Het zou verboden moeten worden...
vrijdag 19 februari 2010 om 00:12
Ik ben eraan verslaafd mag ik wel stellen...de dropkogels van Napoleon. Raak in de stress als de zak bijna leeg is, als ik een kogeltje moet afstaan aan een collega, als er een per ongeluk op de grond valt en versplintert in kleine stukjes (nog even en ik raap het op van de vloer). Als ik ze niet in huis heb, denk ik eraan en als de nood te hoog wordt dan rij ik ervoor naar de winkel.
Herkenbaar??
Herkenbaar??

vrijdag 19 februari 2010 om 08:53
vrijdag 19 februari 2010 om 09:00
Mergpijpjes mag ik niet, mag gen noten, en mergpijp is amandel marsepijn helaas dus, want ze ruiken idd lekker, die kleintjes dan hé die met 8 stuks in zo'n pak zit, mijn moeder heeft ze vaak.[/quote]
Je hebt ook mergpijpjes gemaakt van abrikozenpitten! Ik mag ook geen marsepein (ivm de amandelvulling) maar de mergpijpjes van de C1000 kunnen wel
Je hebt ook mergpijpjes gemaakt van abrikozenpitten! Ik mag ook geen marsepein (ivm de amandelvulling) maar de mergpijpjes van de C1000 kunnen wel
vrijdag 19 februari 2010 om 09:05

vrijdag 19 februari 2010 om 12:26
Heb ik ook gehad, er lagen altijd minstens 10 zakken zwart-wit kogels (zoals ze toen heetten) in het kastje, maar ik heb moeten stoppen vanwege de tanden.
Nu liggen er dubbel zoveel zakjes suikerloze drop. Klene's Ovaaltjes en AH's knoopjes. Niet even lekker, maar onschadelijk voor de tanden. Het moet maar.
Nu liggen er dubbel zoveel zakjes suikerloze drop. Klene's Ovaaltjes en AH's knoopjes. Niet even lekker, maar onschadelijk voor de tanden. Het moet maar.
vrijdag 19 februari 2010 om 13:50
quote:girlxxx schreef op 19 februari 2010 @ 09:12:
Agent, dat is idd knap van jou !
Ja hè?
Er was ooit een tijd dat ik van alles wel iets in huis had: chips, chocola, koek én snoep.
Maar dat kon zo niet langer, heb mijn eetpatroon veranderd (en werk daar nog steeds hard aan) en daardoor 20 kilo afgevallen.
Heb nog steeds minstens 10 kilo te gaan. En ik vrees dat een slechte dingen-verslaving er nooit meer in zit, de rest van m'n leven...
Agent, dat is idd knap van jou !
Ja hè?
Er was ooit een tijd dat ik van alles wel iets in huis had: chips, chocola, koek én snoep.
Maar dat kon zo niet langer, heb mijn eetpatroon veranderd (en werk daar nog steeds hard aan) en daardoor 20 kilo afgevallen.
Heb nog steeds minstens 10 kilo te gaan. En ik vrees dat een slechte dingen-verslaving er nooit meer in zit, de rest van m'n leven...