3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
zondag 21 februari 2010 om 20:51
quote:minny schreef op 21 februari 2010 @ 20:49:
Gewoon een hek om Friesland heen zetten, met hun eigen taaltje en vlag. Mooi zo, lekker een eigen landje vormen dan
Met hun rare gewoontes, zoals knuffelen Het valt me mee dat je niet zegt: hek erom heen.. en dan afgraven en laat het maar een eenzaam eilandje worden met inteelt
Gewoon een hek om Friesland heen zetten, met hun eigen taaltje en vlag. Mooi zo, lekker een eigen landje vormen dan
Met hun rare gewoontes, zoals knuffelen Het valt me mee dat je niet zegt: hek erom heen.. en dan afgraven en laat het maar een eenzaam eilandje worden met inteelt
zondag 21 februari 2010 om 20:55
zondag 21 februari 2010 om 20:55
quote:Buster schreef op 21 februari 2010 @ 20:51:
[...]
Het valt me mee dat je niet zegt: hek erom heen.. en dan afgraven en laat het maar een eenzaam eilandje worden met inteelt Hoeven we alleen nog maar af te graven en een hek neer te zetten, de rest hebben ze zelf al geregeld!
Gewoon een muur zetten tussen Friesland en Nederland. En internet afpakken. Zo...zal ze leren...met hun stomme nije dei....
[...]
Het valt me mee dat je niet zegt: hek erom heen.. en dan afgraven en laat het maar een eenzaam eilandje worden met inteelt Hoeven we alleen nog maar af te graven en een hek neer te zetten, de rest hebben ze zelf al geregeld!
Gewoon een muur zetten tussen Friesland en Nederland. En internet afpakken. Zo...zal ze leren...met hun stomme nije dei....