Nerd versus gespierde adonis

19-02-2010 17:38 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Er staat vandaag weer een leuk (nutteloos?) onderzoekje Online

Wat vinden jullie sexy; de nerd of een gespierde adonis?

Is de gespierde adonis alleen leuk voor heftige nachtjes?

Ben jij zelf ook een nerd?

Ik stem: Nerd! Mijn vriend is een enorme nerd, mét bril, oke lenzen, star wars fan, niet veel vriendinnetjes gehad, was nooit populair etc. Zelf ben ik ook een echte nerd, al heb ik dat in mijn pubertijd aardig verborgen weten te houden. Ik ben dol op 'weetjes', USS Enterprise poster hangt in de garage (vroeger in mijn slaapkamer), alle sci-fi is aan mij besteed en ik heb zo'n leuk leesbrilletje.

vanzelfsprekend is mijn nerd mijn adonis!

Wat vind jij?
Man met hersens graag. Hij hoeft geen nerd te zijn, liever sociaal niet al te onhandig maar een beetje onconventioneel mag hij wel zijn.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Nah, dit klopt wel ongeveer denk ik. Kon altijd erg goed leren, ben ook erg goed in wiskunde trouwens. Ben het meest nerdy van de groep vrienden waarmee ik optrek, maar een verschrikkelijke nerd.

78% scored higher (more nerdy),

1% scored the same, and

21% scored lower (less nerdy).

What does this mean? Your nerdiness is:

Not nerdy, but definitely not hip.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Mijn voorkeur gaat uit naar een adonis maar mijn ervaring is dat die allemaal bezet zijn. Maar ik neem geen genoegen meer met een 'kneus'. Ik heb twee relaties gehad waarin de man in kwestie nogal veel psychische problemen had. Ik wil me niet meer de hulpverlener voelen. Voor mij is gelijkwaardigheid een van de belangrijkste voorwaarden in een relatie.

In mijn ogen zijn de beste mannen bezet. Dit betekent dat ik wrs alleen blijf. Maar liever dat dan trekken aan een dood paard.
Ik ga voor de gespierde Adonis. Onzinnig vooroordeel dat goed gebouwde mannen niets te melden zouden hebben ; de tijd die zij besteden om aan gewichten te gaan hangen besteedt een nerd misschien met gamen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2010 @ 12:31:

Ik ga voor de gespierde Adonis. Onzinnig vooroordeel dat goed gebouwde mannen niets te melden zouden hebben ; de tijd die zij besteden om aan gewichten te gaan hangen besteedt een nerd misschien met gamen.Ja of aan het vergaren van kennis over een bepaald onderwerp. En dat vind ik dus leuk, als iemand veel kennis heeft (over alles of over bepaalde onderwerpen). En dat geeft stof tot interessante gesprekken terwijl een gesprek over gewichten bij mij niet zoveel zal losmaken.
quote:Mazou schreef op 20 februari 2010 @ 12:33:

[...]

Ja of aan het vergaren van kennis over een bepaald onderwerp. En dat vind ik dus leuk, als iemand veel kennis heeft (over alles of over bepaalde onderwerpen). En dat geeft stof tot interessante gesprekken terwijl een gesprek over gewichten bij mij niet zoveel zal losmaken.En als die kennis bestaat uit hoe spieren zijn opgebouwd en hoe je spieren laat groeien en zo? Een sportman heeft voor jou per definitie niets anders te vertellen?
Ik val standaard voor de 'sociale nerd'. Een goed lijf is dan lekker meegenomen, maar zeker niet belangrijker dan de binnenkant. En dan kom ik meestal toch bij hoogopgeleide beta's uit. Geen idee waarom, maar ik vind slimme mannen nou eenmaal enorm sexy en kan niet tegen bral-apen, hoe lekker ook. Ze zijn/waren zonder uitzondering trouwens wel sociaal vaardig en zeker geen computernerds (want je kunt het ook overdrijven ). Vriend kwam trouwens als bonus wel met een prachtig lichaam en leuke kop.

Ik zit zelf volgens mij op de grens. In mijn vriendengroep ben ik absoluut de ubernerd. In die van mijn vriend de minste van het stel
Dat zeg ik....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2010 @ 12:31:

Ik ga voor de gespierde Adonis. Onzinnig vooroordeel dat goed gebouwde mannen niets te melden zouden hebben ; de tijd die zij besteden om aan gewichten te gaan hangen besteedt een nerd misschien met gamen.Die spieren houden me natuurlijk niet tegen (hoewel té ook niets voor mij is), maar zijn ook echt nooit waar ik op val. Meer een leuke bijkomstigheid
Dat zeg ik....
Dus gespierde mannen zijn allemaal bral-apen, Websje? Of in ieder geval ; de gespierde mannen die jij kent?
De mijne is een nerd! Maar ja hij noemt mij weer een geek, dus wat dat betreft

En ja, hij weet alles van star wars, star trek, comics, games, etc, heeft een bril, snorretje en baardje. En hoewel ik zei dat ik nooooit op iemand zou vallen die aan die omschrijving zou voldoen, ik was meteen verliefd op hem <3

Super knap (vind ik), super lief, en het meest belangrijkste: Hij vind mij het meest belangrijkste (niet dat hij zichzelf wegcijfert hoor), in de zin van aandacht, interesse, respect (kriebels wat een woord)

Ik heb eigenlijk nooit op de knappe gladde adonissen gevallen, ik vind ze vaak te extrovert. Geef mij maar stille wateren, diepe gronden
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2010 @ 12:39:

[...]

En als die kennis bestaat uit hoe spieren zijn opgebouwd en hoe je spieren laat groeien en zo? Een sportman heeft voor jou per definitie niets anders te vertellen?Nou het kan misschien wel interessant zijn als hij ook iets anders te vertellen heeft. Of juist iets boeiends over de sport. Als het maar niet alleen maar oppervlakkig is, dat bedoel ik eigenlijk.
Ik heb een stoere voetballer met een lekker lijf en massa's vrienden, die het liefst bij mij rare stemmetjes doet en tekenfilmpjes kijkt. Een combinatie van beide dus..
Leuk topic!

Ik heb hier altijd leuke discussies over met een vriendin van mij. Ik ga zelf voor de nerd (of zoals zij zegt: jij valt op mannen die eruit zien als junks met de interesse als nerds) en mijn vriendje valt wel in de categorie sociale nerd.

Zij gaat echter helemaal voor de 'gespierde gladjakker'. Ik lees hier wel over liever inhoud dan uiterlijk maar deze discussie gaat bij mij helemaal niet om slim/niet slim...of verwaand...wil je ook nog wel eens horen. Ze heeft stuk voor stuk hele aardige gespierde jongens gehad. Maar ik vind het gewoon niet aantrekkelijk zo'n 'Adonis'. Gewoon echt niet mooi. Heb zelfs wel eens gedacht jammer dat zo'n leuke vent mijn type niet is en hun dachten die is echt LEKKER !!! Ben ik heel raar?
Mijn nerdiness factor:

35% scored higher (more nerdy),

1% scored the same, and

64% scored lower (less nerdy).

What does this mean? Your nerdiness is:

Low Ranking Nerd. Definitely a nerd but low on the totem pole of nerds.

Ik ben vrouw, dr. in de chemie, wel sociaal begaafd, gek op techniek, technologie etc. Star Trek fan, maar ook gek op sport. En de uiterlijke beschrijving van een vrouwelijke nerd klopt niet.

Mijn vriend is nogal hetzelfde. Ik heb altijd zo'n combi gewild: wel slim en geinteresseerd in techniek, maar wel sociale vaardigheden. Ik ben erg blij met hem in mijn leven.
Mijn vriendje is een superaantrekkelijke, humoristische, sociale computernerd.

Fijne combi :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven