Hij houdt van me

05-02-2010 09:57 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
tja,,houden van...kan je dat al zeggen nog voordat je weet wat iemands zwakke punten en fouten zijn?pas als je die kan accepteren kan je ook van iemand houden

en uiteraard als je van jezelf houd

je bent heel onzeker,je maakt je druk...

niet doen!!!

je afspraak zal gewoon erg leuk worden,maar dan moet je niet nu al alle scenarios bedenken...laat het op je afkomen..

wordt het minder leuk als je dacht ben je weer een ervaring rijker..

je kan ook tegen hem zeggen dat je erg nerveus bent en daardoor nog niet helemaal jezelf..

ik wens je een uitzonderlijk mooie afspraak toe
Waarom hebben jullie al maandenlang contact zonder elkaar te zien? Je relatie is inmiddels voorbij. Er is veelvuldig vurig contact. De gevoelens zijn sterk en toch zien jullie elkaar pas volgende week. Zoals je het omschrijft willen jullie niets liever dan samen zijn, maar het is er al die tijd niet van gekomen.

Hoe komt dat?
Dat is waar Tabitha, onzeker ben ik wel, met name als het op dit onderwerp aankomt. En wat jij zegt over het houden van vind ik dus ook: je moet iemand toch eerst helemaal kennen? Soms vraag ik me af of hij die woorden niet verwart met een heftige verliefdheid.

Pom, dat komt omdat ik er niet in geloof van de ene in de andere relatie te stappen. Naja, misschien kan het wel, maar voor mijzelf zou dat niet goed zijn vrees ik. Bovendien is hij nu afwezig ivm zijn werk, dus kan het pas volgende week..
Veel mensen denken van iemand te houden wanneer ze verliefd zijn en dat lijkt in dit geval ook zo te zijn. Hoe vaak hebben jullie elkaar nu daadwerkelijk gezien in rl bijvoorbeeld, op 1 hand te tellen neem ik aan.

Neem zijn woorden niet al te serieus bedenk je gewoon dat hij verliefd op je is, de rest moet groeien toch? ( van beide kanten lijkt me)

Ga elkaar eerst eens leren kennen en kijk dan of het tot het een houden van komt. Wat je zelf al zegt, alsof er fases over worden geslagen, dus laat jezelf niet meeslepen in zijn houden van verklaringen. Het belangrijkste is, wat jij voor hem voelt.
Spring niet meteen in het diepe, doe het rustig aan. Leer elkaar kennen en ga leuke dingen ondernemen.

Veel plezier!!
quote:Nora_ schreef op 05 februari 2010 @ 10:16:

Dat is waar Tabitha, onzeker ben ik wel, met name als het op dit onderwerp aankomt. En wat jij zegt over het houden van vind ik dus ook: je moet iemand toch eerst helemaal kennen? Soms vraag ik me af of hij die woorden niet verwart met een heftige verliefdheid.

Pom, dat komt omdat ik er niet in geloof van de ene in de andere relatie te stappen. Naja, misschien kan het wel, maar voor mijzelf zou dat niet goed zijn vrees ik. Bovendien is hij nu afwezig ivm zijn werk, dus kan het pas volgende week..

Maar dat doe je toch wel? Jullie relatie is al begonnen toen je nog in een relatie zat. Jullie hebben elkaar dan wel niet gezien,maar de rest was er wel en ook de intentie om een relatie te hebben.

Nu komt het moment dat je elkaar weer wel gaat ontmoeten en dan bekruipen je ineens gevoelens van onzekerheid. Jullie verwachtingen zijn zeer hoog gespannen. Dat is wat je onzeker maakt volgens mij. Ook dat hij reeds nu gezegd heeft van je te houden, terwijl dit in jouw ogen iets is wat pas in een veel later stadium aan de orde is. Hij gaat harder dan jij.

Mijn advies aan jou is toch om alles te doen in jouw tempo en wat jij juist vindt. Laat je niet teveel overrompelen door zijn woorden. Ik denk dat jij heel juist weet wanneer die woorden wel gebruikt kunnen worden. In jullie situatie zouden woorden als 'ben stapelgek op je', 'vind je de leukste vrouw die ik ken' en meer woorden van die strekking op zijn plaats zijn.

Doe het rustig aan en bepaal zelf het tempo. Ik hoop dat jullie een erg leuke date krijgen!
Probeer ik ook heel hard te doen, niet direct er vol voor gaan, pas op de plaats..etc.. maar dat is moeilijk! Ik heb bewust afstand genomen van hem tijdens mijn relatie, alhoewel je er wel een beetje gelijk in hebt met wat je zegt Pom.. eigenlijk startte de aantrekkingskracht natuurlijk al direct. Hij is geen moment uit mijn gedachten geweest. Ik kon het alleen niet maken om direct iets met deze gevoelens te doen (alhoewel er dus wel een kus is geweest).
..
Nora, wat goed om te horen!

Geniet er van!
Fijn meid, geniet er van.Zoiets komt je niet elke dag aanwaaien.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Dank jullie!

Ben ook blij en zo benieuwd waar dit heen gaat. En het hele 'houden van' blijft wat vreemds voor mijn gevoel, maar dat weet ie van me.
Gewoon genieten van de situatie. Het zijn maar woorden.

Zie de woorden constant voorbij schieten in mijn buzz op hyves van mn buurmeisjes enzo van een jaar of 16/17. Ik hou zooo kapot veel van je! Wat betekend het nou eigenlijk?

In Amerika is het een big deal als ik al die films mag geloven, maar hoe zit dat eigenlijk hier? Nooit over nagedacht. Maar blijf erbij dat het maar woorden zijn en het zijn positieve woorden! Hij geeft in ieder geval heel veel om je. Heel veel plezier samen!
Ik ben zo blij met hem!

Ik durf te zeggen dat ik voor het eerst in mijn leven zo'n gevoel ervaar: een gevoel van gelijkwaardigheid. Iemand die werkelijk alles in zich lijkt te hebben wat ik nodig heb. En het fijne is, hij denkt er net zo over! Wat een heerlijk gevoel!

Dat wilde ik even kwijt!
Jeeh! Ben blij voor je!
grote woorden voor een relatie die nog niet eens echt gestart is
Oh, lamaar ik zie dat ie inmiddels wel gestart is en een maand verder is. Maar dan vind ik het nog grote woorden
Ja, dat zijn het, ben ik met je eens (de 'ik hou van je' woorden bedoel je neem ik aan? Of mijn laatste post?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven