Het zou verboden moeten worden...

19-02-2010 00:12 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eraan verslaafd mag ik wel stellen...de dropkogels van Napoleon. Raak in de stress als de zak bijna leeg is, als ik een kogeltje moet afstaan aan een collega, als er een per ongeluk op de grond valt en versplintert in kleine stukjes (nog even en ik raap het op van de vloer). Als ik ze niet in huis heb, denk ik eraan en als de nood te hoog wordt dan rij ik ervoor naar de winkel.

Herkenbaar??
yeps maar dan met mergpijpjes hahah
yes ik heb net m,n eerste chocolade shot binnen,een broodje hagelslag,vanavond gevolgd door n melkhazelnoot reep.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Mergpijpjes, hier ook! En Oreo's en goede chocolade!
ja met de citroenkogels van Napoleon. En die rode kogels van Napoleon. Tis verslavend lekker!
hier de citroenkogels, als ukkie was ik er al gek van... als het maar zuur was Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe variant met chocolade cappuchinno ofzo ? maar 's testen dan !
Die chocolade cappuccino dingen vind ik niet te knagen. Ik ben eigenlijk alleen gek op de laurierballen.
Oreo's heb ik nog nooit gegeten, ook maar's testen dan

Mergpijpjes mag ik niet, mag gen noten, en mergpijp is amandel marsepijn helaas dus, want ze ruiken idd lekker, die kleintjes dan hé die met 8 stuks in zo'n pak zit, mijn moeder heeft ze vaak.
Wist niet eens dat je verschillende soorten marsepein had... Weer wat geleerd!
oh, die laurierballen heb ik ook veel gegeten, die hebben mij geholpen tijdens het wegwerken van 3 liter cleanprep, voor het darmonderzoek dan had ik zo'n bal in m'n mond en dan proefde ik het vieze zout/vanille drank niet zo erg.
is ook maar 1 soort marsepijn, ja immitatie van abrikoze pitten volgens mij.
Bokkepootjes!
Ik ben nu fan van de salmiakrondo's van Venco, die zijn echt heel lekker.

Zodra de zak leeg is koop ik weer een nieuwe.
Mergpijpjes mag ik niet, mag gen noten, en mergpijp is amandel marsepijn helaas dus, want ze ruiken idd lekker, die kleintjes dan hé die met 8 stuks in zo'n pak zit, mijn moeder heeft ze vaak.[/quote]

Je hebt ook mergpijpjes gemaakt van abrikozenpitten! Ik mag ook geen marsepein (ivm de amandelvulling) maar de mergpijpjes van de C1000 kunnen wel
Waar ik absoluut niet1 bolletje van wil missen zijn de maltersers, echt die zak is voor mij en ik eet hem leeg ook achter elkaar prop ik ze naar binnen, die zijn onwerstaanbaar voor mij.
Dat heb ik met die salmiakkogels. Met alles van salmiak eigenlijk. Veeeels te lekker. Haal het maar niet meer in huis, want het gaat geheid dezelfde avond op.
Tandpasta, maak je mij nu meteen ook verslaafd hihi, ik zal eens naar de c1000 gaan ik wil ze nu ook, mergpijpjes ! Bedankt voor de tip
Leuk hé ? die garbage spullen, ik noem die vreetdagen/dingen altijd zo ! soms met vrienden zeggen we van we gaan garbage-dag houden, dan kopen we allemaal lekkere dingentjes echt veels te veel zoals ijs, koek, snoep en chips en dan is het bankhang dag met films en garbage
Nee, niet herkenbaar.

Besef me nu dat dat goed is

Ik vind wel dingen heel erg lekker (gevulde chocola, bonbons etc) maar kan prima zonder. En dat is een overwinning
Agent, dat is idd knap van jou !
Chocola, daar kan ik echt nog speciaal voor naar de winkel gaan. En als ik begin aan een reep of een zakje dan is er geen houden aan, het moet dan op.
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Jaaaa die dropballen, heerlijk!! Of gele m&m's, die ga ik zo kopen denk ik, jammie. Of van Redband van die soort roze/witte zachte paddestoelen!
Vriend en ik liggen bijna elke avond voor het slapen gaan in bed nog even wat salmiak lollies en citroenkogels van Napoleon weg te kraken, zaaaaaalig hihi, ook daarin hebben we elkaar goed gevonden......
Heb ik ook gehad, er lagen altijd minstens 10 zakken zwart-wit kogels (zoals ze toen heetten) in het kastje, maar ik heb moeten stoppen vanwege de tanden.

Nu liggen er dubbel zoveel zakjes suikerloze drop. Klene's Ovaaltjes en AH's knoopjes. Niet even lekker, maar onschadelijk voor de tanden. Het moet maar.
quote:girlxxx schreef op 19 februari 2010 @ 09:12:

Agent, dat is idd knap van jou !

Ja hè?

Er was ooit een tijd dat ik van alles wel iets in huis had: chips, chocola, koek én snoep.

Maar dat kon zo niet langer, heb mijn eetpatroon veranderd (en werk daar nog steeds hard aan) en daardoor 20 kilo afgevallen.

Heb nog steeds minstens 10 kilo te gaan. En ik vrees dat een slechte dingen-verslaving er nooit meer in zit, de rest van m'n leven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven