3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
maandag 22 februari 2010 om 17:31
maandag 22 februari 2010 om 17:39
quote:zusenzo schreef op 22 februari 2010 @ 17:27:
Ik heb al een hekje gekocht Peet, wel super lief van je!
BAM heeft hekjes nodig.
Ik vind het ook jammer hoor, dus 3000 is morgenmiddag uitgestorven:-(
Wel foto's pls op hyves pretty pls.Zus, we kunnen woe-middag samen de wacht houden over het forum!
Ik heb al een hekje gekocht Peet, wel super lief van je!
BAM heeft hekjes nodig.
Ik vind het ook jammer hoor, dus 3000 is morgenmiddag uitgestorven:-(
Wel foto's pls op hyves pretty pls.Zus, we kunnen woe-middag samen de wacht houden over het forum!
maandag 22 februari 2010 om 17:45
Zo en nu ga ik koken, kwartelborstjes in steranijs saus
en geflambeerd ijs na.....
pfff, heb ik gezien op tv vanmiddag en dat lijkt me zoooo lekker maar zo'n keukenprinses ben ik niet....
borsatootje er ook maar in
Eet smakelijk voor iedereen die ook gaat eten
en geflambeerd ijs na.....
pfff, heb ik gezien op tv vanmiddag en dat lijkt me zoooo lekker maar zo'n keukenprinses ben ik niet....
borsatootje er ook maar in
Eet smakelijk voor iedereen die ook gaat eten
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 22 februari 2010 om 18:03