen, tijdschriften als Ques, National Geographic, hoog water broeken etc. kortom een echte nerd dus.
Een jongen, sloom, beetje sukkelig, sociaal zwak, niet geïnteresseerd in mode, hippe dingen, maar voornamelijk in computers, computerspelletjes, natuur- en wiskundeachtige dingen, tijdschriften als Ques, National Geographic, hoog water broeken etc. kortom een echte nerd dus.
vrijdag 19 februari 2010 om 18:24
quote:ArtemisDCS schreef op 19 februari 2010 @ 18:03:
Het hebben van nerderige trekjes, zoals (computer)technisch zijn, fan zijn van star trek en het hebben van een bril zijn goede nerderige trekjes, maar als dat gecombineerd wordt met onhandig en onsociaal gedrag is het voor mij niets...
Eens!
Mijn vriend is ook best wel een nerd geweest als het gaat om weinig vriendinnetjes, houden van computerspelletjes e.d.
Maar hij is volwassen geworden, een errug lekker ding geworden en dat in combinatie met zijn intelligentie is helemaal niet verkeerd
Eens!
Mijn vriend is ook best wel een nerd geweest als het gaat om weinig vriendinnetjes, houden van computerspelletjes e.d.
Maar hij is volwassen geworden, een errug lekker ding geworden en dat in combinatie met zijn intelligentie is helemaal niet verkeerd
vrijdag 19 februari 2010 om 18:35
Ik ben van karakter vooral een nerd. Mijn uiterlijk doet het tegenovergestelde vermoeden....vandáár al die mislukte verkeringen met gespierde adonissen. Ik hou ervan als een man op hetzelfde intellectuele niveau zit of slimmer is dan ik (op sommige vlakken dan).
Edit: ik bedoel niet dat ik niet sociaal ben.
Edit: ik bedoel niet dat ik niet sociaal ben.
anoniem_5603 wijzigde dit bericht op 19-02-2010 18:38
Reden: edit
Reden: edit
% gewijzigd
vrijdag 19 februari 2010 om 18:37
quote:marie_liselotte1981 schreef op 19 februari 2010 @ 18:35:
Ik ben van karakter vooral een nerd. Mijn uiterlijk doet het tegenovergestelde vermoeden....vandáár al die mislukte verkeringen met gespierde adonissen. Ik hou ervan als een man op hetzelfde intellectuele niveau zit of slimmer is dan ik (op sommige vlakken dan).Maar waar val je dan op?
Ik ben van karakter vooral een nerd. Mijn uiterlijk doet het tegenovergestelde vermoeden....vandáár al die mislukte verkeringen met gespierde adonissen. Ik hou ervan als een man op hetzelfde intellectuele niveau zit of slimmer is dan ik (op sommige vlakken dan).Maar waar val je dan op?
vrijdag 19 februari 2010 om 18:41
Ik val op mannelijkheid en intelligentie. Een man waarbij ik me echt zijn meisje kan voelen, je kan het hoffelijkheid noemen. Verder hou ik van positiviteit; het glas is half vol. Over het uiterlijk heb ik niet veel wensen..opnieuw de mannelijkheid. Een man heeft 'mijn soort' mannelijkheid of niet. Ik heb niet van die dingen van blauwe ogen, blonde haren...
vrijdag 19 februari 2010 om 18:47
De mijne heeft een beta-studie gedaan, beta-beroep, houdt van klooien met computers, gadgets (voorkeur voor dingen met blauwe ledjes), zaklampen, audiodingen bouwen,hippe telefoons, powertools en series als startrek. En kalend bovendien.
Daarnaast issie gespierd met een zacht spekrandje, is superhandig, grappig, lang, behaarde borstkast en dito kaken, donkerbruine ogen en weet precies wanneer ik een knuffel of een schop onder mijn kont nodig heb.
Ik heb een slimme, nerdy hottie! Wat win ik nu?
Daarnaast issie gespierd met een zacht spekrandje, is superhandig, grappig, lang, behaarde borstkast en dito kaken, donkerbruine ogen en weet precies wanneer ik een knuffel of een schop onder mijn kont nodig heb.
Ik heb een slimme, nerdy hottie! Wat win ik nu?
vrijdag 19 februari 2010 om 18:56
quote:Mevrouwdekees schreef op 19 februari 2010 @ 18:54:
Ja he? Oh en nu gewoon nog even patsen: Hij vind mij ook grappig, lief en woest aantrekkelijk. En alles wat maf aan me is juist leuk. Hij wil met me trouwen en kindertjes produceren.
/ ok klaar met opscheppen.Hij vindt mij de mooiste en liefste nerd die hij ooit heeft ontmoet. *zwijmel*
Ja he? Oh en nu gewoon nog even patsen: Hij vind mij ook grappig, lief en woest aantrekkelijk. En alles wat maf aan me is juist leuk. Hij wil met me trouwen en kindertjes produceren.
/ ok klaar met opscheppen.Hij vindt mij de mooiste en liefste nerd die hij ooit heeft ontmoet. *zwijmel*