Jongensnamentopic!
zondag 21 februari 2010 om 10:31
quote:satire schreef op 20 februari 2010 @ 17:09:
@ Zonnetje
Rein, nee niet onze smaak
Dries associatie met Roelvink
Vic mis ik een deel lijkt net alsof het is afegkort van victor
Hidde is het net niet
Tijn vinden we leuk
Driek nee
Harm nee, te "boers"
Mons Denk ik aan monster
Jord nee jort dan nog eerder
Ot nee te kort
Bent vind ik een leuke naam, vriend niet
Jens leuk!
Niels nee, ken ik er te veel
Joep kind van vrienden
Hmm heb er wel erg veel afgeschoten he. Wat vinden jullie van de naam Jesse? Ik zie overal dat hij in de top 20 voor komt, maar hoor deze naam stukken minder vaak dan Daan of Stijn.
Wat is jullie ervaring hiermee?
@ Zonnetje
Rein, nee niet onze smaak
Dries associatie met Roelvink
Vic mis ik een deel lijkt net alsof het is afegkort van victor
Hidde is het net niet
Tijn vinden we leuk
Driek nee
Harm nee, te "boers"
Mons Denk ik aan monster
Jord nee jort dan nog eerder
Ot nee te kort
Bent vind ik een leuke naam, vriend niet
Jens leuk!
Niels nee, ken ik er te veel
Joep kind van vrienden
Hmm heb er wel erg veel afgeschoten he. Wat vinden jullie van de naam Jesse? Ik zie overal dat hij in de top 20 voor komt, maar hoor deze naam stukken minder vaak dan Daan of Stijn.
Wat is jullie ervaring hiermee?
zondag 21 februari 2010 om 14:24
zonnetje (sorry als ze al zijn genoemd); Bruno, Faas, Hugo, Joost, Gijs, Siem, Sepp, Senne, Jorn, Marn, Ralf, Mees, Cas/Kas, Chiel, Jelle, Thijmen, Melle, Lode, Tijn, Freek, Guus, Naut, Dirk.
Twizzle; Javan vind ik leuk!! Nog nooit van gehoord. Maar idd met een achternaam die met van begint is het niet echt mooi. Wat vind je van:
Raoul, Sevi, Faber, Safri, Rico, Davin, Juma (djuma), Nino.
Twizzle; Javan vind ik leuk!! Nog nooit van gehoord. Maar idd met een achternaam die met van begint is het niet echt mooi. Wat vind je van:
zondag 21 februari 2010 om 16:41
quote:blogbabe schreef op 20 februari 2010 @ 16:02:
Voor Twizzle: Javan zou ik idd niet kiezen ivm de achternaam. Andere namen: Thierry, David, Alain, Lenn, Glenn, Gwen, Noah, Nathan, Morris, Roger, Kian, Kilan, Kevan, Marek, Vince, Finn, Nick, Colin, Ravi, Mick, Déjan, Dean, Beau, Ray, Jace, Remen, Joey, Yannick, Julian, Wes, Sten.Vince vind ik super! Ga ik het zeker overhebben. David vind ik ook mooi, maar dan wel alleen op het Nederlands gezegd, en Dean is zelfs mijn favoriet van dit rijtje maar jammer dat het met de D begint want onze voornamen beginnen er ook mee en anders wordt het misschien een beetje te Kwik, Kwek en Kwak? Bovendien begint de naam van tweelingbroer van vriend ook met de D. Colin en Noah vind ik ook leuk, maar Colin beetje ik weet niet goed, het zal hem gewoon niet worden en Noah is een beetje te popi vind ik. Bedankt voor het meedenken! En van die meisjesnamen haha ik moet bekennen dat ik altijd een meelezer geweest ben, maar nooit op de kinderpijler, mijn fout!
Voor Twizzle: Javan zou ik idd niet kiezen ivm de achternaam. Andere namen: Thierry, David, Alain, Lenn, Glenn, Gwen, Noah, Nathan, Morris, Roger, Kian, Kilan, Kevan, Marek, Vince, Finn, Nick, Colin, Ravi, Mick, Déjan, Dean, Beau, Ray, Jace, Remen, Joey, Yannick, Julian, Wes, Sten.Vince vind ik super! Ga ik het zeker overhebben. David vind ik ook mooi, maar dan wel alleen op het Nederlands gezegd, en Dean is zelfs mijn favoriet van dit rijtje maar jammer dat het met de D begint want onze voornamen beginnen er ook mee en anders wordt het misschien een beetje te Kwik, Kwek en Kwak? Bovendien begint de naam van tweelingbroer van vriend ook met de D. Colin en Noah vind ik ook leuk, maar Colin beetje ik weet niet goed, het zal hem gewoon niet worden en Noah is een beetje te popi vind ik. Bedankt voor het meedenken! En van die meisjesnamen haha ik moet bekennen dat ik altijd een meelezer geweest ben, maar nooit op de kinderpijler, mijn fout!
zondag 21 februari 2010 om 16:45
quote:zonnetje1001 schreef op 20 februari 2010 @ 16:52:
Twizzl, ik zou Javan niet kiezen als je achternaam ook met van begint. Het klink toch een beetje apart.
Namen die wel een beetje in deelfde trant zijn als die je aangeeft zijn misschien:
Brandon
Jordan
Justin
Kenneth
Colin
Mitchell
Yoran
Dion
Dani
groetjes zonnetjeYoran vind ik echt een leuke naam, ik zou het dan wel schrijven als Joran maar zou ik mijn kind niet zo noemen ivm van der Sloot. Kenneth en Justin zit al in de familie. Colin is twijfelgevalletje, maar zal hem niet worden, maar vind ik wel leuk. De rest valt helaas sowieso af. Bedankt!
Twizzl, ik zou Javan niet kiezen als je achternaam ook met van begint. Het klink toch een beetje apart.
Namen die wel een beetje in deelfde trant zijn als die je aangeeft zijn misschien:
Brandon
Jordan
Justin
Kenneth
Colin
Mitchell
Yoran
Dion
Dani
groetjes zonnetjeYoran vind ik echt een leuke naam, ik zou het dan wel schrijven als Joran maar zou ik mijn kind niet zo noemen ivm van der Sloot. Kenneth en Justin zit al in de familie. Colin is twijfelgevalletje, maar zal hem niet worden, maar vind ik wel leuk. De rest valt helaas sowieso af. Bedankt!
zondag 21 februari 2010 om 16:49
quote:satire schreef op 20 februari 2010 @ 17:09:
@ Zonnetje
Rein
Dries
Vic
Hidde
Tijn
Driek
Harm
Mons
Jord
Ot
Bent
Jens
Niels
Joep
@Twizzle
Jethro
Owen
Elias
Adam
Remus
Joel (trema op e)
Jorg
Daran
Darryn
Dante
Darick / Derryck
Julian
Arthur
Dominic
Jared/ JarethElias heb ik ook al laten vallen, vriend zag het niet meteen geloof ik, maar ik zelf vind hem super! Ga ik zeker nog eens voorleggen! Jammer van de D namen, dat gaat hem toch niet worden vrees ik. Net als Javan, het is echt al jaren mijn absolute favoriet, maar we zijn nu pas de namen aan het linken aan de achternaam en ik vind het echt zo jammer! Misschien een tip voor zusje wanneer het zover is, neefje Javan klinkt immers net zo leuk als zoontje Javan!
@ Zonnetje
Rein
Dries
Vic
Hidde
Tijn
Driek
Harm
Mons
Jord
Ot
Bent
Jens
Niels
Joep
@Twizzle
Jethro
Owen
Elias
Adam
Remus
Joel (trema op e)
Jorg
Daran
Darryn
Dante
Darick / Derryck
Julian
Arthur
Dominic
Jared/ JarethElias heb ik ook al laten vallen, vriend zag het niet meteen geloof ik, maar ik zelf vind hem super! Ga ik zeker nog eens voorleggen! Jammer van de D namen, dat gaat hem toch niet worden vrees ik. Net als Javan, het is echt al jaren mijn absolute favoriet, maar we zijn nu pas de namen aan het linken aan de achternaam en ik vind het echt zo jammer! Misschien een tip voor zusje wanneer het zover is, neefje Javan klinkt immers net zo leuk als zoontje Javan!
zondag 21 februari 2010 om 16:52
quote:Macoti schreef op 20 februari 2010 @ 18:58:
@Twizzle:
Darren, zo heet onze zoon.
Wij vonden het een stoere naam!Ja super, hele leuke stoere naam! Maar weer die D he, is dat trouwens ook een: Niet doen!! of vinden jullie dat het niet erg is? Omdat mijn naam, die van vriend en de naam van tweelingbroer van vriend met de D begint.
@Twizzle:
Darren, zo heet onze zoon.
Wij vonden het een stoere naam!Ja super, hele leuke stoere naam! Maar weer die D he, is dat trouwens ook een: Niet doen!! of vinden jullie dat het niet erg is? Omdat mijn naam, die van vriend en de naam van tweelingbroer van vriend met de D begint.
zondag 21 februari 2010 om 16:54
quote:smoesie schreef op 21 februari 2010 @ 11:01:
@Twizzle, Delano, Noah, Rowan en Kaja.....zo heten mijn 4 zoons....stoere namen toch?
@opgoedgeluk, wat vind je van Jan... Delano vind ik persoonlijk niet zo, Noah wel heel leuk maar staat nu heel hoog in de lijsten geloof ik? dus valt daarom ook min of meer af. Rowan vind ik leuk! Ik zou het dan wel schrijven als: Roan, die onthoud ik ook! Bedankt!!
@Twizzle, Delano, Noah, Rowan en Kaja.....zo heten mijn 4 zoons....stoere namen toch?
@opgoedgeluk, wat vind je van Jan... Delano vind ik persoonlijk niet zo, Noah wel heel leuk maar staat nu heel hoog in de lijsten geloof ik? dus valt daarom ook min of meer af. Rowan vind ik leuk! Ik zou het dan wel schrijven als: Roan, die onthoud ik ook! Bedankt!!
zondag 21 februari 2010 om 17:03
quote:Catooo schreef op 21 februari 2010 @ 14:24:
zonnetje (sorry als ze al zijn genoemd); Bruno, Faas, Hugo, Joost, Gijs, Siem, Sepp, Senne, Jorn, Marn, Ralf, Mees, Cas/Kas, Chiel, Jelle, Thijmen, Melle, Lode, Tijn, Freek, Guus, Naut, Dirk.
Ja het broertje van een klasgenootje op de middelbare school heette zo en ik vind die naam echt al sinds die tijd geweldig! Helaas matcht het niet goed met de achternaam van vriend, want dan was ik eruit hoor
Raoul vind ik ook heel leuk! de rest niet echt, ik vind wel Devin (met een E dus) leuk, maar jaa ik twijfel echt over de D, ik vind eigenlijk de meeste namen met de D wel leuk haha, maar beetje Kwik, Kwek, Kwakgevoel heb ik erbij. Wel allemaal bedankt voor het meedenken!
Ja het broertje van een klasgenootje op de middelbare school heette zo en ik vind die naam echt al sinds die tijd geweldig! Helaas matcht het niet goed met de achternaam van vriend, want dan was ik eruit hoor
Raoul vind ik ook heel leuk! de rest niet echt, ik vind wel Devin (met een E dus) leuk, maar jaa ik twijfel echt over de D, ik vind eigenlijk de meeste namen met de D wel leuk haha, maar beetje Kwik, Kwek, Kwakgevoel heb ik erbij. Wel allemaal bedankt voor het meedenken!
maandag 22 februari 2010 om 09:45
quote:Catooo schreef op 21 februari 2010 @ 14:24:
Bruno, niet mijn smaak
Faas, nee
Hugo, nee is het ook niet
Joost, zeer directe familie
Gijs, vind ik steeds leuker worden!
Siem, kennen al iemand die zo heet
Sepp, vind ik leuk!
Senne, vind ik erg leuk, maar dochter van vriendin heet senna
Jorn, leuke nam maar vriend vind van niet
Marn, nooit van gehoord, beetje te apart
Ralf, nee verkeerde associatie
Mees, te "hip"
Cas, bekende heet zo
Chiel, vind ik erg leuk
Jelle, zoon van bekende heet zo
Thijmen, mooie naam maar nare associatie
Melle, hmm, k weet het niet
Lode, nee
Tijn, leuk!
Freek, nee te ouderwets
Guus, nee niet zo
Naut, nee
Dirk, nee ook niet
Zitten leuke namen tussen! dank je wel!
Bruno, niet mijn smaak
Faas, nee
Hugo, nee is het ook niet
Joost, zeer directe familie
Gijs, vind ik steeds leuker worden!
Siem, kennen al iemand die zo heet
Sepp, vind ik leuk!
Senne, vind ik erg leuk, maar dochter van vriendin heet senna
Jorn, leuke nam maar vriend vind van niet
Marn, nooit van gehoord, beetje te apart
Ralf, nee verkeerde associatie
Mees, te "hip"
Cas, bekende heet zo
Chiel, vind ik erg leuk
Jelle, zoon van bekende heet zo
Thijmen, mooie naam maar nare associatie
Melle, hmm, k weet het niet
Lode, nee
Tijn, leuk!
Freek, nee te ouderwets
Guus, nee niet zo
Naut, nee
Dirk, nee ook niet
Zitten leuke namen tussen! dank je wel!
dinsdag 23 februari 2010 om 13:15
Zo dames..ik gooi ook even wat in de strijd.
Ben voor de vierde keer zwanger, derde kindje is helaas een vroeggeboorte geworden. Ben nu weer op zoek naar een leuke jongensnaam, nog geen idee wat het wordt hoor.
Enfin, de namen van onze kinderen: Guus, Minke en Teun.
We hebben een paar voorkeuren:
Thom
Bastiaan/Bas
Tijn
Siem
Hugo
Jip
Sebas
Verder komen we nog niet. Iemand nog ideeen? En wat vinden jullie er het leukst bij passen?
Ben voor de vierde keer zwanger, derde kindje is helaas een vroeggeboorte geworden. Ben nu weer op zoek naar een leuke jongensnaam, nog geen idee wat het wordt hoor.
Enfin, de namen van onze kinderen: Guus, Minke en Teun.
We hebben een paar voorkeuren:
Thom
Bastiaan/Bas
Tijn
Siem
Hugo
Jip
Sebas
Verder komen we nog niet. Iemand nog ideeen? En wat vinden jullie er het leukst bij passen?
dinsdag 23 februari 2010 om 21:23
dinsdag 23 februari 2010 om 21:24
Hoi dames,
Willen jullie es met ons mee denken over een naam?
Onze tweede zoon wordt in juli verwacht en we komen er nog niet echt uit.
wat ik wel leuk vond was:
Vince/Vic
Youri
Timo
Vriend vind het 3 x niks.
Misschien dat we hier wat inspiratie op doen.
Liefst geen namen die beginnen met een J.
Groetjes IM
Willen jullie es met ons mee denken over een naam?
Onze tweede zoon wordt in juli verwacht en we komen er nog niet echt uit.
wat ik wel leuk vond was:
Vince/Vic
Youri
Timo
Vriend vind het 3 x niks.
Misschien dat we hier wat inspiratie op doen.
Liefst geen namen die beginnen met een J.
Groetjes IM