Brussel draagzak HELP!

21-02-2010 07:42 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben onderweg naar vliegveld Brussel om lekker met de kinderen op vakantie te gaan is mijn vent de draagzak voor jongste vergeten.... Iemand een briljante suggestie hoe ik voor kwart voor 10 een nieuwe kan scoren?

We zitten nu 15 km van Breda
Heb je een oplossing nel me dan even:
Is er geen prenatal in de buurt?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Koop een hele grote sjaal/ doek en probeer daar, for the time being, een draagzak van te maken. Op internet staat volgens mij wel hoe dat moet.
http://www.prenatal.nl/Winkels/ShopDeta ... toreID=112
Chica het is zondag...
quote:Suze2 schreef op 21 februari 2010 @ 07:49:

Chica het is zondag...Oh ja shit, sorry!!!! Ik kijk even naar koopzondagen dan.
Anders op het vliegveld kijken of ze iets verkopen en misschien bij de gevonden voorwerpen. Kleine hoop dat daar al heeeeel lang een draagzak ligt, die niet opgehaald wordt en die je mee mag nemen.

In de meeste grote steden zijn de winkels open op zondag.
Oh alleen eindhoven, rotterdam en amsterdam hebben koopzondag. Is er geen belgische variant van Prenatal in Brussel die ook nog open is?

En op het vliegveld is dus ook niks te krijgen? Weet je hoe je een draagdoek moet knopen want het kopen van een grote doek is wel een goed idee.
Das meestal vanaf twaalf uur en dan zit ik al boven in de lucht.
http://www.kapaza.be/Kind ... 45397/Mooie_draagzak.html

is dit wat? Is in Brussel op te halen en volgens mij een belgische MP. Terl staat erbij. Zou het gewoon eens proberen als ik jou was.
Volgens mij zijn jullie de draagzak vergeten, en niet alleen je "vent".

Vette pech, maar waarschijnlijk hebben ze op je vakantielocatie ook wel ergens een babywinkel.
Koop op het vliegveld een stevige brede sjaal, verkopen ze altijd wel in van die veel te dure modezaken. Gevonden voorwerpen vragen is ook een goede. Heb je een rugzak bij je waar je kind in kan? Waar ga je eigenlijk naar toe, kun je daar niet iets aanschaffen?
Suze, ergens bij den bosch oid zit Babybij. punt nl. Weet alleen niet of je die zo vroeg kunt bellen, is een WAHM en hoogzwanger, maar je zou het kunnen proberen.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ja, waar ga je naar toe? Hebben ze daar niets? Sowieso zitten in Belgie ook wel verkopers, maar geen idee waar.
Op het vliegveld zelf zit geen babyzaak helaas, maar een grote omslagdoek moet te doen zijn toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Supersmollie1 schreef op 21 februari 2010 @ 08:04:

Suze, ergens bij den bosch oid zit Babybij. punt nl. Weet alleen niet of je die zo vroeg kunt bellen, is een WAHM en hoogzwanger, maar je zou het kunnen proberen.Haha, da;s een (forum)kennis van mij, ze is iig wakker, want ze twittert ;).
Jammer dat ik het nu pas lees, anders had je een van mij kunnne lenen als je vlakbij Breda bent

Hopelijk is het nog op te lossen!
quote:_Hertje_ schreef op 21 februari 2010 @ 09:18:

[...]

Haha, da;s een (forum)kennis van mij, ze is iig wakker, want ze twittert ;).Zit je ook op D&V?
Ze is al in Belgie want ze kan niet meer online.
OK, zie dat de angel het telno al heeft weggehaald.
Jammer, was zo benieuwd hoe het af was gelopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Supersmollie1 schreef op 21 februari 2010 @ 09:29:

OK, zie dat de angel het telno al heeft weggehaald.Ja moest om 10.00 maar dat heeft ze kennelijk niet gelezen
quote:misschicken schreef op 21 februari 2010 @ 08:02:

Volgens mij zijn jullie de draagzak vergeten, en niet alleen je "vent".

Vette pech, maar waarschijnlijk hebben ze op je vakantielocatie ook wel ergens een babywinkel.Als ze tevoren een taakverdeling hebebn gemaakt wie waar aan denkt, dan mag ze best zeggen dat haar "vent" hem vergeten is. Hoewel ik man of vriend prettiger vind klinken,maar dat is wat anders.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven