Het zou verboden moeten worden...

19-02-2010 00:12 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eraan verslaafd mag ik wel stellen...de dropkogels van Napoleon. Raak in de stress als de zak bijna leeg is, als ik een kogeltje moet afstaan aan een collega, als er een per ongeluk op de grond valt en versplintert in kleine stukjes (nog even en ik raap het op van de vloer). Als ik ze niet in huis heb, denk ik eraan en als de nood te hoog wordt dan rij ik ervoor naar de winkel.

Herkenbaar??
Vriendin met wie ik momenteel samenwoon en ik zijn sinds twee weken verzot op augurken van Kuhne (grote pot, 850 gram ofzo). Er zijn in 4 dagen al 3 potten doorheen gegaan. Sinds een paar dagen zijn ze hier in de Superfood niet meer te krijgen, (van binnen lijkt het op Jumbo), balen!!
Agent 20 kilo eraf ! petje af zeg voor jou die laatste 10 kilo gaan er ook wel van af, zo te lezen ben je een volhoudster dat komt wel goed met jou.

Ik snap dat het een levenstyle is, maar je kunt ook zo denken iedere keer dat je te veel garbage naar binnen propte, voelde je waarschijnlijk heel rottig en slecht ? dus waarschijnlijk heb je dat gevoel nu niet meer en heb je dus al gewonnen en daarbij kun je je af en toe wat verwennen met feestdagen enz... alleen idd zorgen dat het dan ook niet meer zal gaan worden.

trouwens waar je mij ook helemaal mee gek maak is een bord spaghettie helemaal zelf gemaakt, ik voel mij altijd blij erna, en ik maak hem ook super gezond volkoren spagettie en verse groenten zonder toevoeging van pakjes maar verse zelfgemaakte bolognaise saus, eerlijk gezegt eet ik dat nog liever dan een zak maltersers hoor
quote:Virginia_38 schreef op 19 februari 2010 @ 10:15:

Vriend en ik liggen bijna elke avond voor het slapen gaan in bed nog even wat salmiak lollies en citroenkogels van Napoleon weg te kraken, zaaaaaalig hihi, ook daarin hebben we elkaar goed gevonden......

Oh Geweldig....goede match dus.

Kennelijk meer mensen met zo'n tik...ben blij dat ik niet aan de mergpijpjes ben. Arme weegschaal.

Meestal is zo'n tik tijdelijk. Heb ik ook eens gehad met stophoest.
quote:SuperSam schreef op 19 februari 2010 @ 00:12:

Ik ben eraan verslaafd mag ik wel stellen...de dropkogels van Napoleon. Raak in de stress als de zak bijna leeg is, als ik een kogeltje moet afstaan aan een collega, als er een per ongeluk op de grond valt en versplintert in kleine stukjes (nog even en ik raap het op van de vloer). Als ik ze niet in huis heb, denk ik eraan en als de nood te hoog wordt dan rij ik ervoor naar de winkel.

Herkenbaar??Deze week in de Bonus bij de AH: alle Napoleon 2 stuks voor ¤ 1,99...
Ja, die aanbieding zag ik ook. Dacht aan dit topic en heb de dropkogels meegenomen. Spijt! Ze zijn echt lekker...

Ik kende alleen die salmiakdingen, maar de drop is nog lekkerder. Bedankt SuperSam
Home is where your wifi connects automatically.
Dropkogels vind ik ook zo lekker. Als ik ze in huis heb, dan zijn ze ook zo op. Die koop ik dus niet vaak. Hetzelfde heb ik met bananenschuimpjes.
...
@Fredeliene: Bij mijn Kruidvat zitten ze in het assortiment schepsnoep. Laatst was er een aktie met oa. AXE en kreeg je bij 2 actieproducten een beker schepsnoep gratis. Uiteraard een hele beker vol meegenomen. Mmm...

Wat ik ook verder verslavend lekker vind: Witte Oreo's (Kraft/Nabisco/LU =1concern), Nobo sprits, Hema's roomboter allerhande koekjes, ook mergpijpjes, kleine/mini soesjes, Mokka schnitte's/taart, eclairs, roomboter caramel toffee's, slagroom bonbons, Kinder Bueno (vooral de witte), Bounty (mini) ijsjes,.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven