FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Lief dat iedereen zo meedenkt . Anky, zitten jouw kinderen ook zo dicht op elkaar? Het zal er inderdaad ook wel mee te maken hebben dat ze alledrie nog zo klein zijn. Ik kwam er net weer achter dat ik het strijkijzer aan heb laten staan nadat ik vanochtend een rokje voor Poppetje had gestreken . Ik ga vandaag maar eens proberen om heel bewust eerst een ding af te maken voordat ik aan het volgende begin. Huis is opgeruimd, Sum is met Sjaak naar stoeigym, Dim mag even nintendo-en en Poppetje slaapt. Er staat niks op het vuur, strijkijzer is uit, voordeur zit dicht. Dus ik kan gaan douchen .
Ik denk dat dat een goede tip is idd LLL, om de dingen bewust te doen. En misschien sommige dingen dan maar niet te doen omdat je er niet aan toe komt. Maar wie weet omdat je het gestructureerder doet kun je juist meer doen op een dag.

Ineens herinner ik me weer dat ik Schorrie een keer zonder onderbroek aan naar school heb laten gaan. Dat was het ergste wat me ooit overkomen was qua verstrooidheid....

Pebbles, ik weet even niets zinnigs meer te zeggen over Pebblo enzo, maar ik hoop dat hij er echt verder mee aan de slag gaat.

Hier schijnt de zon zo lekker. Ik heb zelfs de was buiten opgehangen. Ik hooop dat het ook echt droogt. De was buiten vind ik echt het ultieme genot......

En Harrie is weer flyers aan het rondbrengen, we hopen dat er nu eens gebeld gaat worden nu de zon schijnt en mensen hun buitenboel met andere ogen gaan bekijken. Het blijft namelijk angstvallig stil aan de telefoon, ongelooflijk!
O joh, kom er nu pas achter dat het kabinet gevallen is vanochtend.

Ik vind het erg. En irritant. En ik vind eigenlijk dat het hun plicht is om er voor te zorgen dat het kabinet niet klapt. Dus ik vind het falen.
Leuk hoor, oudere kinderen, jeugdjournaal over val van kabinet en dochter stelt echt geinteresseerde vragen.

En toen we het hadden over stemrecht en dat vroeger vrouwen niet mocht stemmen was ze ook echt daarover aan het nadenken. Linoleum legde uit dat het nog niet heel lang geleden was dat er bijvoorbeeld ook nog geen vrouwelijke huisartsen waren en toen zei ze "Ja, dat was Aletta Jacobs he". Haha, wat een geschiedenis-kinderboek al niet doet voor de algemene ontwikkeling .
Ik moet bekennen dat ik dat niet eens wist!
Ik heb er vannacht nog over zitten denken, LLL. Maar ik denk dat veel vrouwen dit hebben juist omdat wij veel dingen tegelijkertijd kunnen doen. Maar op een gegeven moment houdt dat natuurlijk op. 7 dingen tegelijkertijd is wel heel veel

Jij noemt het vergeetachtig maar ik ben er soms echt niet met mijn gedachten bij waardoor ik allemaal foutjes maak en eigenlijk is dat precies hetzelfde. Bijvoorbeeld dat ik Japie zijn jas bij Apie probeer aan te trekken, dat soort werk.

Bij mij is het ook een teken dat ik teveel aan mijn hoofd heb.

Ander teken bij mij is dat ik heel veel ga dromen en ga slapen wandelen.

Hoe dan ook ik hoop dat het bewust leven je al iets zal helpen. Er is tegenwoordig veel te lezen over mindfulness, moet je maar eens googlen.

En deze sites zijn ook leuk simplify life en gezinnig
Pebbles, fijn dat je wat aan onze adviezen hebt. Als ik je hoor is er wel wat in beweging bij Pebblo en dat is het belangrijkste toch? De rest volgt vanzelf. Je nieuwe schema klinkt best wel goed zo op papier.

Kabinet gevallen, ik vind het niet fijn. Ik heb geen idee wat de PVV gaat doen met deze verkiezingen en met wie moeten zij in hemelsnaam gaan regeren dus zal het wel een eeuwigheid duren voordat er een nieuw kabinet is. Nou ja, we zullen wel zien.

Wendy van Dijk is bevallen van een meisje, Lizzy.

En ik heb gisteren ook heel hard gelachen om Gordon. Hij had duidelijk zijn dag.

Sowieso vind ik het knap dat hij positiever in het leven probeert te staan, lijkt mij iig een stuk leuker.
Wind, ben je bezig met afbouwen van de voedingen of ga je sneller over op de fles? Ik hoop dat je snel van de pijn af bent en je weer kunt genieten van je mannen.
O ja, dat slaapwandelen van jou Nathje, en van Wind, eng .

Nog iets gehoord van diegene, je weet wel, trouwens?

Ik heb zo een feestje, maar ik ben moe. Echt moe, dat je denkt: als ik nu in bed ga liggen val ik direct in slaap. Ga me zo maar alvast omkleden, meestal word ik dan wel wat fitter.

Wind, kom je de dagen een beetje door?
Ik bedenk me ineens dat de dochter van Wendy dezelfde naam heeft als de kat van Wind .
Nee, niets meer gehoord... vaag hè?

Ik heb me er wel bij neergelegd hoor, ik zie het wel wanneer diegene er aan toe is.

Ik ben ook moe en wij gaan een potje Kolonisten doen bij de buren. Hoop een beetje spannend potje anders val ik om van de slaap.

Veel plezier Morrie!
Zeker vaag, ik vind het eigenlijk wel een onvoorstelbaar iets. Ik vind het knap dat je je er bij neergelegd hebt, ik zou dat niet kunnen, dat weet ik zeker. Maar dat betekent dat je er wel vertrouwen in hebt dat het weer in orde komt denk ik.

Leuk, catannen, dat heb ik echt al lang niet meer gedaan. Deed het altijd met mijn moeder en mijn broertje, maar sinds Knorrie er is komt het er niet meer van lijkt het wel. Laatst hebben we trouwens wel monopoly gespeeld. Leuk ook, maar het was met euro's en dan zijn de bedragen ineens veel lager, dat vond ik wel jammer.

Bedankt voor de plezierwensen, gaat vast wel lukken! Nu ik me omgekleed en opgemaakt heb ben ik al wat meer in de stemming. Ik verwacht ook dat het een echt dansfeestje wordt, en dat vind ik altijd wel heel leuk.

Later!
Ik ben ook zo moe, volgens mij komt het door het weer, het is tijd voor lente. Ik leefde ook helemaal op toen het zonnetje begon te schijnen vanmiddag.

Vreemd zeg dat je niks meer gehoord hebt Nathje. En grappig wat je zegt over dat dromen want ik vond de laatste tijd al dat ik zoveel droomde. Dacht dat het kwam doordat ik eindelijk weer eens aan écht slapen toekwam, maar zou er goed mee te maken kunnen hebben. Ik heb vandaag heel bewust geprobeerd om al mijn handelingen eerst af te maken voordat ik iets anders ging doen. Maar is nog best lastig, echt een nieuwe gewoonte die je moet aanleren.

Leuk Lien, van die geïnteresseerde kinderen! En wat goed dat ze zelf onthouden heeft wie Aletta Jacobs is, echt knap. Ik vind het ook zo leuk dat Dim nu de waarom-fase voorbij is en echt met grappige vragen komt. Mamma, waarom is een leeuw niet bang voor een neushoorn, met die scherpe punt?

Nu even die sites van Nathje bekijken.
lilalore wijzigde dit bericht op 20-02-2010 20:32
Reden: thanx Lien!
% gewijzigd
Oh scherm stond al lang open. Leuk Morrie een dansfeestje, veel plezier!
Je noemt een naam LLL.
Ja, heftig dromen en slaapwandelen, dat heeft dochter nu al, bij haar ook echt iets van te druk/stress.
Veel plezier Morrie, ik zit weer op de bank, heerlijk .
Ik droom ook veel in onrustige periodes.

Heb geloof ik beginnende borstontsteking. :( Pijn, alsof er heel erg stuwing is, maar geen harde plek. Wel rode vlekken. Even in de gaten houden maar.

Wij hebben vandaag bewust een dag zonder verplichtingen, kruis in de agenda. Heerlijk.

Was feestje leuk Morrie?
Zo zeg, Tranen met Tuitert gehuild vanochtend .

Wat geweldig opstaan zo!!!!!!!
Wauw, ik heb het niet gezien maar wel net gelezen, wat knap zeg! Geweldig vind ik dat, als mensen die helemaal niet de favoriet zijn toch het goud winnen. Leuk hoor.

Ik ben net pas wakker, oh wat heb ikj heeeeeeeeeeeerlijk geslapen!
Pebb, heel goed, dagje niets. En zorg je ook goed voor jezelf? Lang onder de douche en die harde plekken weg masseren. Pebblo moet een deel van zijn eigen sores oplossen, maar jij moet niet vergeten ook voor jezelf te zorgen hoor.

Leuk he, Tuitert, heeft ook een guitige vrolijke kop, die vent. Kan ik ook vrolijk van worden.
Ik had trouwens nooit harde plekken bij een borstontsteking. Wel koortsig gevoel, en pijn aan mijn borst, maar zo'n schijf waar iedereen het altijd over had heb ik nooit gehad. Maar inderdaad goed warmmaken en masseren. En Moshje met zijn kin in de richting van de ontsteking aanleggen.

Wat ook echt goed werkt (ik heb zeven borstontstekingen gehad, dus ik weet er wel iets van ) is kwark. Het klinkt vreselijk vrouwtje-theelepelachtig, maar ik was op een gegeven moment echt ten einde raad en bereid om alles te proberen. Een hydrofiel washandje met een paar lepels kwark erin een tijdje tegen de pijnlijk plek houden. Ik weet niet hoe het kan maar het lijkt wel of de kwark de hitte eruit trekt ofzo. Ik heb er een paar keer een ontsteking mee voorkomen.
Yoghurt helpt toch ook bij zonverbranding? Dus het zal toch wel iets zijn met herstellend vermogen en warmte uit de huid halen ofzo?

Ik word ook blij van Mark Tuitert. Echt een jongen die je het gunt. En ik had er niet eens serieus rekening mee gehouden dat hij zou kunnen winnen. Ik baal wel een beetje dat ik vannacht niet opgebleven ben om te kijken, ik twijfelde want ik kwam thuis toen de wedstrijd begon.

Leuk feestje gehad hoor, wel een beetje 'aparte' muziek, niet mijn smaak. Maar kan dan altijd wel een knop omzetten en gewoon een beetje gek meedoen.

Ik ben Bouef Bourgignon aan het maken. Morgen komen mijn vriendinnen eten namelijk. Maar bedacht me net ineens dat het zou kunnen dat ik dit de vorige keer dat ze kwamen eten ook al gemaakt heb. Ik weet het echt niet meer. Zou wel een beetje stom zijn.

Harrie is het geluid aan het doen bij een bevriende zanger, Schorrie speelt bij een buurjongetje en Knorrie tukt. Zo is het leven goed .

O ja, Harrie heeft een nieuwe markt aangeboord, een beetje een vreemde. Ik vertel er straks even over op SG.
Ben benieuwd Morrie.

Ik kijk Buitenhof en JPdeMP blijft maar correct. Zal die man wel eens pislink zijn?

Lekker eten en met elkaar samen zijn is belangrijker toch Morrie. Ze vinden het vast niet erg als ze het al een keer hebben gegeten.
Oh lekker Boeuf, vinden ze vast niet erg om twee keer te eten . En ben benieuwd naar Harries nieuwe markt.

Ik heb echt zo lekker geslapen, voel me ook gelijk een stuk fitter. Ik moet gewoon vaker op tijd naar bed gaan. Hoewel ik dat gisteren niet gedaan heb, maar uitslapen werkt net zo goed .

Sum speelt met de brandweerauto en haalt er helicopters, poppetjes, ambulances en weet ik wat nog meer bij. Het wordt echt een heel verhaale, zo leuk vind ik dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven