Brussel draagzak HELP!
zondag 21 februari 2010 om 07:49
http://www.prenatal.nl/Winkels/ShopDeta ... toreID=112
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
zondag 21 februari 2010 om 07:54
zondag 21 februari 2010 om 07:55
Oh alleen eindhoven, rotterdam en amsterdam hebben koopzondag. Is er geen belgische variant van Prenatal in Brussel die ook nog open is?
En op het vliegveld is dus ook niks te krijgen? Weet je hoe je een draagdoek moet knopen want het kopen van een grote doek is wel een goed idee.
En op het vliegveld is dus ook niks te krijgen? Weet je hoe je een draagdoek moet knopen want het kopen van een grote doek is wel een goed idee.
zondag 21 februari 2010 om 08:01
http://www.kapaza.be/Kind ... 45397/Mooie_draagzak.html
is dit wat? Is in Brussel op te halen en volgens mij een belgische MP. Terl staat erbij. Zou het gewoon eens proberen als ik jou was.
is dit wat? Is in Brussel op te halen en volgens mij een belgische MP. Terl staat erbij. Zou het gewoon eens proberen als ik jou was.
zondag 21 februari 2010 om 08:02
zondag 21 februari 2010 om 09:18
zondag 21 februari 2010 om 11:54
quote:misschicken schreef op 21 februari 2010 @ 08:02:
Volgens mij zijn jullie de draagzak vergeten, en niet alleen je "vent".
Vette pech, maar waarschijnlijk hebben ze op je vakantielocatie ook wel ergens een babywinkel.Als ze tevoren een taakverdeling hebebn gemaakt wie waar aan denkt, dan mag ze best zeggen dat haar "vent" hem vergeten is. Hoewel ik man of vriend prettiger vind klinken,maar dat is wat anders.
Volgens mij zijn jullie de draagzak vergeten, en niet alleen je "vent".
Vette pech, maar waarschijnlijk hebben ze op je vakantielocatie ook wel ergens een babywinkel.Als ze tevoren een taakverdeling hebebn gemaakt wie waar aan denkt, dan mag ze best zeggen dat haar "vent" hem vergeten is. Hoewel ik man of vriend prettiger vind klinken,maar dat is wat anders.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert